Ze is niet getrouwd, dus zijn kinderen erven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea janken omdat ze een erffenis mist en billy eromheen hangen voor tv momentje geweldig hoor
Ze zegt het ook eerlijk. Daar hou ik van!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Laysa het volgende:
Vaness denkt gelukkig gewoon het hare van
Testament..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is niet getrouwd, dus zijn kinderen erven.
same here, die valt daar niet voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
Dat neemt niet weg dat Andrea er zelf ook onder lijdt en tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ben jij een trol of zo? Andrea heeft dit gtoch grotendeels aan zichzelf te danken door haar leugens, duefstal, manipulaties. Zij maakt psychisch misbruik van anderen, niet andersom!
nee Vanessa trapt er niet in, maar wat ze eigenlijk wil zeggen "ga naar huis" en die hele oppekast van die andrea vertrouw ik niet, in mijn gevoel speelt ze hier ook, want ze KAN niets anders!quote:
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn om vanavond nog op te stappen. Eerst een nachtje slapen, en morgenochtend eens rustig kijken wie haar op kan halen, waar ze naartoe kan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
dont feed de trollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ben jij een trol of zo? Andrea heeft dit alles grotendeels aan zichzelf te danken door haar leugens, diefstal, manipulaties. Zij maakt psychisch misbruik van anderen, niet andersom!
Ze moeten, als het tegenzit, nog een hele tijd samenleven. Dus dit is de beste oplossing.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Laysa het volgende:
Vaness denkt gelukkig gewoon het hare van
Ik hoorde Vanes zeggen "je raakt er mij ook mee", maar madame ging weer huilen en zielig doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |