Sjors is een cougarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
En toch vind ik het nog steeds vreemd dat Sjors nu met de ene ex van Rikki "gaat" en Wiet met de andere. Wiet is toch het veel jongere zusje van Sjors?
Jaja... Sjoerd vindt het maar zozo...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat aardig van Ludo, Sjoerd even brengen.
Ik ook. Zal eens tijd worden na al die jarenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Maxime zeer binnenkort eens goed plat op haar smoel gaat .....
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkiequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Maxime zeer binnenkort eens goed plat op haar smoel gaat .....
Die toevallig net op de schouders van Tim zit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkie
Maxime was geduwd door Aysen die er vervolgens ook zelf aftuimelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die toevallig net op de schouders van Tim zit.
Bovenop Bing op zijn scooter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime was geduwd door Aysen die er vervolgens ook zelf aftuimelt.
Er zijn volgens mij geen flatgebouwen meer in GTST sinds het vertrek van Helen Helminkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanaf een flatgebouw en dan bovenop rikkie
En Bing hing halverwege het gebouw uit het raam dus werd ook gelijk meegesleurd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En die valt op ninaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een piramide van ongeveer 10 personen onderaan het gebouw?
Ja bijna de hele castquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze waren bezig met een piramide van ongeveer 10 personen onderaan het gebouw?
Ja doe maarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mogen de schrijvers er ook bij dan?
Sanders Inc. natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij geen flatgebouwen meer in GTST sinds het vertrek van Helen Helmink
Maar ja, die woonde ook in Middendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per toeval zag ik het wel enkele weken terug toen ik op Station Sloterdijk liep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook al jaren niet meer te zien geweest
Oke,quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft een restaurant, LEUK: http://www.restaurantleuk.nl/
Ahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oke,
Uit een heeeeel betrouwbaar bron is hij gespot in de wandelgangen van Endemol op de gangen van de dramaafdeling. Wellicht een comeback?
Maar goed het kan natuurlijk ook voor andere werkzaamheden of een andere productie zijn.
Thnx!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
op de Justwebshop zijn seizoen 1 - 3 22,50 euro, seizoen 4 - 7 26,25 euro, seizoen 8 en 9 28,50 euro en seizoen 10 30 euro.
10 euro korting bij bestellen… nice hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Thnx!
30,- voor seizoen 10? Nu staat er 39,99
Maar dat is sowieso beter dan de belachelijke 50 klatsers die bol.com durft te vragen
Vreselijk personagequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Als ik Maxime door het scherm kon trekken.......... bloed. nagels.
ik gok evenveel als ik van voebalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat weet Lieke van Lexmond van dansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuwe spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Is dit gedoe met Lucas en Menno een verhaallijn aan het worden? Dat Lucas ineens te 'onverantwoordelijk' is en Menno hem een te groot feestbeest vindt?![]()
![]()
Sjoerd:"Ludo is geen crimineel".![]()
En wat een irritante dialogen over de 'productplacement' van de week.![]()
![]()
Ja, alsof Lucas nú ineens pas zo isquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Is dit gedoe met Lucas en Menno een verhaallijn aan het worden? Dat Lucas ineens te 'onverantwoordelijk' is en Menno hem een te groot feestbeest vindt?![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, alsof Lucas nú ineens pas zo isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: