Die zijn al een paar uur geleden verdwenen. Ik vermoed dat Rienk een wormhole heeft gevonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar zijn die christengekkie en zijn dinnetje trouwens?
wel want ik was werkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
inderdaad, zo hard hoefde nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn al een paar uur geleden verdwenen. Ik vermoed dat Rienk een wormhole heeft gevonden.
Jimmy is er en dat is blijkbaar genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Nog even en ze neemt een over dosis valium.
Helemaal vergeten door alle stress van geen beelden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
loser ook Giorgio, Rienk, Aikut en Huub
Stoere chickquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Bil heeft geleerd om de vaatwasser aan te zetten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Jammer dat velen van oons dat gemist hebben, hopelijk heeft iemand dat nog kunnen opnemen.
quote:
Je wordt goed op de hoogte gehouden door een heel leuk persoon dus ik snap je probleem niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel want ik was werken
Whats new?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
En Laura. Weer niet geknald.
Misschien denken ze dat ze na een nacht goed slapen weer wat rustiger is (waakhond Jimmy erbij).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Nog even en ze neemt een over dosis valium.
3 stemmen op de psychiater. Bloedhond!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Was?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helemaal vergeten door alle stress van geen beelden.
Die Gio, wat een eikel was dat zeg.
Dat zijn de woorden van Andrea...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
Je wordt goed op de hoogte gehouden door een heel leuk persoon dus ik snap je probleem niet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?
Ja ze had hem zelf gevuld, maar moest Vanes vragen voor de rest .... 31 jaar ....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele chantage, dat is wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:06 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat ze na een nacht goed slapen weer wat rustiger is (waakhond Jimmy erbij).
Daarbij kunnen ze haar moeilijk midden in de nacht eruit halen. Als ze haar er uit willen, zal er toch ook met psychologen en familie gepraat moeten worden.
En zelf, denk ik, dat Andrea helemaal niet naar huis wil! En al helemaal niet dood wil.
Dat bedoel ik dus. Ze moet echt fatsoenlijke hulp krijgen, en tot rust komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |