Ik volg het ook amper. Alleen als mijn vriendin kijkt, maar die heeft het ook al een tijdje niet gezien. Dus dan moet ik hier altijd ff checken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die oude vent die Tim vasthoudt toch? Of heet hij anders... Ik volg het niet zo goed.
Ik zie het ook alleen nog maar als hier toevallig de tv afgestemd staat op Rtl 4.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik volg het ook amper. Alleen als mijn vriendin kijkt, maar die heeft het ook al een tijdje niet gezien. Dus dan moet ik hier altijd ff checken.
Laatste wat wij weten is dat Bing en Lukas Tim hebben geraakt met de boot.
Dat zou een bak zijn!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef luftersel het volgende:
Wedden dat de cliff vandaag is dat die vent in die rode jas betaald is door Willem om te zeggen dat ie Tim heeft gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaa, daar komen al zijn overhemden vandaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Waar heeft Lucas trouwens dat overhemd vandaan? De feestwinkel?
Normaal niet nee, dus hopelijk gaan de schrijvers niet zitten klooien. Voor deze verhaallijn ga ik in ieder geval weer regelmatig kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef phony1234 het volgende:
dit gaat weer leuk worden. Bing kan echt niet tegen Ludo op
volgens mij hebben ze tim toch niet geraakt maar een stuk hout? tim dreef een stuk verderop. en als hij geraakt was had hij toch dood of op zijn minst zwaar gewond moeten zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik volg het ook amper. Alleen als mijn vriendin kijkt, maar die heeft het ook al een tijdje niet gezien. Dus dan moet ik hier altijd ff checken.
Laatste wat wij weten is dat Bing en Lukas Tim hebben geraakt met de boot.
Bing en Aysen zijn nog redelijk aan elkaar gewaagd, maar Bing en Ludo? Bing heeft geen schijn van kans.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef phony1234 het volgende:
dit gaat weer leuk worden. Bing kan echt niet tegen Ludo op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |