GO!!!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wedden van wel? Ze gaan haar kijkcijferkanon er niet uitgooienZe is al lang bij de psych geweest, die mag ook niet ingrijpen. Alles voor sensatie-tv.
Dit heeft hij gewoon goed gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Jimmy hangt de wijze troostende vader uit, hij zwelgt er volgens mij in. "Hop, mij stemmen ze voorlopig niet meer weg" Gluiperd!
Isaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
Isa luistert naar het geklets verderop, en prevelt zacht: "Ga toch naar huis Dré.... please... kies voor de rust."
De Stervende Zwaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef CartWOman het volgende:
Morgen is alles weer ok en gaat ze zich ergeren aan een stalkende Jimmy.
Ze zit gewoon te genieten nu.
Dat was voor Paul ook beter geweest. Die zat er ook meer dan doorheen en werd ook niks aan gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.
Was voornamelijk Lot volgens mij toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Isa: Je hebt het hartstikke goed gedaan, je hebt precies gedaan wat je moest doen, IK kwam meteen naar je toe.
Echt hè, moest je die kut een uur geleden horen tegen Isa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop