en teveel soorten vrijstellingen en ander gezeikquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dat er echt teveel afleveringen inzitten waarin er niemand uitgaat
ernst paulquote:
Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef alors het volgende:
Goed van Susan, dan kan volgende week JW eruit (die zou nu sowieso blijven) en dan is er een serieuze groep.
Ja, dat is echt gewoon zwaar duf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en teveel soorten vrijstellingen en ander gezeik
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komen ze Gerrie nog wel tegen
Precies, weg met al die gekkigheid.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt gewoon zwaar duf.
Wij nuchtere Groningers moeten hier niets van weten.
Susan is gewoon veel te lief.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Wat stom zeg, om voor de vrijstelling te gaan( als Suzan een kandidaat is)
Zou toch wel vet zijn geweest als beide groepen elkaar ontmoette tijdens de opnames van de programma's. Dat ze samen een opdracht moeten doen, 1 groep voor ER en de andere voor WIDMquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komen ze Gerrie nog wel tegen
Je bent ze......quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Susan is gewoon veel te lief.
Nouja, na één groen scherm was haar eigen kans op groen al wel iets verminderd natuurlijk. 't is net zo goed eigenbelang hier als 'gezellig voor de groep'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Wat stom zeg, om voor de vrijstelling te gaan( als Suzan een kandidaat is)
Ja of hij verantwoord het met dat ie iig geen 2000 binnen heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat gaat geld gaat gewoon allemaal weg in een of andere gare opdracht in de toekomst
Dan moeten ze ook samen lopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou toch wel vet zijn geweest als beide groepen elkaar ontmoette tijdens de opnames van de programma's. Dat ze samen een opdracht moeten doen, 1 groep voor ER en de andere voor WIDM
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Kwis, niveau kannietwaarzijn
Ik pikte nog mooi een herhaling meequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zag net niet een kool
Jij vind het beide goede programma'squote:
Geintje, toffe userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kannietwaarzijn is kut, maar de Kwis is wel leukquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij vind het beide goede programma's
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje, toffe user
Open je ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Geintje, toffe user
Het is allemaal een complot, zie WIDM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
[..]
Geintje, toffe user
De illuminatie heeft dat bepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Rockfire het volgende:
De grote vraag is: wat is er met 70?
70 meter lopen
70 kilo zandzakken scheppen
70 seconden tellen
70 meter hoge windmolens
Seizoen 14, nog 5 kandidaten, 5 keer 14 is 70.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Rockfire het volgende:
70 meter lopen
70 seconden tellen
70 meter hoge windmolens
Susan is de enige geboren voor 1970quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Rockfire het volgende:
70 meter lopen
70 seconden tellen
70 meter hoge windmolens
Susan was 5 in 1970!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seizoen 14, nog 5 kandidaten, 5 keer 14 is 70.
Ik geloof niet zo in de theorie van dat shirt van JW, het ligt er te dik bovenop. Bovendien heeft JW deze aflevering veel te veel geld (2250 euro) binnengehaaldquote:
45-40 is 5quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Rockfire het volgende:
Hmm, daar zouden we dan dus niks aan hebben als aanwijzingquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seizoen 14, nog 5 kandidaten, 5 keer 14 is 70.
Ik hoop dat hij stiekem wat geld heeft laten wegwaaien boven op die windmolen of dat er een opdracht komt waarbij ze geld kwijt kunnen raken volgende weekquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in de theorie van dat shirt van JW, het ligt er te dik bovenop. Bovendien heeft JW deze aflevering veel te veel geld (2250 euro) binnengehaald
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Kannietwaarzijn is kut, maar de Kwis is wel leuk
Ik vind als eerste een molen kiezen waar geld ligt terwijl je er ook 1 kunt kiezen met niets erin echt een kut molactie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij stiekem wat geld heeft laten wegwaaien boven op die windmolen of dat er een opdracht komt waarbij ze geld kwijt kunnen raken volgende week.
Vertrouwen winnen van de groep... en dan volgende week dat geld verliezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind als eerste een molen kiezen waar geld ligt terwijl je er ook 1 kunt kiezen met niets erin echt een kut molactie.
14 kilo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Rockfire het volgende:
70 meter lopen
70 seconden tellen
70 meter hoge windmolens
Ja ik ook, heel nep verbaasd deed hijquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond trouwens dat stukje waarop Jan-Willem de envelop bovenop die windmolen 'vond' best vreemd overkomen.
Ja dat was weer een sterk staaltje 'acteren'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond trouwens dat stukje waarop Jan-Willem de envelop bovenop die windmolen 'vond' best vreemd overkomen.
Ook dit ja. Hij had gezegd dat hij windmolens had gezien en wist op welke het geld waarschijnlijk lag. Dan was hij juist verdacht geweest als hij het niet had gevonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:45 schreef Zocalo het volgende:
Sofie wist ook waar t geld lag met de windmolens toch? Dus kon hij niet goed mollen
Ja, maar zeg dan als mol gewoon niet dat je de molens gezien hebt! (of kies een ander filmpje, want als mol weet je toch wel waar het geld ligt)quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dit ja. Hij had gezegd dat hij windmolens had gezien en wist op welke het geld waarschijnlijk lag. Dan was hij juist verdacht geweest als hij het niet had gevonden.
Zeker als een enorme camera links staat eerst nog even rechts gaan kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik ook, heel nep verbaasd deed hij
Art zei ook nog letterlijk dat ze dus 14x5 = 70 kilo bij elkaar moesten scheppenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
14 kilo?
( x5 = natuurlijk 70 idd)
Werd er niet ook gezegd dat de windmolens 70 meter hoog zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Rockfire het volgende:
70 meter lopen
70 seconden tellen
70 meter hoge windmolens
SPOILER: dagboek van de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie het vierde punt in mijn lijstjequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Werd er niet ook gezegd dat de windmolens 70 meter hoog zijn?
Oepsquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
zie het vierde punt in mijn lijstje
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef zoem het volgende:
Deze was nog niet gepost geloof ik?Als dit een JW is die het triomfantelijk af doet met '2/3e kwam niet in de pot' dan ga ik echt huilen.SPOILER: dagboek van de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, raarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als een enorme camera links staat eerst nog even rechts gaan kijken.
Ze hebben iig niet gezien dat 2/3 (1500E) van het geld verdwenen is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
En de titel: ''... moet je zien''
Iemand iets hiervan gezien? Een mol ziet niets
wat??quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze hebben iig niet gezien dat 2/3 (1500E) van het geld verdwenen is.
Zie het dagboek van de mol. Tweederde van het geld kwam niet in de pot.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |