SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!![]()
Oh jee, straks gaat iedereen weer medelijden krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Dotteke het volgende:
Dit zijn dingen die gebeuren in het leven zegt Jimmy
Wat moet ik , iedereen is weg, me kind weg, anton weg iedereen boos op mij
Zouden heel goed pammetjes kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
De beruchte pillen echt geen ibrufen http://gyazo.com/b0aa4aa0d2e2e8ce1e2ca3b18ee6d9e5
Ik vind dat Isa vanavond heel moedig bezig is geweest. En dat ze de naam "Isalabiel" echt niet verdient. Ze heeft haar nek heel ver uitgestoken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Isa: "Bil en Lot hadden er niet meteen tegen jou bovenop moeten springen... en ook eerst nog ontkennen ook hè..... en dan tegen Ruud zeggen dat ie ook op feestjes wel een pilletje neemt... en met dat blowen ook: Paul en Hakim kregen de volle laag en zij zitten gewoon in het bos te blowen. En ook dat eerst nog ontkennen."
Zeur daar ff over in het daarvoor beschikbare topic en niet hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef castratortje het volgende:
TT: Waar ik op zoek ben naar beeld......
Nou niet van mij maar gevondenquote:
Die kans zit er helaas in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, straks gaat iedereen weer medelijden krijgen.
Echtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze geeft nu toe dat Lot en Billy ook een tablet hebben gekregen
Ze had de meiden belooft niets te vertellen
He doe eens lief naar die oudgediendequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeur daar ff over in het daarvoor beschikbare topic en niet hier
Zijn het. Van 5 mg, dat zijn geel/oranje pilletjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Zouden heel goed pammetjes kunnen zijn.
Ze heeft het vanavond heel erg goed gedaan ja. Echt heel moedig en doortastend.quote:[..]
Ik vind dat Isa vanavond heel moedig bezig is geweest. En dat ze de naam "Isalabiel" echt niet verdient. Ze heeft haar nek heel ver uitgestoken!
Hij zou wel eens gelijk kunnen hebben. Zodra ze het hek uit is springt half Nederland op haar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy denkt niet dat Andrea klaar is voor de buiten wereld en dat ze daar een manier moet vinden om rustig te worden
naar een ziekenhuis sturen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kans zit er helaas in.
Maar wat moet je met een psychiatrische patient in Utopia?
Miss Oogklep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Gert het volgende:
Lot: "Ook weer een les. Bemoei je niet met iets dat je niet weet."
Uche uchequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Linea het volgende:
[..]
Hoest Vanes? Snel, geef haar een pil ;-)
Ik had afgelopen week ook 6 uur geen streams maar dan ga ik hiet ook niet lope zeuren ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Liyu het volgende:
[..]
He doe eens lief naar die oudgediende
Dit is geen toeval meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef ninalove_34 het volgende:
wordt toch hellemaal nie goed van geen beeld en lang ook zeg
Dast is net als die tas met kleren: "dat lag daar bij HUN...."quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Ebinas het volgende:
A. Het was Ibuprofen
J. Nee
A dan heb ik het verkeerd gepakt
Van Billy en Lot geeft ze nu toe
Iets met apen en mouwen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze geeft nu toe dat Lot en Billy ook een tablet hebben gekregen
Ze had de meiden belooft niets te vertellen
Nog steeds geen beeldquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef formule het volgende:
Ik eis mijn 2.50 terug ik heb geen beeld
JdeM ik sleep je voor de rechter
Yep ze zei eerder al dat ze ook medicijnen van Hakim had idd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
Jimmy vraagt of hij in haar tas mag kijken
Ze staat het toe. Ik zie de plastic zak van Happie
Voor Lot nog wel, maar Billy is inmiddels van haar geloof gevallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
Voor lot en bil was het altijd een vriendinnetje geweest. Het is al niet meer zo dus
Ik zie het ook zo voor me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Eveeliinee het volgende:
andrea geeft toe dat ze de medicatie van hakim heeft. Jimmy 'dat meen je niet'. andrea weer erop ja maar het is antibiotica voor als iemand ziek word
wat? ze heeft zelfs hakims meds?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Ebinas het volgende:
Jimmy mag in haar tas kijken naar medicijnen.
De medicijnen van Happy iomen bovenwater
EN volgens mij hoorde ik net op de andere stream Lot tegen Bil zeggen. Maar ze bedoelt het allemaal goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dast is net als die tas met kleren: "dat lag daar bij HUN...."
Lotte en Bil roddelen over Andrea. Kut wijven zeg. Ze doen alsof ze lief is maar er klopt niks van Andrea en ze moet naar huisquote:
Wel afmaken hoor!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo voor me.
'Bleh, ik ben een beetje verkouden'
'Oh, ik heb nog wel een antibioticakuurtje voor je!'
Nee joh, die gebruikt andrea om te slapen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Linea het volgende:
Ascal... Bloedverdunners zijn dat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |