Dat zou grappig zijn, maar het zou nog mooier zijn als Maxime nu hetzelfde gebeurt als wat zij steeds met Nina heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef Bakkerd het volgende:
Plottwist: vincent en janine raken hooked en janine wordt daarmee de schoondochter van maxime! :-D
Het zou me pas verbazen als ze dat ineens niet meer doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef vencodark het volgende:
Aysen laat zaken en privé wel een tikkie door elkaar heen lopen.
Goed punt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het zou me pas verbazen als ze dat ineens niet meer doet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Nuran en Aysen elkaar sinds kort weer tolereren. Ik bedoel, Nuran weet wat Aysen Bing heeft aangedaan, ze weet dat Aysen Danny heeft "vermoord", ze weet dat Rik Mike heeft "vermoord" om haar, etc, etc.Ik dacht dat ze al het contact verbroken hadden een paar maanden geleden.
Blijft toch je zus hè.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Nuran en Aysen elkaar sinds kort weer tolereren. Ik bedoel, Nuran weet wat Aysen Bing heeft aangedaan, ze weet dat Aysen Danny heeft "vermoord", ze weet dat Rik Mike heeft "vermoord" om haar, etc, etc.Ik dacht dat ze al het contact verbroken hadden een paar maanden geleden.
Als je hem niet kent dan volg je denk ik nog niet lang dit forum.quote:
Dit las ik dus met het stemmetje van Ma Flodderquote:
Dat was het idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef msnguy het volgende:
[..]
Dit las ik dus met het stemmetje van Ma Flodder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
O sorry ik was de PI vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je hem niet kent dan volg je denk ik nog niet lang dit forum.Dat is Rohan Gottschalk, de producent van Gtst.
Of je reactie moet sarcastisch zijn geweest
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef Frey het volgende:
Krijg nu toch wel medelijden met Maxime.
1 voordeel: als de waarheid boven tafel komt is Ludo misschien wel zo woedend omdat zij hem belazerd heeft over haar onvruchtbaarheid, dat hij haar nooit meer wilt zien en zij dus mag vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hopelijk krijgt hij dan ook zijn bedenkingen over dat Maarten gedoe van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 voordeel: als de waarheid boven tafel komt is Ludo misschien wel zo woedend omdat zij hem belazerd heeft over haar onvruchtbaarheid, dat hij haar nooit meer wilt zien en zij dus mag vertrekken.
Om jouw moeder?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom klinkt Lana nog als een 1-jarig kind dat om m'n moeder roept?
O typoquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Om jouw moeder?
Zo ongeloofwaardig dat huis waar dan ook nog twee kleine kinderen wonen .... die meestentijds alleen boven zitten .....
Dat weet ik al geeneens meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt hij dan ook zijn bedenkingen over dat Maarten gedoe van vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |