SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wedden van wel? Ze gaan haar kijkcijferkanon er niet uitgooienZe is al lang bij de psych geweest, die mag ook niet ingrijpen. Alles voor sensatie-tv.
Dit heeft hij gewoon goed gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Jimmy hangt de wijze troostende vader uit, hij zwelgt er volgens mij in. "Hop, mij stemmen ze voorlopig niet meer weg" Gluiperd!
Isaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
Isa luistert naar het geklets verderop, en prevelt zacht: "Ga toch naar huis Dré.... please... kies voor de rust."
De Stervende Zwaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef CartWOman het volgende:
Morgen is alles weer ok en gaat ze zich ergeren aan een stalkende Jimmy.
Ze zit gewoon te genieten nu.
Dat was voor Paul ook beter geweest. Die zat er ook meer dan doorheen en werd ook niks aan gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.
Was voornamelijk Lot volgens mij toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Isa: Je hebt het hartstikke goed gedaan, je hebt precies gedaan wat je moest doen, IK kwam meteen naar je toe.
Echt hè, moest je die kut een uur geleden horen tegen Isa.
Hoop dat ze die twee stukjes dan vlak na elkaar in de uitzending zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een vals mens die crackkop, om nu weer de kant van Isa te kiezen, net zat ze nog te slijmen bij die zweefkut.
Zo weet ze zeker dat ze op TV komt?
Wat een walgelijk wijf is dat zeg....![]()
![]()
Billy net zo hard.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Was voornamelijk Lot volgens mij toch?
Klopt maar Billy spelde de spuit 11 echoquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, ze moet er gewoon uit àls het allemaal echt is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.
Van haar geloof ik nog wel écht dat er even wat spanning af moet. Ze heeft het heel goed gedaan vanavond, maar het was niet makkelijk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaat isa nu weer de show starten
beiden, billy was alleen iets minder aanwezigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik wil zo graag naar de bio-markt gaan zondag en dat kutwijf eens de waarheid zeggen, meer liefhebbers ?quote:
Denk dat Anton weer een fittie krijgt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
De slachtofferrol als warme deken. Ik vind dit gedrag van Andrea nog walgelijker. Ze wordt behandeld als een teer ziek mensje.
ik HAAT jouquote:
En de reactie van de groep is exact de reden dat dit gedrag in stand blijft. Het werkt altijd, er is altijd wel iemand die gevoelig is voor emotionele manipulatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
De slachtofferrol als warme deken. Ik vind dit gedrag van Andrea nog walgelijker. Ze wordt behandeld als een teer ziek mensje.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Toverheks het volgende:
ze krijgt nu geen post meer, ze heeft geen vrienden meer in de buitenwereld......dus mensen stuur eens een kaartje, steek de hand over je hart voor Andrea amefoortseweg
Dit is wat ze wil. Ze wil aandacht negatief of positief. Daar leeft ze op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
Mag dat niet dan? Wat zij allemaal vandaag heeft meegemaakt zou voor iedereen een klap in het gezicht zijn. Gelukkig zien een aantal mensen het nog wel goed en steunen haar!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef asini het volgende:
[..]
ik HAAT jou
ik klikte verdomme nog ook![]()
Ook al is het niet echt. Het is duidelijk dat ze diep in de put zit. Iedereen in de buitenwereld kotst haar uit, maar in Utopia gaan zitten is geen oplossing. Sterker nog, het heeft haar situatie alleen maar verergerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, ze moet er gewoon uit àls het allemaal echt is.
Nee hoor, zij net zo hard!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit heeft hij gewoon goed gedaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef Parlay het volgende:
Dre: Is er een mailtje binnen van het schilderij?
And she's back
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Heeft Anton al met Hakim gesproken ?
Ze had eerder door dan Lot dat hun leugens niet langer houdbaar waren, en maakte al vrij vroeg de ommezwaai. Al was dat ook omdat ze Ruud niet wilde afvallen, iets dat Lot schaamteloos deed terwijl ze wist wat Andrea aan pillen had uitgedeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Punkman het volgende:
Billy probeert ook al weer zich veilig te spelen.
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
Huub heeft een lijntje met Christine le Duc, dus het kost nog geen drol ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Billy heeft condooms gehad liggen in de kist
Die zijn met elkaars batterij bezig in de zenderkamerquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar nogmaals... Rienk en Nicoline nog gesignaleerd, of hebben die een avondje verlof in het achterkamertje?
Yep, Hakim verteld deze midag bij SBS6 dat ie een kwartier met Anthon aan de lijn heeft gehangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Die zijn keihard aan het rampeneren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar nogmaals... Rienk en Nicoline nog gesignaleerd, of hebben die een avondje verlof in het achterkamertje?
Precies, eigen hachje redden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had eerder door dan Lot dat hun leugens niet langer houdbaar waren, en maakte al vrij vroeg de ommezwaai. Al was dat ook omdat ze Ruud niet wilde afvallen, iets dat Lot schaamteloos deed terwijl ze wist wat Andrea aan pillen had uitgedeeld.
jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Is er een filmpje van dat je weet ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, Hakim verteld deze midag bij SBS6 dat ie een kwartier met Anthon aan de lijn heeft gehangen.
Klopt, alleen had Bily dus eerder in de smiezen dat het echt niet houdbaar was.quote:
Billy en Lot graag mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Day het volgende:
Het wordt tijd dat die Laura en Gio vertrekken.
IK denk van Amanda, die had ze mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Billy heeft condooms gekregen omdat ze nog maar net aan de pil is.
Krijg je gratis van de huisarts als je er om vraagt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub heeft een lijntje met Christine le Duc, dus het kost nog geen drol ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Geen idee, maar zoek ff bij SBS6 show nieuws of zo, 't was in de uitzending van +/- 17:35quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat je weet ?
ik geef je hierin gelijk alleen denk ik wel dat hij het goed bedoelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
Ik vind het wel opvallend dat ze echt al een tijd op geen enkele stream zijn gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef patat het volgende:
Die zijn met elkaars batterij bezig in de zenderkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |