Maxime huurde Maarten in om het huwelijk van Janine en Ludo te saboteren. Dit lukte. Janine weet dit. Ludo gelooft Janine niet. Einde. Wat een geweldige verhaallijn was dat.quote:
Wat een afgang was dat voor het personage Ludo Sanders.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime huurde Maarten in om het huwelijk van Janine en Ludo te saboteren. Dit lukte. Janine weet dit. Ludo gelooft Janine niet. Einde. Wat een geweldige verhaallijn was dat.
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo boos was op Maxime. Een huwelijk kun je helemaal niet saboteren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een afgang was dat voor het personage Ludo Sanders.
Ben het met je eens over dat Maarten gedoe, maar ik vond het sowieso belachelijk en erg out of character dat Ludo ineens klakkeloos geloofde wat Maxime allemaal zei. Er was niet direct reden om aan te nemen dat Janine de waarheid sprak, maar andersom was er ook geen reden om Maxime te geloven. Ludo weet best waar ze toe in staat kan zijn (de voogdij om Amy is een voorbeeld), dus om er zonder enige andere kennis maar meteen vanuit te gaan dat Janine geobsedeerd is door Maxime en dat Maxime de onschuldigheid zelve is, vond ik nogal een tenenkrommende conclusie van Ludo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo boos was op Maxime. Een huwelijk kun je helemaal niet saboteren.Ludo was nog steeds degene die wilde scheiden van Janine omdat hij haar niet vertrouwde. Als hij echt van haar hield, was dat vertrouwen nooit weggegaan. Maxime heeft het alleen een beetje getest (ik weet dat niemand het hier met me eens is, maar toch). Het was al met al wel een naaistreek van Maxime, dat geef ik toe, maar het was uiteindelijk Ludo's eigen beslissing.
Wie zegt dat hij dit anders nooit doet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja hoor, je kan als kind binnen 2 seconden je moeder niet vinden en het éérste wat je doet is aan een kabel trekken terwijl je dat anders nooit doet.
Bram komt normaal nooit in de keuken, maar ook niet in de huiskamer of buitenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dit anders nooit doet?![]()
Mijn kind wil ook 80.000 keer aan de kabels trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ervoor is niet voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als Guusje toen Marieke op hem lette.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik dacht: dat kind gaat natuurlijk meteen afwasmiddel zuipen.![]()
Tja, Rikki moet natuurlijk op de kleintjes lettenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik zag de scène waarin Bram 't broodrooster liet vallen en er viel me iets op:
[ afbeelding ]
Het brood komt van de Lidl
So?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik zag de scène waarin Bram 't broodrooster liet vallen en er viel me iets op:
[ afbeelding ]
Het brood komt van de Lidl
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, Rikki moet natuurlijk op de kleintjes letten
Alleen let ze niet op d'r eigen kleintje
| Forum Opties | |