Is zijn eigen mobielquote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Neemt Menno's telefoon ook op... "Met Lucas Sandeeers"
Wat een figuur.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben niet gauw klaar met een personage, maar Rikki heeft wel mijn limiet bereikt inmiddels
Aha, dan heb ik niks gezegd. Of eigenlijk wel, want het blijft een raar figuur.quote:
Voor mij is het Martine. Ze wil niet terug in GTST omdat ze herkend wil worden als actrice en niet als Martine. Maar het kwaad is toch al geschied, dus ze kan net zo goed terug komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef vencodark het volgende:
Inge Iepenburg nu als gevangene in de serie celblok H op SBS.
Voor de liefhebbers wellicht.
Die komt bij Bouwhuis binnen en legt daar zo die gevonden schoen van Tim op de ontbijttafel ...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef bobjuh het volgende:
Wehkamp reclames
En wat een bagger weer Menno doet wat mis en moet 2 weken op vakantie, Aysen flikt van alles, is onbeschoft en valt mensen lastig en erger en komt er met een tik op de vingers vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
Wats new?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef bobjuh het volgende:
Wehkamp reclames
En wat een bagger weer Menno doet wat mis en moet 2 weken op vakantie, Aysen flikt van alles, is onbeschoft en valt mensen lastig en erger en komt er met een tik op de vingers vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
iets met agressie ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
Benieuwd wat er nu met menno is. Wat zou er toch in zijn verleden gebeurd zijn?
Dacht ik in een flits ook even aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef Bakkerd het volgende:
Plottwist: vincent en janine raken hooked en janine wordt daarmee de schoondochter van maxime! :-D
Dat zou grappig zijn, maar het zou nog mooier zijn als Maxime nu hetzelfde gebeurt als wat zij steeds met Nina heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef Bakkerd het volgende:
Plottwist: vincent en janine raken hooked en janine wordt daarmee de schoondochter van maxime! :-D
Het zou me pas verbazen als ze dat ineens niet meer doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef vencodark het volgende:
Aysen laat zaken en privé wel een tikkie door elkaar heen lopen.
Goed punt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het zou me pas verbazen als ze dat ineens niet meer doet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Nuran en Aysen elkaar sinds kort weer tolereren. Ik bedoel, Nuran weet wat Aysen Bing heeft aangedaan, ze weet dat Aysen Danny heeft "vermoord", ze weet dat Rik Mike heeft "vermoord" om haar, etc, etc.Ik dacht dat ze al het contact verbroken hadden een paar maanden geleden.
Blijft toch je zus hè.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Nuran en Aysen elkaar sinds kort weer tolereren. Ik bedoel, Nuran weet wat Aysen Bing heeft aangedaan, ze weet dat Aysen Danny heeft "vermoord", ze weet dat Rik Mike heeft "vermoord" om haar, etc, etc.Ik dacht dat ze al het contact verbroken hadden een paar maanden geleden.
Als je hem niet kent dan volg je denk ik nog niet lang dit forum.quote:
Dit las ik dus met het stemmetje van Ma Flodderquote:
Dat was het idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef msnguy het volgende:
[..]
Dit las ik dus met het stemmetje van Ma Flodder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
O sorry ik was de PI vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je hem niet kent dan volg je denk ik nog niet lang dit forum.Dat is Rohan Gottschalk, de producent van Gtst.
Of je reactie moet sarcastisch zijn geweest
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef Frey het volgende:
Krijg nu toch wel medelijden met Maxime.
1 voordeel: als de waarheid boven tafel komt is Ludo misschien wel zo woedend omdat zij hem belazerd heeft over haar onvruchtbaarheid, dat hij haar nooit meer wilt zien en zij dus mag vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hopelijk krijgt hij dan ook zijn bedenkingen over dat Maarten gedoe van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 voordeel: als de waarheid boven tafel komt is Ludo misschien wel zo woedend omdat zij hem belazerd heeft over haar onvruchtbaarheid, dat hij haar nooit meer wilt zien en zij dus mag vertrekken.
Om jouw moeder?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom klinkt Lana nog als een 1-jarig kind dat om m'n moeder roept?
O typoquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Om jouw moeder?
Zo ongeloofwaardig dat huis waar dan ook nog twee kleine kinderen wonen .... die meestentijds alleen boven zitten .....
Dat weet ik al geeneens meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt hij dan ook zijn bedenkingen over dat Maarten gedoe van vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |