SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik wilde een zeker plaatje van de persoon bij wie de verwarring optreedt posten, maar die staat niet meer op het webquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn voornaam zit volledig in haar voornaam verwerkt, dat schept natuurlijk verwarring
Tja zou het niet weten. Ik kijk ook niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer steets een vraag te stellen maar alle topics krijgen een slotje helaas dus dan maar hier
Hoe betaald Rikki de huur nu pappa geen inkomen meer heeft en Sjors en wiet weg zijn ?
Heeft ze een uitkering waar wij niks van mogen weten ?
Rikki helemaal alleen in zo een groot huis vond ik wel verrassend .quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
Goeie OP PeterKelder!![]()
Verder weer een saaie aflevering zeg.![]()
Bing, Aysen en Nuran wat een kinderachtig gedoe zeg. Nuran die bier gaat drinken, tijdens haar pauze tijd.![]()
En Rikki natuurlijk.
Rikki werkt volgens mij in de sapbar van Lorena's waar ze 20 euro per uur betaald krijgt. Dus die heeft met een dag of 3 werken de huur/hypotheeklasten al binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Probeer steets een vraag te stellen maar alle topics krijgen een slotje helaas dus dan maar hier
Hoe betaald Rikki de huur nu pappa geen inkomen meer heeft en Sjors en wiet weg zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dank jequote:
Volgens mij is daar al niet meer werkzaam .quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rikki werkt volgens mij in de sapbar van Lorena's waar ze 20 euro per uur betaald krijgt. Dus die heeft met een dag of 3 werken de huur/hypotheeklasten al binnen.
Oh, dat zou zomaar kunnen, ik kijk al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Volgens mij is daar al niet meer werkzaam .
Kinderbijslag?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef MMXMMX het volgende:
Gelukkig heb ik 'm destijds opgeslagen:quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Ridder Rohan plaatjes uit de oude topics zien er nu zo uit.
Geen idee hoe groot dat huis eigenlijk is?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Rikki helemaal alleen in zo een groot huis vond ik wel verrassend .
Ik hoop trouwens dat Lorena snel uit de schulden is en snel terug komt voor mij is zij een topper
Inderdaad vandaag nog nuran in de sap bar.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 'm destijds opgeslagen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De GTST Quiz? Was dat niet met die draaiende stoelen? Of was het nou dat voetbalpraatprogramma. In ieder geval werd het gepresenteerd door Ferry Doedens."
Ik ben allang blij dat Ruud Feltkamp de sidekick van Carlo wordt bij de quiz en niet die Faily Doedelquote:In ieder geval werd het gepresenteerd door Ferry Doedens."
En tot nu toe zal Nural ook wel een beetje bijdragen, en Wiet en Sjors zullen wel huur moeten betalen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef MMXMMX het volgende:
Ik weet het ze sit op school ze heeft natuurlijk studiefinanciering lol
Dan heeft Ruud ook eens wat te doen. Misschien kunnen Bartho en Jette hem helpen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik ben allang blij dat Ruud Feltkamp de sidekick van Carlo wordt bij de quiz en niet die Faily Doedel
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De GTST Quiz? Was dat niet met die draaiende stoelen? Of was het nou dat voetbalpraatprogramma. In ieder geval werd het gepresenteerd door Ferry Doedens."
Dan was ik snel afgehaakt denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Ruud Feltkamp de sidekick van Carlo wordt bij de quiz en niet die Faily Doedel
Bartho en Jette mogen de jury zijn, samen met deze eindbaas:quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dan heeft Ruud ook eens wat te doen. Misschien kunnen Bartho en Jette hem helpen?
Frédérique Huydtsquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef StephanL het volgende:
Wie is die tweede vrouw in het in memoriam plaatje naast Guusje?
Voor ieder fout antwoord een linkervuist.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bartho en Jette mogen de jury zijn, samen met deze eindbaas:
[ afbeelding ]
Dan zou het pas echt leuk worden
Gtst weet waarschijnlijk zelf niet eens meer wat de goede antwoorden zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Voor ieder fout antwoord een linkervuist.
Als het maar niet alleen vragen over de laatste jaren zijn met louter gasten uit diezelfde jaren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gtst weet waarschijnlijk zelf niet eens meer wat de goede antwoorden zijn.
De deelname van Rohan blijkt geen succes:quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Voor ieder fout antwoord een linkervuist.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De deelname van Rohan blijkt geen succes:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Faily Doedel wordt na het fout beantwoorden van vraag 1 al gestraft:quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Faily Doedel zelfs nog betere antwoorden geeft dan hij.
Hiermee wordt niet alleen hij gestraft. Ik denk dat de kijker dit nog tien keer zo erg vindt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Faily Doedel wordt na het fout beantwoorden van vraag 1 al gestraft:
[ afbeelding ]
Ze heeft vanavond Sjors en Wiet de deur uitgegooidquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
En tot nu toe zal Nural ook wel een beetje bijdragen, en Wiet en Sjors zullen wel huur moeten betalen?
En Sjors en Wiet laten altijd eten komen van "thuisbezorgd.nl" ..... zo'n blije bezorger .....quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond Sjors en Wiet de deur uitgegooid
Maar Nuran werkt inderdaad die komt ook altijd met zakken boodschappen binnen.
LOL ja Anton ook .quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
En Sjors en Wiet laten altijd eten komen van "thuisbezorgd.nl" ..... zo'n blije bezorger .....
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef SAMBAM het volgende:
jezus… de prijzen van de DVD boxen worden steeds belachelijker… van 39,99 naar 50 euro!
op de Justwebshop zijn seizoen 1 - 3 22,50 euro, seizoen 4 - 7 26,25 euro, seizoen 8 en 9 28,50 euro en seizoen 10 30 euro.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef SAMBAM het volgende:
jezus… de prijzen van de DVD boxen worden steeds belachelijker… van 39,99 naar 50 euro!
Volgens mij was de vraag wat Bennie tegenwoordig doet...quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat een quiz vraag ? Remco is revalideren.
Hij heeft een restaurant, LEUK: http://www.restaurantleuk.nl/quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:11 schreef Woelli het volgende:
Wie weet wat Bennie den Haan (Remco Terhorst - ook in de serie later genoemd als Remco Alberts) tegenwoordig doet?
Sjors is een cougarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
En toch vind ik het nog steeds vreemd dat Sjors nu met de ene ex van Rikki "gaat" en Wiet met de andere. Wiet is toch het veel jongere zusje van Sjors?
Jaja... Sjoerd vindt het maar zozo...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat aardig van Ludo, Sjoerd even brengen.
Ik ook. Zal eens tijd worden na al die jarenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Maxime zeer binnenkort eens goed plat op haar smoel gaat .....
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkiequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Maxime zeer binnenkort eens goed plat op haar smoel gaat .....
Die toevallig net op de schouders van Tim zit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkie
Maxime was geduwd door Aysen die er vervolgens ook zelf aftuimelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die toevallig net op de schouders van Tim zit.
Bovenop Bing op zijn scooter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime was geduwd door Aysen die er vervolgens ook zelf aftuimelt.
Er zijn volgens mij geen flatgebouwen meer in GTST sinds het vertrek van Helen Helminkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkie
En Bing hing halverwege het gebouw uit het raam dus werd ook gelijk meegesleurd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En die valt op ninaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een piramide van ongeveer 10 personen onderaan het gebouw?
Ja bijna de hele castquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een piramide van ongeveer 10 personen onderaan het gebouw?
Ja doe maarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mogen de schrijvers er ook bij dan?
Sanders Inc. natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij geen flatgebouwen meer in GTST sinds het vertrek van Helen Helmink
Maar ja, die woonde ook in Middendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per toeval zag ik het wel enkele weken terug toen ik op Station Sloterdijk liep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook al jaren niet meer te zien geweest
Oke,quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft een restaurant, LEUK: http://www.restaurantleuk.nl/
Ahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oke,
Uit een heeeeel betrouwbaar bron is hij gespot in de wandelgangen van Endemol op de gangen van de dramaafdeling. Wellicht een comeback?
Maar goed het kan natuurlijk ook voor andere werkzaamheden of een andere productie zijn.
Thnx!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
op de Justwebshop zijn seizoen 1 - 3 22,50 euro, seizoen 4 - 7 26,25 euro, seizoen 8 en 9 28,50 euro en seizoen 10 30 euro.
10 euro korting bij bestellen… nice hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Thnx!
30,- voor seizoen 10? Nu staat er 39,99
Maar dat is sowieso beter dan de belachelijke 50 klatsers die bol.com durft te vragen
Vreselijk personagequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Als ik Maxime door het scherm kon trekken.......... bloed. nagels.
ik gok evenveel als ik van voebalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat weet Lieke van Lexmond van dansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuwe spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Is dit gedoe met Lucas en Menno een verhaallijn aan het worden? Dat Lucas ineens te 'onverantwoordelijk' is en Menno hem een te groot feestbeest vindt?![]()
![]()
Sjoerd:"Ludo is geen crimineel".![]()
En wat een irritante dialogen over de 'productplacement' van de week.![]()
![]()
Ja, alsof Lucas nú ineens pas zo isquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Is dit gedoe met Lucas en Menno een verhaallijn aan het worden? Dat Lucas ineens te 'onverantwoordelijk' is en Menno hem een te groot feestbeest vindt?![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, alsof Lucas nú ineens pas zo isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben niet gauw klaar met een personage, maar Rikki heeft wel mijn limiet bereikt inmiddels❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Is zijn eigen mobielquote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Neemt Menno's telefoon ook op... "Met Lucas Sandeeers"
Wat een figuur.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben niet gauw klaar met een personage, maar Rikki heeft wel mijn limiet bereikt inmiddels
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Aha, dan heb ik niks gezegd. Of eigenlijk wel, want het blijft een raar figuur.quote:Voor mij is het Martine. Ze wil niet terug in GTST omdat ze herkend wil worden als actrice en niet als Martine. Maar het kwaad is toch al geschied, dus ze kan net zo goed terug komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef vencodark het volgende:
Inge Iepenburg nu als gevangene in de serie celblok H op SBS.
Voor de liefhebbers wellicht.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Wehkamp reclames
En wat een bagger weer Menno doet wat mis en moet 2 weken op vakantie, Aysen flikt van alles, is onbeschoft en valt mensen lastig en erger en komt er met een tik op de vingers vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door bobjuh op 03-03-2014 22:11:45 ]"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
Die komt bij Bouwhuis binnen en legt daar zo die gevonden schoen van Tim op de ontbijttafel ...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef bobjuh het volgende:
Wehkamp reclames
En wat een bagger weer Menno doet wat mis en moet 2 weken op vakantie, Aysen flikt van alles, is onbeschoft en valt mensen lastig en erger en komt er met een tik op de vingers vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wats new?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef bobjuh het volgende:
Wehkamp reclames
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nuran die denkt dat alles ineens om haar draait.en waarom bemoeit zij zich met Bing's alibi?
En Lukas is echt walgelijk. Wat een kinderachtig figuur.![]()
iets met agressie ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
Benieuwd wat er nu met menno is. Wat zou er toch in zijn verleden gebeurd zijn?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maxime oops![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Dacht ik in een flits ook even aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef Bakkerd het volgende:
Plottwist: vincent en janine raken hooked en janine wordt daarmee de schoondochter van maxime! :-D![]()
![]()
Dat zou grappig zijn, maar het zou nog mooier zijn als Maxime nu hetzelfde gebeurt als wat zij steeds met Nina heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef Bakkerd het volgende:
Plottwist: vincent en janine raken hooked en janine wordt daarmee de schoondochter van maxime! :-D![]()
Lieve Jef
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Waarom klinkt Lana nog als een 1-jarig kind dat om d'r moeder roept?
[ Bericht 2% gewijzigd door CherryOnTop op 05-03-2014 22:24:20 ]![]()
Het zou me pas verbazen als ze dat ineens niet meer doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef vencodark het volgende:
Aysen laat zaken en privé wel een tikkie door elkaar heen lopen.![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het zou me pas verbazen als ze dat ineens niet meer doet.
Oh en Vincent.![]()
Hoop echt dat ze dat personage niet verkloten.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom Nuran en Aysen elkaar sinds kort weer tolereren. Ik bedoel, Nuran weet wat Aysen Bing heeft aangedaan, ze weet dat Aysen Danny heeft "vermoord", ze weet dat Rik Mike heeft "vermoord" om haar, etc, etc.Ik dacht dat ze al het contact verbroken hadden een paar maanden geleden.
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Nuran en Aysen elkaar sinds kort weer tolereren. Ik bedoel, Nuran weet wat Aysen Bing heeft aangedaan, ze weet dat Aysen Danny heeft "vermoord", ze weet dat Rik Mike heeft "vermoord" om haar, etc, etc.Ik dacht dat ze al het contact verbroken hadden een paar maanden geleden.
Blijft toch je zus hè.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
![]()
![]()
Als je hem niet kent dan volg je denk ik nog niet lang dit forum.quote:Dat is Rohan Gottschalk, de producent van Gtst.
Of je reactie moet sarcastisch zijn geweest![]()
Dit las ik dus met het stemmetje van Ma Flodderquote:![]()
Ik ben nu persoonlijk wel een beetje klaar met Nuran. Hoop dat ze snel bij haar geliefde in de cel komt te zitten en uit de serie geschreven wordt.![]()
![]()
Dat was het idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef msnguy het volgende:
[..]
Dit las ik dus met het stemmetje van Ma Flodder![]()
![]()
![]()
Krijg nu toch wel medelijden met Maxime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
O sorry ik was de PI vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je hem niet kent dan volg je denk ik nog niet lang dit forum.Dat is Rohan Gottschalk, de producent van Gtst.
Of je reactie moet sarcastisch zijn geweest![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef Frey het volgende:
Krijg nu toch wel medelijden met Maxime.
1 voordeel: als de waarheid boven tafel komt is Ludo misschien wel zo woedend omdat zij hem belazerd heeft over haar onvruchtbaarheid, dat hij haar nooit meer wilt zien en zij dus mag vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi als Nuran en Bing samenkomen kunnen we dat skippen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hopelijk krijgt hij dan ook zijn bedenkingen over dat Maarten gedoe van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 voordeel: als de waarheid boven tafel komt is Ludo misschien wel zo woedend omdat zij hem belazerd heeft over haar onvruchtbaarheid, dat hij haar nooit meer wilt zien en zij dus mag vertrekken.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Om jouw moeder?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom klinkt Lana nog als een 1-jarig kind dat om m'n moeder roept?
Zo ongeloofwaardig dat huis waar dan ook nog twee kleine kinderen wonen .... die meestentijds alleen boven zitten .....![]()
O typoquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Om jouw moeder?
Zo ongeloofwaardig dat huis waar dan ook nog twee kleine kinderen wonen .... die meestentijds alleen boven zitten .....![]()
![]()
Dat weet ik al geeneens meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt hij dan ook zijn bedenkingen over dat Maarten gedoe van vorig jaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maxime huurde Maarten in om het huwelijk van Janine en Ludo te saboteren. Dit lukte. Janine weet dit. Ludo gelooft Janine niet. Einde. Wat een geweldige verhaallijn was dat.quote:
Wat een afgang was dat voor het personage Ludo Sanders.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime huurde Maarten in om het huwelijk van Janine en Ludo te saboteren. Dit lukte. Janine weet dit. Ludo gelooft Janine niet. Einde. Wat een geweldige verhaallijn was dat.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Heel Ludo is al jaren niks meer begon toen Nina erin kwam en later met Maxime en Lucas is dat alleen maar erger geworden. Vervolgens de comeback van Nick waar hij zich achterlijk gedroeg en nu de comeback van Stefano die maar liefs twee scenes met Ludo heeft gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo boos was op Maxime. Een huwelijk kun je helemaal niet saboteren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een afgang was dat voor het personage Ludo Sanders.Ludo was nog steeds degene die wilde scheiden van Janine omdat hij haar niet vertrouwde. Als hij echt van haar hield, was dat vertrouwen nooit weggegaan. Maxime heeft het alleen een beetje getest (ik weet dat niemand het hier met me eens is, maar toch). Het was al met al wel een naaistreek van Maxime, dat geef ik toe, maar het was uiteindelijk Ludo's eigen beslissing.
![]()
Ben het met je eens over dat Maarten gedoe, maar ik vond het sowieso belachelijk en erg out of character dat Ludo ineens klakkeloos geloofde wat Maxime allemaal zei. Er was niet direct reden om aan te nemen dat Janine de waarheid sprak, maar andersom was er ook geen reden om Maxime te geloven. Ludo weet best waar ze toe in staat kan zijn (de voogdij om Amy is een voorbeeld), dus om er zonder enige andere kennis maar meteen vanuit te gaan dat Janine geobsedeerd is door Maxime en dat Maxime de onschuldigheid zelve is, vond ik nogal een tenenkrommende conclusie van Ludo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo boos was op Maxime. Een huwelijk kun je helemaal niet saboteren.Ludo was nog steeds degene die wilde scheiden van Janine omdat hij haar niet vertrouwde. Als hij echt van haar hield, was dat vertrouwen nooit weggegaan. Maxime heeft het alleen een beetje getest (ik weet dat niemand het hier met me eens is, maar toch). Het was al met al wel een naaistreek van Maxime, dat geef ik toe, maar het was uiteindelijk Ludo's eigen beslissing.
Sowieso snap ik niet waarom Janine zo werd neergezet als de grote schuldige in het wraakplan tegen Maxime. Het was allemaal een vooropgezet plan van Nick en zij was er slechts ingetrapt, sámen met Ludo. Dat plan had ze toen ook samen met Ludo gemaakt. Toen eenmaal uitkwam dat Nick achter die placebo's zat, heeft ze meteen opgebiecht dat ze fout zat en er alles aan gedaan om Maxime haar spullen en geld terug te geven. Als ze het echt allemaal gedaan had omdat ze een obsessieve hekel aan Maxime heeft, dan had ze ook gewoon haar mond kunnen houden en dan was Maxime nog steeds arm en familieloos geweest.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Dat Maxime en Ludo toen onterecht Nick in het gesticht hebben gestopt neem ik ze nog steeds kwaalijk.Vervolgens kwamen die schrijvers toen met het placebo verhaal alsof hij echt gek was.
Niet tof. Nick is een onbegrepen antiheld geen badguy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk zou het toch schitterend zijn als Janine en Vincent inderdaad een keer de lakens delen.
Lekker voor Janine, voor Vincent en zeker voor Maxime.![]()
![]()
Waarom zie ik Maxime alleen maar stiekem gesprekken afluisteren? Echt altijd staat zij ergens op de achtergrond mee te luisteren.
Irritant personage geworden![]()
![]()
Maxime.is altijd al irritant geweest Kaxime is een beetje de duivel in eigen persoon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hoor, je kan als kind binnen 2 seconden je moeder niet vinden en het éérste wat je doet is aan een kabel trekken terwijl je dat anders nooit doet.![]()
Ik dacht: dat kind gaat natuurlijk meteen afwasmiddel zuipen.Maar nee, het kind brengt zich op een andere manier in gevaar. Wat onvoorspelbaar!
Wie zegt dat hij dit anders nooit doet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja hoor, je kan als kind binnen 2 seconden je moeder niet vinden en het éérste wat je doet is aan een kabel trekken terwijl je dat anders nooit doet.![]()
Mijn kind wil ook 80.000 keer aan de kabels trekken.![]()
![]()
Bram komt normaal nooit in de keuken, maar ook niet in de huiskamer of buitenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dit anders nooit doet?![]()
Mijn kind wil ook 80.000 keer aan de kabels trekken.![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ervoor is niet voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zag de scène waarin Bram 't broodrooster liet vallen en er viel me iets op:
Het brood komt van de Lidl
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Net als Guusje toen Marieke op hem lette.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik dacht: dat kind gaat natuurlijk meteen afwasmiddel zuipen.![]()
Tja, Rikki moet natuurlijk op de kleintjes lettenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen let ze niet op d'r eigen kleintje![]()
![]()
So?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben het hier niet over Ludo Sanders.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, Rikki moet natuurlijk op de kleintjes letten
Alleen let ze niet op d'r eigen kleintje![]()
![]()
Meer humor en geef die oudgediende een goeie verhaallijn.
Van de week mistte ik ineens die echt chagrijnige, slimme, zakelijke kant van Jef. Jef is geen knuffelbeer of naïeve praatpaal.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:En terecht wat een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al hebben we een politieman met losse handjes al gehad. Ray?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ging verder met seizoen 2 en Jef is echt heul anders daarquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:54 schreef vencodark het volgende:
Meer humor en geef die oudgediende een goeie verhaallijn.
Van de week mistte ik ineens die echt chagrijnige, slimme, zakelijke kant van Jef. Jef is geen knuffelbeer of naïeve praatpaal.Ik snapte het niet meer
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Menno![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Menno![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Menno![]()
Zo heel origineel is het ook weer niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, vind het knap van Gtst als ze zo'n verhaallijn oppakken.![]()
![]()
Als ik die mensen van Holly Hoaks was zou ik gtst eens aanklagen.
De paracute cliff was ook gejat toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Krijgen we vandaag de scène van het jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:11 schreef vencodark het volgende:
*zet tv aan*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:11 schreef vencodark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het einde pas
![]()
![]()
Is er sinds vorig jaar eigenlijk wel eens een scène met Laura geweest waarin ze NIET knikt naar een klant met haar ogen bijna dicht?![]()
![]()
![]()
Dit was dus denk ik het geheim van Menno.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Hopelijk krijgt Lucas nog een knal omdat hij weer opstaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:01 schreef vencodark het volgende:
Ben ik toch benieuwd hoe het straks verder gaat..
![]()
Zou je zien dst de schrijvers het zo prutsen dat Menno de badguy is en dus exit Meneer kuiper.
Terwijl Lucas met ze feestjes en die usb stick er gewoon om vraagt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh kijk, Stefano en zijn eeuwige grijns zijn ook weer van het scherm verdwenen.
De rol van Bing is trouwens enorm verbetert sinds die Hodgkin verhaallijn van hem. Veel zijn het er misschien niet mee eens of durven het niet te zeggen, maar Bing is gewoon tof tegenwoordig.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dus Menno is agressief, was dat het waar zijn broer het voor de bruiloft over had?Ajax, That '70s Show, Arsenal![]()
Want het is niet bad om je man buiten westen te timmeren?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou je zien dst de schrijvers het zo prutsen dat Menno de badguy is en dus exit Meneer kuiper.
Terwijl Lucas met ze feestjes en die usb stick er gewoon om vraagt.als mijn vent me zo'n klap zou verkopen zou hij gelijk zijn spullen mogen pakken... Nadat ik was bijgekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik erger me inderdaad ook minder aan hem tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oh kijk, Stefano en zijn eeuwige grijns zijn ook weer van het scherm verdwenen.
De rol van Bing is trouwens enorm verbetert sinds die Hodgkin verhaallijn van hem. Veel zijn het er misschien niet mee eens of durven het niet te zeggen, maar Bing is gewoon tof tegenwoordig.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Menno zal nu wel binnen 1 à 2 maanden exit zijn, aangezien hij nog steeds niet tussen de foto's staat in de leader. Hij zal er wel met een bedroevende slechte exit uitgaan waarin Aysen hem met een grijns uitzwaait. Hij zal wel ontslagen worden bij de politie en dan ziet ie het niet meer zitten en scheidt hij van Lucas. Heeft Aysen weer gewonnen![]()
![]()
Bedroevend slecht weer inderdaad dat ze zo ongeïnspireerd weer een karakter uit de serie schrijven.Land of the free. Home of the brave.![]()
Zit nu aflevering 1500 te kijken. Wat zat dat allemaal goed in elkaar. Liefde, romantiek, spanning, sensatie![]()
Ze willen wel even hip doen met een heus homohuwelijk maar vervolgens kunnen ze er niks meer mee en schrijven ze er maar weer één uit... en dan ook nog de verkeerdequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
Bedroevend slecht weer inderdaad dat ze zo ongeïnspireerd weer een karakter uit de serie schrijven.
Telkens weer he Edwin Bijbal en Menno zijn alle drie betere personages dan Lucas.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen wel even hip doen met een heus homohuwelijk maar vervolgens kunnen ze er niks meer mee en schrijven ze er maar weer één uit... en dan ook nog de verkeerdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze hadden Edwin nooit moeten slachtofferen, ten eerste was de liefde tussen hem en Lucas echt mooi opgebouwd en ten tweede hadden de Bouwhuisjes niet zo snel al uit elkaar getrokken moeten worden... ze hadden dat karakter moeten recasten ipv eruit te schrijven. Alles wat daarna is bedacht met Tim als surrogaat-zoon voor de Bouwhuisjes en de nieuwe liefdes van Lucas had echt geen meerwaardequote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Telkens weer he Edwin Bijbal en Menno zijn alle drie betere personages dan Lucas.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Recasten?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden Edwin nooit moeten slachtofferen, ten eerste was de liefde tussen hem en Lucas echt mooi opgebouwd en ten tweede hadden de Bouwhuisjes niet zo snel al uit elkaar getrokken moeten worden... ze hadden dat karakter moeten recasten ipv eruit te schrijven. Alles wat daarna is bedacht met Tim als surrogaat-zoon voor de Bouwhuisjes en de nieuwe liefdes van Lucas had echt geen meerwaarde
Het personage is er gewoon uitgeschreven, Raynor Arkenbout wou nog graag blijven.![]()
Maar het was geen goede acteur.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Recasten?
Het personage is er gewoon uitgeschreven, Raynor Arkenbout wou nog graag blijven.
En Edwin was trouwens ook een vreselijk personage. Het was een homo in hart en nieren. Zijn passie was homo zijn, zijn werk was homo zijn, zijn hobby was homo zijn, aan het ontbijt praat hij graag over homo zijn, enzovoort, enzovoort.
Menno is tenminste iemand die homo is, maar je er niet elke minuut aan herinnert.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Mennoal viel de klap wel mee had er meer van verwacht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eensquote:Op zondag 9 maart 2014 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden Edwin nooit moeten slachtofferen, ten eerste was de liefde tussen hem en Lucas echt mooi opgebouwd en ten tweede hadden de Bouwhuisjes niet zo snel al uit elkaar getrokken moeten worden... ze hadden dat karakter moeten recasten ipv eruit te schrijven. Alles wat daarna is bedacht met Tim als surrogaat-zoon voor de Bouwhuisjes en de nieuwe liefdes van Lucas had echt geen meerwaarde![]()
En dan neemt ze dat kind met blote voeten mee naar het ziekenhuis .... hoe ver is dat lopen voor haar? Pffff allemaal weer erg ongeloofwaardig ....quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik dacht: dat kind gaat natuurlijk meteen afwasmiddel zuipen.Maar nee, het kind brengt zich op een andere manier in gevaar. Wat onvoorspelbaar!
![]()
Waarna Lucas wraak neemtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef hplaserjet het volgende:
Menno zal nu wel binnen 1 à 2 maanden exit zijn, aangezien hij nog steeds niet tussen de foto's staat in de leader. Hij zal er wel met een bedroevende slechte exit uitgaan waarin Aysen hem met een grijns uitzwaait. Hij zal wel ontslagen worden bij de politie en dan ziet ie het niet meer zitten en scheidt hij van Lucas. Heeft Aysen weer gewonnen.
![]()
Nieuwe leader is wel nodig, misschien zoiets?
De Koning: Laura, Lorena, Jef, Rikki, Wiet
Bouwhuis: Sjoerd, Bianca, Anton, Tim
Toko 1: Sjors, Bing, Nuran
Toko 2: Aysen, Noud, Vincent
Sanders 1: Nina, Maxime, Ludo
Sanders 2: Janine, Lucas
en Ludo verdient 't eindshot, dat weet ik, maar Lucas wordt 't sowieso opnieuw
Ach de hele serie is ongeloofwaardig. Ik erger me echt kapot aan Aysen en trouwens ook aan Sjors die totaal gewoon geen eigen leven heeft. Ze bemoeit zich met iedereen en alles, maak zelf es wat van je leven.
Het stelletje Sjoerd en Wiet vind ik maar niks...
Ik hoop dat Sjoerd haar toch gaat dumpen eigenlijk..
Jammer dat als Jef in Beeld komt alleen maar achter de bar staat toevallig ... hij heeft helemaal geen eigen verhaallijn...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..![]()
Dat zat eraan te komen, volgens mij is Tim net als Lucas vorig seizoen minder in beeld vanwege een theatervoorstelling.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Inca het volgende:
vreemd dat je opeens niks meer ziet over tim en wat die kerel van hem wil![]()
Jeff zou weer een eigen verhaalijn krijgen bedacht door Bartho?
Waarom duurt dat zo lang.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beetje vreemd ja. Hij zal Tim wel in slaap houden oid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Inca het volgende:
vreemd dat je opeens niks meer ziet over tim en wat die kerel van hem wil![]()
Kreng Maxime moet zich ook overal mee bemoeien.
Janine krijgt het weer op het brood. Pff....Live Laugh Love
http://www.beauty-en-gezondheid.nl![]()
Kwebbelkous. Dat blijft echt zo![]()
![]()
Ze zijn Sjors echt aan het verpesten sinds vorig jaar.Ze was echt op haar best na de aanrijding van Jack tijdens de cliff van 2012, heerlijk was die Sjors van toen. Nu is het echt een zeikerige bemoeial...
Zonde van zo'n geweldige actrice.
![]()
Wedden dat de cliff vandaag is dat die vent in die rode jas betaald is door Willem om te zeggen dat ie Tim heeft gezien.![]()
![]()
Nee, niet vandaag al. Over een paar weken pas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef luftersel het volgende:
Wedden dat de cliff vandaag is dat die vent in die rode jas betaald is door Willem om te zeggen dat ie Tim heeft gezien.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik volg het ook amper. Alleen als mijn vriendin kijkt, maar die heeft het ook al een tijdje niet gezien. Dus dan moet ik hier altijd ff checken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die oude vent die Tim vasthoudt toch? Of heet hij anders... Ik volg het niet zo goed.
Laatste wat wij weten is dat Bing en Lukas Tim hebben geraakt met de boot.![]()
Ik zie het ook alleen nog maar als hier toevallig de tv afgestemd staat op Rtl 4.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik volg het ook amper. Alleen als mijn vriendin kijkt, maar die heeft het ook al een tijdje niet gezien. Dus dan moet ik hier altijd ff checken.
Laatste wat wij weten is dat Bing en Lukas Tim hebben geraakt met de boot.D'r is echt niet veel meer aan en het lijkt ook niet echt vooruit te komen heb ik het idee.
![]()
Dat zou een bak zijn!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef luftersel het volgende:
Wedden dat de cliff vandaag is dat die vent in die rode jas betaald is door Willem om te zeggen dat ie Tim heeft gezien.
OT: waarom niet gekeken op de telefoon van die Milou vanaf welk nummer zij gebeld is??![]()
Die Vincent doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF
Whaa, daar komen al zijn overhemden vandaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Waar heeft Lucas trouwens dat overhemd vandaan? De feestwinkel?![]()
![]()
Maxime
Gaat dit mens er weer mee wegkomen?![]()
Ik begin het nu echt vervelend te vinden voor Janine.
Blij dat Ludo achter Bing aangaat. Maar Lucas was niet echt de beste persoon om een geheim mee te delen.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Normaal niet nee, dus hopelijk gaan de schrijvers niet zitten klooien. Voor deze verhaallijn ga ik in ieder geval weer regelmatig kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef phony1234 het volgende:
dit gaat weer leuk worden. Bing kan echt niet tegen Ludo op
volgens mij hebben ze tim toch niet geraakt maar een stuk hout? tim dreef een stuk verderop. en als hij geraakt was had hij toch dood of op zijn minst zwaar gewond moeten zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik volg het ook amper. Alleen als mijn vriendin kijkt, maar die heeft het ook al een tijdje niet gezien. Dus dan moet ik hier altijd ff checken.
Laatste wat wij weten is dat Bing en Lukas Tim hebben geraakt met de boot.
(maar ja, het blijft gtst natuurlijk)
![]()
Bing en Aysen zijn nog redelijk aan elkaar gewaagd, maar Bing en Ludo? Bing heeft geen schijn van kans.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef phony1234 het volgende:
dit gaat weer leuk worden. Bing kan echt niet tegen Ludo op
Tim.is wel geraakt en was ook licht gewond.
Willem doet allemaal vieze spelletjes met Tim.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk Lucas ff aanstellenVervelend mannetje, eerst iemand compleet gek maken, en dan gaan moeilijk doen als iemand hem eens een keer zat is
Jep...
Ja naai Bing er maar weer bij, alles om je eigen hachje te redden he"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Heeft Maxime weer iemand opgetrokelt ja. Eerst die kennis van Janine nou weer dit.. Enge vrouw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ze heeft stiekem in het foto-album van Vincent gekeken, en kwam daar oa. een bierviltje tegen met een boodschap en het telefoonnummer van Milou .....quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Maxime weer iemand opgetrokelt ja. Eerst die kennis van Janine nou weer dit.. Enge vrouw.
Ben benieuwd wanneer er gevraagd wordt vanaf welk nummer zij gebeld is .... of zou Maxime anoniem bellen?![]()
Spoilers voor 24 t/m 27 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor 24 t/m 27 maart:BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hmmn Anton en Rikki,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
opvallend hoe vaak ze Lucas en Menno zoenend in beeld brengen.
Elke keer is er een te vaak, Maar nu doen ze het er soms extra om,
Zo van kijk ons eens zoenende mannen in beeld brengen.
Bij elk ander stel zie je alleen de eerste vrij partij en af en toe eens een kusje,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het wordt onderhand wel een keer tijd dat Maxime als moeder ontmaskerd wordt... hoe lang kun je iets rekken zeg
Gezien de introductie van Milou als bijpersonage, kun je daar minimaal nog anderhalve maand op wachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt onderhand wel een keer tijd dat Maxime als moeder ontmaskerd wordt... hoe lang kun je iets rekken zeg![]()
![]()
Die Milou acteert wel vreselijk trouwens. VIndt haar ook niet van toegevoegde waarde nog voor het personage Vincent.
Wel irritant dat Janine weer de schuld krijgt.
Maxime is de laatste tijd bijzonder irritant nu Vincent in beeld is. Ze ziet er slecht uit ook, lelijk gestyled.
Geweldig hoe Menno gister reageerde. Goeie acteur.
Verder snap ik niet waarom Wiet nou weer jaloers en truttig loopt te doen. Past totaal niet bij Sjoerd en is zo over op die manier.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor 24 t/m 27 maart:Wow, Ludo lijkt écht in actie te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vincent zit er nu een paar maanden in, maar volgens mij hebben mensen die de afgelopen maanden niet hebben gezien, niks gemist. Is de verhaallijn überhaupt al verder gekomen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef vencodark het volgende:
Die Milou acteert wel vreselijk trouwens. VIndt haar ook niet van toegevoegde waarde nog voor het personage Vincent.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Kunnen ze Lucas er niet uitgooien en vervangen door Menno?
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:Mja, daar is alles mee gezegd. De eerste shortie in tijden die ik weer kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik het goed begrijp, voor iemand die sinds het begin van het seizoen niet meer heeft gekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap de vergelijking met Aysen en Dian totaal niet. Aysen en Maxime komen overal mee weg, dat kon je toch echt niet van Dian zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Dian 2 juist leuk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: