SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:16 schreef Urb het volgende:
Vanes "Als ze naar huis gaat komt alles goed, psych inrichting, achter gesloten deuren, heh"
![]()
Omdat ze anders niet genoeg aandacht krijgt .....quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef asini het volgende:
Waarom is billy nu weer aan het janken?
Ja, vraag ik me ook af, was ik even weg en zit ze te jankenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef asini het volgende:
Waarom is billy nu weer aan het janken?
Zou ik ook zeer waarderenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mogen Billy caps in spoilers aub
Ik weet nog niet zo zeker of ze er echt zoveel heeft geslikt. Wat ik vandaag van haar zag, zag er niet noemenswaardig afgevlakt uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of je over wolkjes loopt!
Maar: het was ook weer niet echt een kíck. Daarvoor wordt het gevoel wat te veel afgevlakt.
Anyway, Andrea moet een enorme tolerantie hebben opgebouwd. Zo'n blauwe valium 10 is hetzelfde als twee van Andrea's pilletjes. En zij heeft er 6 inééns genomen.
Dat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het nu wel echt lijkt bij Dre.... Dit is een vrouw met verdriet,
Maar waarom verdriet. ik denk omdat haar bedrog uitgekomen is![]()
precies dit.. en wat is er dan makkelijker dan in een slachtofferrol kruipen... ugh.. daar heb ik zo'n hekel aan.. JE HEBT HET ZELF VEROORZAAKT MENS ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het nu wel echt lijkt bij Dre.... Dit is een vrouw met verdriet,
Maar waarom verdriet. ik denk omdat haar bedrog uitgekomen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |