SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!![]()
Oh jee, straks gaat iedereen weer medelijden krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Dotteke het volgende:
Dit zijn dingen die gebeuren in het leven zegt Jimmy
Wat moet ik , iedereen is weg, me kind weg, anton weg iedereen boos op mij
Zouden heel goed pammetjes kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
De beruchte pillen echt geen ibrufen http://gyazo.com/b0aa4aa0d2e2e8ce1e2ca3b18ee6d9e5
Ik vind dat Isa vanavond heel moedig bezig is geweest. En dat ze de naam "Isalabiel" echt niet verdient. Ze heeft haar nek heel ver uitgestoken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Isa: "Bil en Lot hadden er niet meteen tegen jou bovenop moeten springen... en ook eerst nog ontkennen ook hè..... en dan tegen Ruud zeggen dat ie ook op feestjes wel een pilletje neemt... en met dat blowen ook: Paul en Hakim kregen de volle laag en zij zitten gewoon in het bos te blowen. En ook dat eerst nog ontkennen."
Zeur daar ff over in het daarvoor beschikbare topic en niet hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef castratortje het volgende:
TT: Waar ik op zoek ben naar beeld......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |