Per toeval zag ik het wel enkele weken terug toen ik op Station Sloterdijk liep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook al jaren niet meer te zien geweest
Oke,quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft een restaurant, LEUK: http://www.restaurantleuk.nl/
Ahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oke,
Uit een heeeeel betrouwbaar bron is hij gespot in de wandelgangen van Endemol op de gangen van de dramaafdeling. Wellicht een comeback?
Maar goed het kan natuurlijk ook voor andere werkzaamheden of een andere productie zijn.
Thnx!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
op de Justwebshop zijn seizoen 1 - 3 22,50 euro, seizoen 4 - 7 26,25 euro, seizoen 8 en 9 28,50 euro en seizoen 10 30 euro.
10 euro korting bij bestellen… nice hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Thnx!
30,- voor seizoen 10? Nu staat er 39,99
Maar dat is sowieso beter dan de belachelijke 50 klatsers die bol.com durft te vragen
Vreselijk personagequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Als ik Maxime door het scherm kon trekken.......... bloed. nagels.
ik gok evenveel als ik van voebalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat weet Lieke van Lexmond van dansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuwe spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Is dit gedoe met Lucas en Menno een verhaallijn aan het worden? Dat Lucas ineens te 'onverantwoordelijk' is en Menno hem een te groot feestbeest vindt?![]()
![]()
Sjoerd:"Ludo is geen crimineel".![]()
En wat een irritante dialogen over de 'productplacement' van de week.![]()
![]()
Ja, alsof Lucas nú ineens pas zo isquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Is dit gedoe met Lucas en Menno een verhaallijn aan het worden? Dat Lucas ineens te 'onverantwoordelijk' is en Menno hem een te groot feestbeest vindt?![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, alsof Lucas nú ineens pas zo isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: