en teveel soorten vrijstellingen en ander gezeikquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dat er echt teveel afleveringen inzitten waarin er niemand uitgaat
ernst paulquote:
Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef alors het volgende:
Goed van Susan, dan kan volgende week JW eruit (die zou nu sowieso blijven) en dan is er een serieuze groep.
Ja, dat is echt gewoon zwaar duf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en teveel soorten vrijstellingen en ander gezeik
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komen ze Gerrie nog wel tegen
Precies, weg met al die gekkigheid.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt gewoon zwaar duf.
Wij nuchtere Groningers moeten hier niets van weten.
Susan is gewoon veel te lief.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Wat stom zeg, om voor de vrijstelling te gaan( als Suzan een kandidaat is)
Zou toch wel vet zijn geweest als beide groepen elkaar ontmoette tijdens de opnames van de programma's. Dat ze samen een opdracht moeten doen, 1 groep voor ER en de andere voor WIDMquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komen ze Gerrie nog wel tegen
Je bent ze......quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Susan is gewoon veel te lief.
Nouja, na één groen scherm was haar eigen kans op groen al wel iets verminderd natuurlijk. 't is net zo goed eigenbelang hier als 'gezellig voor de groep'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Wat stom zeg, om voor de vrijstelling te gaan( als Suzan een kandidaat is)
Ja of hij verantwoord het met dat ie iig geen 2000 binnen heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat gaat geld gaat gewoon allemaal weg in een of andere gare opdracht in de toekomst
Dan moeten ze ook samen lopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou toch wel vet zijn geweest als beide groepen elkaar ontmoette tijdens de opnames van de programma's. Dat ze samen een opdracht moeten doen, 1 groep voor ER en de andere voor WIDM
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Kwis, niveau kannietwaarzijn
Ik pikte nog mooi een herhaling meequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zag net niet een kool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |