Sjors is een cougarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
En toch vind ik het nog steeds vreemd dat Sjors nu met de ene ex van Rikki "gaat" en Wiet met de andere. Wiet is toch het veel jongere zusje van Sjors?
Jaja... Sjoerd vindt het maar zozo...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat aardig van Ludo, Sjoerd even brengen.
Ik ook. Zal eens tijd worden na al die jarenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Maxime zeer binnenkort eens goed plat op haar smoel gaat .....
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkiequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Maxime zeer binnenkort eens goed plat op haar smoel gaat .....
Die toevallig net op de schouders van Tim zit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkie
Maxime was geduwd door Aysen die er vervolgens ook zelf aftuimelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die toevallig net op de schouders van Tim zit.
Bovenop Bing op zijn scooter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime was geduwd door Aysen die er vervolgens ook zelf aftuimelt.
Er zijn volgens mij geen flatgebouwen meer in GTST sinds het vertrek van Helen Helminkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkie
En Bing hing halverwege het gebouw uit het raam dus werd ook gelijk meegesleurd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En die valt op ninaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een piramide van ongeveer 10 personen onderaan het gebouw?
Ja bijna de hele castquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een piramide van ongeveer 10 personen onderaan het gebouw?
Ja doe maarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mogen de schrijvers er ook bij dan?
Sanders Inc. natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij geen flatgebouwen meer in GTST sinds het vertrek van Helen Helmink
Maar ja, die woonde ook in Middendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |