ze heeft ook de medicijnen van hakim gekregen toe die wegging!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dokter Rodebroek schrijft nogal makkelijk receptjes uit heb ik de indruk..
Voor ¤2500,- een jaar lang 24/7 on air!quote:
Het zal mij niks verbazen als dit een soort levensles voor ons kijkertjes is. Alle maatschappelijke issues passeren de revue in rap tempo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze maar een rol in de soap heeft..
Precies, die weet ook goed gebruik te maken van "momentjes"quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
"Jimmy past op me, goediegoedeigoedie." Jimmy is een held en zo voelt ie zich ook nu .. en de rest kijkt met bewondering naar hem..... Come on!
GEJAT!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ze heeft ook de medicijnen van hakim gekregen toe die wegging!
Koopje!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor ¤2500,- een jaar lang 24/7 on air!
Gekregen ..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ze heeft ook de medicijnen van hakim gekregen toe die wegging!
Hakim vroeg, toen hij zijn kist aan het inpakken was, of iemand die wou hebben. Andrea trok die zak toen meteen uit zijn handen, voor als er nog eens iemand ziek zou worden...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij heeft hakim die gegeven
Wat bezielt iemand om 1) ab kuur niet af te maken en 2) restje weggeven......quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij heeft hakim die gegeven
De wereld is een vreemde plek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als dit een soort levensles voor ons kijkertjes is. Alle maatschappelijke issues passeren de revue in rap tempo.
eens!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik ga er wel vanuit dat er morgen naar een spoedig vertrek van Andrea wordt toegewerkt. Dit moet niet meer verder gaan zo. En anders vind ik het laakbaar van de redactie.
-edit- Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat JdM toestaat dat zij na het weekend nog in Utopia zit.
omdat Hakimquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Wat bezielt iemand om 1) ab kuur niet af te maken en 2) restje weggeven......
Ze heeft wel de hele avond kunnen observeren dus morgen wordt het knallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef zwellever het volgende:
Jammer,Lautje weer de kans ontnomen door Dree om vanaaf te knallen
Ow, op die manier ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je post werd verkeerd gelezen, alsof Jimmy je nieuwe held is.
Gaan we doen, slaap lekker en bedankt voor het door COSen tijdens de black out.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga naar mijn bed... tikken jullie nog veel hier in de cos, kan ik in bed nog wat meelezen
ontopic. gio zit aan de laptop, Dre is naar bed
Precies. Rare actie van Hakim.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Wat bezielt iemand om 1) ab kuur niet af te maken en 2) restje weggeven......
Ze speelt nu het seniele oude wijf?quote:
400 man max..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
lijkt mij ook van niet...400 man die het terrein opkomen? En alle 400 hun mond houden? Neuhhhhh dat gaat hem niet worden heh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaan we doen, slaap lekker en bedankt voor het door COSen tijdens de black out.
Dat is een hele krachtige kaart. Mensen willen opeens allemaal dingen voor je doen en houden overal rekening met je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze speelt nu het seniele oude wijf?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De wereld is een vreemde plek.
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
met zijn hele doen en laten, vind ik het geen rare actie van hakim, past er precies bijquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Precies. Rare actie van Hakim.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
ik stond ook perplex !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Er is ook maar 1 die echt knalt daar.
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
Hakim scoorde hier goed in de oprot-pollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Precies. Rare actie van Hakim.
Zo komt het bij mij ook over.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Flow3r het volgende:
ik snap niet dat ze daar niet doorhebben dat Andrea helemaal niet weg wil, en alleen maar aandacht wil.
Elke keer zeggen dat je beter kan gaan is om aandacht vragen, anders ga je gewoon en dat is nu nét wat ze niet doet
Denk ik ook. De manier waarop hij tegen haar praat enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
Welkom bij WorldPoker. Les 1. Bluffen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Flow3r het volgende:
ik snap niet dat ze daar niet doorhebben dat Andrea helemaal niet weg wil, en alleen maar aandacht wil.
Elke keer zeggen dat je beter kan gaan is om aandacht vragen, anders ga je gewoon en dat is nu nét wat ze niet doet
denk ik ook, ik denk dat hij daarom naar de zenderkamer moest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Aan de tafel bij de openhaard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar zijn die christengekkie en zijn dinnetje trouwens?
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Erg netjes dat ie Isa bijviel, en Vanes ook!
Nieuwe attractie zoals iemand al eerder opperde, 5 ballen gooien op Dre voor een euro. Of eieren. Moet jij eens zien wat dat opbrengt, kunnen ze iedere dag chinees eten laten bezorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
Uiteraard! Jim is beveiliging + maatschappelijkwerker en krijgt gewoon een flink bedrag om in Utopia te zitten en het debiele zooitje in het gareel te houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.
die liggen de onbevlekte ontvangenis te oefenen..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Jammer dat velen van oons dat gemist hebben, hopelijk heeft iemand dat nog kunnen opnemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.
Helden:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef lwmeffix het volgende:
Volgens mij heb ik veel gemist. Wie zijn er door de mand gevallen en wie zijn de helden van de avond?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Stroom het volgende:
[..]
die liggen de onbevlekte ontvangenis te oefenen..
Dat vond ik inderdaad minder aardig van Vanes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteraard! Jim is beveiliging + maatschappelijkwerker en krijgt gewoon een flink bedrag om in Utopia te zitten en het debiele zooitje in het gareel te houden.
vond ik ook fijn om te zien, veel betere actie dan die van de afgelopen tijd met zijn maatje hakimquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
inderdaad, zo hard hoefde nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.
Ik denk dat ze op dit moment prima op haar letten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Nog even en ze neemt een over dosis valium.
Paul was goed, Isa gaf voor en Pault kopte knalhard in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helden:
Isa
Paul
Vanes
Loser
Andrea.
loser ook LOtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helden:
Isa
Paul
Vanes
Loser
Andrea.
Minder aardig? Helemaal niet aardig!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad minder aardig van Vanes.
Jimmy is er steeds, zodra er serieuze spanningen uitbreken. Dan zie je hem de hele tijd niet en inééns: hop! Jimmy. Hij is er duidelijk ingezet om (ook) die rol te vervullen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Bil heeft geleerd om de vaatwasser aan te zetten
Die zijn al een paar uur geleden verdwenen. Ik vermoed dat Rienk een wormhole heeft gevonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
wel want ik was werkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
inderdaad, zo hard hoefde nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn al een paar uur geleden verdwenen. Ik vermoed dat Rienk een wormhole heeft gevonden.
Jimmy is er en dat is blijkbaar genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Helemaal vergeten door alle stress van geen beelden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
loser ook Giorgio, Rienk, Aikut en Huub
Stoere chickquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Bil heeft geleerd om de vaatwasser aan te zetten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Jammer dat velen van oons dat gemist hebben, hopelijk heeft iemand dat nog kunnen opnemen.
quote:
Je wordt goed op de hoogte gehouden door een heel leuk persoon dus ik snap je probleem niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel want ik was werken
Whats new?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
En Laura. Weer niet geknald.
Misschien denken ze dat ze na een nacht goed slapen weer wat rustiger is (waakhond Jimmy erbij).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Wordt met de dag gekker.
3 stemmen op de psychiater. Bloedhond!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Was?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helemaal vergeten door alle stress van geen beelden.
Die Gio, wat een eikel was dat zeg.
Dat zijn de woorden van Andrea...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
Je wordt goed op de hoogte gehouden door een heel leuk persoon dus ik snap je probleem niet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?
Ja ze had hem zelf gevuld, maar moest Vanes vragen voor de rest .... 31 jaar ....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele chantage, dat is wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:06 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat ze na een nacht goed slapen weer wat rustiger is (waakhond Jimmy erbij).
Daarbij kunnen ze haar moeilijk midden in de nacht eruit halen. Als ze haar er uit willen, zal er toch ook met psychologen en familie gepraat moeten worden.
En zelf, denk ik, dat Andrea helemaal niet naar huis wil! En al helemaal niet dood wil.
Dat bedoel ik dus. Ze moet echt fatsoenlijke hulp krijgen, en tot rust komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |