Dit is wat ze wil. Ze wil aandacht negatief of positief. Daar leeft ze op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
De slachtofferrol als warme deken. Ik vind dit gedrag van Andrea nog walgelijker. Ze wordt behandeld als een teer ziek mensje.
Mag dat niet dan? Wat zij allemaal vandaag heeft meegemaakt zou voor iedereen een klap in het gezicht zijn. Gelukkig zien een aantal mensen het nog wel goed en steunen haar!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
De slachtofferrol als warme deken. Ik vind dit gedrag van Andrea nog walgelijker. Ze wordt behandeld als een teer ziek mensje.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef asini het volgende:
[..]
ik HAAT jou
ik klikte verdomme nog ook![]()
Ook al is het niet echt. Het is duidelijk dat ze diep in de put zit. Iedereen in de buitenwereld kotst haar uit, maar in Utopia gaan zitten is geen oplossing. Sterker nog, het heeft haar situatie alleen maar verergerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, ze moet er gewoon uit àls het allemaal echt is.
Nee hoor, zij net zo hard!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Was voornamelijk Lot volgens mij toch?
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit heeft hij gewoon goed gedaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef Parlay het volgende:
Dre: Is er een mailtje binnen van het schilderij?
And she's back
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Heeft Anton al met Hakim gesproken ?
Ze had eerder door dan Lot dat hun leugens niet langer houdbaar waren, en maakte al vrij vroeg de ommezwaai. Al was dat ook omdat ze Ruud niet wilde afvallen, iets dat Lot schaamteloos deed terwijl ze wist wat Andrea aan pillen had uitgedeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Punkman het volgende:
Billy probeert ook al weer zich veilig te spelen.
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
Huub heeft een lijntje met Christine le Duc, dus het kost nog geen drol ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Billy heeft condooms gehad liggen in de kist
Die zijn met elkaars batterij bezig in de zenderkamerquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar nogmaals... Rienk en Nicoline nog gesignaleerd, of hebben die een avondje verlof in het achterkamertje?
Yep, Hakim verteld deze midag bij SBS6 dat ie een kwartier met Anthon aan de lijn heeft gehangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Heeft Anton al met Hakim gesproken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |