Die site geeft wel aan wat er mis is in de wereld,quote:
Je druk maken om de OPquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch plaats de op terug hont.
Jij maakt je net zoveel druk over de OP als hij er staat dan wij wanneer iemand hem verwijdert.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd gezegd dat hij weg mag, debiel.
Anyway; succes ermee.
ok.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij maakt je net zoveel druk over de OP als hij er staat dan wij wanneer iemand hem verwijdert.
Kom maar halen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar blijven de borrelnootjes?
'snotverdorie'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer kanker in VBL. RIP
Hoe moet ik me nu uiten
Zo zie je maar dat jij niet te veel op je gevoel moet vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze regel is ingevoerd om HMF te weren.
Ewa kom vechten dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat jij niet te veel op je gevoel moet vertrouwen.
Kom jij maar. Je hebt m'n adres.quote:
Ook geen kanjer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer kanker in VBL. RIP
Hoe moet ik me nu uiten
huhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook geen kanjer.
Gelukkig gebruikte ik beide woorden niet
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier nog even terugkomend; we hebben besloten alle vormen en verbasteringen van 'kanker' gewoon weg te modden vanaf nu.
RELLENquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
jeetje
Eerst lees ik dat Europa een gecensureerde versie van Southpark The Stick of Truth krijgt en nu nog eens dit.
Wat een klote dag.
Gewoon gedragen, ik weet zeker dat je het kan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Of aids.
Of cholera.
Wat een mazelen nieuwe regels
deze spoiler mag ggmm niet op klikkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Of aids.
Of cholera.
Wat een mazelen nieuwe regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 15:14:26 ]
gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet snel in spoiler zodat rene het niet ziet.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
Verdomme wat slim, nu zal ik het nooit weten.
*op mij van toepassingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig is dat niet voor mij op toepassing,
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig is dat niet voor mij op toepassing,
De makelaar heeft al 100 x beloofd terug te bellen maar dat doet ie nietquote:
Wat is z'n nummer? Ik prank call die motherfucker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De makelaar heeft al 100 x beloofd terug te bellen maar dat doet ie nietAls je zou zeggen dat ik woedend ben zit je heel dicht bij de waarheid.
Ik geef m nog tot 5 uur en anders stuur ik jou en stinho eropaf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is z'n nummer? Ik prank call die motherfucker.
Ik blijf achter mijn computer zitten. Ik snak alweer naar de vrijdag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geef m nog tot 5 uur en anders stuur ik jou en stinho eropaf.
Weer biertje doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf achter mijn computer zitten. Ik snak alweer naar de vrijdag.
Wat bevalt er niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg op zoek te gaan naar ander werk.
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.quote:
picsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.
Huh, ik dacht dat Karina nog geen werk hadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat Karina nog geen werk had
Ja dat zie ik toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Mansjester houdt van een oude heks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als we niet van je hielden zouden we je ook niet plagen
Ah dat is lief en inderdaad waarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als we niet van je hielden zouden we je ook niet plagen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha Mansjester houdt van een oude heks.Nou niet overdrijven heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet ik veelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:06 schreef Mansjester het volgende:
Er is ook nog een FOK game. Wie zitten daar in?
Vertel sowieso maar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
Vertel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
quote:
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.quote:
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Kauloquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Met die update ben ik het niet zo eens eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
waar staan die updates dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt vooral door dat Feyenoordtopic zondag.
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
gisteren ja. heb de reacties nie gelezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?
Je bent zelf hinderlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Beetje de boel opstoken voor de klassieker, niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
Dat ik met 'kanker' scheld, verwacht je van me?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
In elk geval dat je niet goed kunt lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ik met 'kanker' scheld, verwacht je van me?
Sorryquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval dat je niet goed kunt lezen.
Niet normaal inderdaad, terwijl we gewoon goed mee discussiëren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig word je al afgetuigd als je 1 post neerplaatst in dat topic daar, vroeger kon het nog normaal. Nu is het.. joden, opkankeren kutjoden
, etc.q
Ik had gisteren raapstelen. Heerlijk manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens eet ik vandaag (geen vanavond want dat vertrouwen jullie toch niet) andijviestamppot.
ADO met de handen in het haartwitter:JimvanderDeijl twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 16:18:15De aanklager betaald voetbal stuurt ADO voorstel van ¤1500 boete, waarvan ¤750 voorwaardelijk, na te laat starten #ADO - #Feyenoord. reageer retweet
Pfoe pfoe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
ADO met de handen in het haartwitter:JimvanderDeijl twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 16:18:15De aanklager betaald voetbal stuurt ADO voorstel van ¤1500 boete, waarvan ¤750 voorwaardelijk, na te laat starten #ADO - #Feyenoord. reageer retweet
je bent zelf een manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had gisteren raapstelen. Heerlijk man
1 post inderdaad... Maar goed na ieder slecht resultaat van Ajax, Feyenoord, Psv, Vitesse of Twente hebben we hetzelfde gejank.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig word je al afgetuigd als je 1 post neerplaatst in dat topic daar, vroeger kon het nog normaal. Nu is het.. joden, opkankeren kutjoden
, etc.q
Feyenoorders reageren wel wat extremer erop dan anderequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 post inderdaad... Maar goed na ieder slecht resultaat van Ajax, Feyenoord, Psv, Vitesse of Twente hebben we hetzelfde gejank.
Het zou mensen sieren om als ze mekkeren over gekloot in hun clubtopic, niet hetzelfde te doen in andere clubtopics. Maar dan geldt plots de regel: Ja, maar zij deden het ook bij ons...
Kleutergedrag
Japan is debiel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoorders reageren wel wat extremer erop dan andere
ggmm vindt je extreem gayquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet vanavond even snel salade want daarna ga ik wielrennen.
Het schijnt dat internet vol staat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
YOutube filmpjes laden de afgelopen dagen af en toe niet meer in op youtube. Iemand die de oorzaak kent?
Of misschien zijn het gewoon mensen die weinig kunnen hebben. Als mensen zelfs doodnormaal posten vatten velen het op als trollen. Da's jammer en dan schreeuwen ze je toe dat je mot opkrasse naar je eigen clubtopicquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 post inderdaad... Maar goed na ieder slecht resultaat van Ajax, Feyenoord, Psv, Vitesse of Twente hebben we hetzelfde gejank.
Het zou mensen sieren om als ze mekkeren over gekloot in hun clubtopic, niet hetzelfde te doen in andere clubtopics. Maar dan geldt plots de regel: Ja, maar zij deden het ook bij ons...
Kleutergedrag
Ik heb besloten je op het woord te geloven en wat youtube filmpjes te verwijderen om ruimte te creëren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat internet vol staat.
Komt door Google Chrome.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
YOutube filmpjes laden de afgelopen dagen af en toe niet meer in op youtube. Iemand die de oorzaak kent?
Nee, en geloof me. Ik verwijder na een slecht resultaat van Ajax net zo goed crap van Ajacieden uit jullie eigen topic. Het enige is dat er in het Fey-topic langer doorgegaan wordt met kloten door anderen. En ja, dat levert dan heftigere reacties op. Ik gooi dan ook meestal het topic ff dicht, kan iederen afkoelen en is het voor de trollen ook niet interessant meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoorders reageren wel wat extremer erop dan andere
Ik heb nog nooit een Ajacied iemand kanker zien toewensen en degene zijn kinderen leukemie oid, of ik het moest echt allemaal missen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, en geloof me. Ik verwijder na een slecht resultaat van Ajax net zo goed crap van Ajacieden uit jullie eigen topic. Het enige is dat er in het Fey-topic langer doorgegaan wordt met kloten door anderen. En ja, dat levert dan heftigere reacties op. Ik gooi dan ook meestal het topic ff dicht, kan iederen afkoelen en is het voor de trollen ook niet interessant meer.
Niet Heino, neeeeeeeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten je op het woord te geloven en wat youtube filmpjes te verwijderen om ruimte te creëren.
Stijn, doe nou niet schijnheilig aub.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of misschien zijn het gewoon mensen die weinig kunnen hebben. Als mensen zelfs doodnormaal posten vatten velen het op als trollen. Da's jammer en dan schreeuwen ze je toe dat je mot opkrasse naar je eigen clubtopic.
Watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, doe nou niet schijnheilig aub.
Dan heb je dat inderdaad gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ajacied iemand kanker zien toewensen en degene zijn kinderen leukemie oid, of ik het moest echt allemaal missen.
Dan vrees ik dat je gewoon een beetje dommig bent...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Ik troll al tijden niet meer.
Dan zal ik mezelf wel vannacht dumpen in een weiland om aan te voelen hoeveel schijt jullie moeten wegmodden tijdens wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je gewoon een beetje dommig bent...
Het is écht veel, en niet enkel van één groep. Iedereen is selectief verontwaardigd als het zijn club betreft...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf wel vannacht dumpen in een weiland om aan te voelen hoeveel schijt jullie moeten wegmodden tijdens wedstrijden.
Ja, maar die hadden we vroeger dan tenminste verzameld in het PSV-topic...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Er wordt in elk topic gekloot door users die voor andere clubs zijn. En in elk topic zijn er idioten die niet realistisch/objectief naar hun eigen club kunnen kijken.
Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Hm, oké.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is écht veel, en niet enkel van één groep. Iedereen is selectief verontwaardigd als het zijn club betreft...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te wedden dat mannen die gtst kijken meer chicks krijgen dan mannen die korfballen.
Wielrennen uitlachen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig beginnen we over 4 dagen weer met koersen en kan iedereen zich met echt belangrijke dingen bezig houden.
Ja, als gayvriend misschien...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te wedden dat mannen die gtst kijken meer chicks krijgen dan mannen die korfballen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden we vroeger dan tenminste verzameld in het PSV-topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf te wedden dat de kasten van mensen die GTST kijken flink aan het rammelen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle sporten zijn weer begonnen dan, ja ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig beginnen we over 4 dagen weer met koersen en kan iedereen zich met echt belangrijke dingen bezig houden.
Volgens mij mag dat ook niet worden besprokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Tyron het volgende:
hoelang is helpmefok gebanned eigenlijk
3 maart als ik het goed onthouden hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Tyron het volgende:
hoelang is helpmefok gebanned eigenlijk
Is dat zo ja? Volgens mij valt dat wel mee en is het in ieder gerespecteerd clubtopic zo. Ik preek even voor eigen parochie, maar in het PSV topic was het vaak en lang (en meestal terecht) raak. Kwestie van wegblijven en de kindertjes even laten gaan tochquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige is dat er in het Fey-topic langer doorgegaan wordt met kloten door anderen.
Life starts when you're Donn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DONRAJA
Ik kreeg net een factuur van dit bedrijf.
http://www.donnbeer.com/legal
HIER ZIT JIJ ACHTER OF NIET
[ afbeelding ]
Donn was here. Ja dat kan je zien.
Wedstrijd was zondag, ik heb vandaag nog crap verwijderd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Volgens mij valt dat wel mee en is het in ieder gerespecteerd clubtopic zo. Ik preek even voor eigen parochie, maar in het PSV topic was het vaak en lang (en meestal terecht) raak. Kwestie van wegblijven en de kindertjes even laten gaan toch
oei...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wedstrijd was zondag, ik heb vandaag nog crap verwijderd.
Je punt is? Je kunt toch niet met droge ogen zeggen dat dat in andere topics niet is gebeurd?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wedstrijd was zondag, ik heb vandaag nog crap verwijderd.
als er tegen mij gescholden wordt, vind ik dat niet prettig en voel ik mij eigenlijk genoodzaakt de boel te verlaten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trollen gaat lang door, maar dit ligt gedeeltelijk ook aan de debiele reacties van een groot aantal Feyenoorders. Dan zou ik andersom ook langer doorgaan.
en door het grote calimero gehalte van de feyenoorders hier. wegblijven uit de live eredivisietopics vanwege de partijdige mods en de enge gebruikers. discussies worden ook alleen in het topic gehouden waarbij elke mening die niet door een feyenoorder wordt gegeven, gelijk wordt weggezet onder het mom 'kanker op jood'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je punt is? Je kunt toch niet met droge ogen zeggen dat dat in andere topics niet is gebeurd?
Ik weet dat het irritant is en dat het vaak Ajacieden betreffen. Maar dat ligt ook aan de gemiddelde Ajax supporter. Veel successupporters met weinig verstand van voetbal. Die komen in het weekend ook niet buiten de deur en hebben zo doende tijd om wat reacties uit te lokken.
moeten ze zelf weten, alleen hebben ze er intern nog genoeg heibel mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel triest dat Feyenoord geen boete geeft aan Pellé omdat de KNVB Feyenoord 'benadeeld' heeft.
Sowieso is die hele hetze van Feyenoord tegen de KNVB treurig genoeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
moeten ze zelf weten, alleen hebben ze er intern nog genoeg heibel mee.
Volgens mij zijn een hele hoop Feyenoorders hier dan gewoon in het stadion. Ik zit zelden in live topics, ik kijk voetbal vaak of met vrienden of in het stadion. Geldt volgens mij voor een hele hoop Feyenoorders (hier uit de SC althans).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
en door het grote calimero gehalte van de feyenoorders hier. wegblijven uit de live eredivisietopics vanwege de partijdige mods en de enge gebruikers. discussies worden ook alleen in het topic gehouden waarbij elke mening die niet door een feyenoorder wordt gegeven, gelijk wordt weggezet onder het mom 'kanker op jood'.
dan lok je het ook wel een beetje uit.
Ik geef aan dat het lang door blijft gaan. De rest van jouw post is voor jouw rekening.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je punt is? Je kunt toch niet met droge ogen zeggen dat dat in andere topics niet is gebeurd?
Ik weet dat het irritant is en dat het vaak Ajacieden betreffen. Maar dat ligt ook aan de gemiddelde Ajax supporter. Veel successupporters met weinig verstand van voetbal. Die komen in het weekend ook niet buiten de deur en hebben zo doende tijd om wat reacties uit te lokken.
Is alleen maar goed. Kuipers gaat het leuk krijgen zondag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso is die hele hetze van Feyenoord tegen de KNVB treurig genoeg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso is die hele hetze van Feyenoord tegen de KNVB treurig genoeg.
In welke zin is het goed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is alleen maar goed. Kuipers gaat het leuk krijgen zondag.
Bij elke vrije trap voor Ajax, terecht of onterecht, zal er een bom ontploffen gok ik zoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is alleen maar goed. Kuipers gaat het leuk krijgen zondag.
Verschil is dat ik met de meeste Feyenoorders een normale discussie kan hebben en dat dat met Ajacieden meer uitzondering dan regel is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
en door het grote calimero gehalte van de feyenoorders hier. wegblijven uit de live eredivisietopics vanwege de partijdige mods en de enge gebruikers. discussies worden ook alleen in het topic gehouden waarbij elke mening die niet door een feyenoorder wordt gegeven, gelijk wordt weggezet onder het mom 'kanker op jood'.
dan lok je het ook wel een beetje uit.
dan nog is het feyenoord topic het enige waar actief tijdens de wedstrijd wordt gepost, omdat ze zich benadeeld voelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een hele hoop Feyenoorders hier dan gewoon in het stadion. Ik zit zelden in live topics, ik kijk voetbal vaak of met vrienden of in het stadion. Geldt volgens mij voor een hele hoop Feyenoorders (hier uit de SC althans).
Volgens mij posten ze wel volop in het Feyenoord topic als er een wedstrijd bezig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een hele hoop Feyenoorders hier dan gewoon in het stadion. Ik zit zelden in live topics, ik kijk voetbal vaak of met vrienden of in het stadion. Geldt volgens mij voor een hele hoop Feyenoorders (hier uit de SC althans).
Dat is normaal al zo, maar wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij elke vrije trap voor Ajax, terecht of onterecht, zal er een bom ontploffen gok ik zo
Als je geen zin hebt in een overdaad aan trollreacties en 'grappige' plaatjes kan je beter uit het live topic wegblijven inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog is het feyenoord topic het enige waar actief tijdens de wedstrijd wordt gepost, omdat ze zich benadeeld voelen.
ik weet het niet, heb ook weinig discussies met ajacieden. alleen zitten er in het feyenoordtopic gewoon een hoop debielen en calimero's, bij de ajacieden heb je direct volslagen idiote trolls. bij die eerste probeer je het tenminste nog, bij die laatste lees je automatisch over de post heen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verschil is dat ik met de meeste Feyenoorders een normale discussie kan hebben en dat dat met Ajacieden meer uitzondering dan regel is.
Nee. Je gaf aan dat dat bij Feyenoord langer doorgaat dan in andere clubtopics en dat is volgens mij gewoon onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef aan dat het lang door blijft gaan. De rest van jouw post is voor jouw rekening.
Ik vind het Live Eredivisie topic meestal juist wel gezellig en er wordt wel normaal gepostquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in een overdaad aan trollreacties en 'grappige' plaatjes kan je beter uit het live topic wegblijven inderdaad.
Of omdat het gewoon leuker is om met elkaar het er over te hebben dan dingen te lezen als ''Immers mist, gras is groen'', ''corner'' of 'hahahahahahahahaiahauahauha''.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog is het feyenoord topic het enige waar actief tijdens de wedstrijd wordt gepost, omdat ze zich benadeeld voelen.
Kan ik wel mee leven met deze conclusie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet het niet, heb ook weinig discussies met ajacieden. alleen zitten er in het feyenoordtopic gewoon een hoop debielen en calimero's, bij de ajacieden heb je direct volslagen idiote trolls. bij die eerste probeer je het tenminste nog, bij die laatste lees je automatisch over de post heen.
Ik denk dat ik er beter zicht op heb dan jij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Je gaf aan dat dat bij Feyenoord langer doorgaat dan in andere clubtopics en dat is volgens mij gewoon onzin.
Waarheid als een koe. Kutgifjes ook allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of omdat het gewoon leuker is om met elkaar het er over te hebben dan dingen te lezen als ''Immers mist, gras is groen'', ''corner'' of 'hahahahahahahahaiahauahauha''.
Ik ook. Al durf ik niet van beter of slechter te spreken. Het is beide om te janken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven met deze conclusie.
de arrogantie, weet je zeker dat je geen ajacied bent?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er beter zicht op heb dan jij.
Nee, dan had ik gezegd: Ik heb er beter zicht op dan jij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef Adames het volgende:
[..]
de arrogantie, weet je zeker dat je geen ajacied bent?
dat is waarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan had ik gezegd: Ik heb er beter zicht op dan jij.
je was zondag toch al op tijd thuis?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om Top Gear van zondag te downloaden en terug te kijken 1080p alles.
Jullie zoeken het verder maar uit
Was het vergeten. Ik download het liever terug dan halverwege beginnen met kijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
je was zondag toch al op tijd thuis?
Ik ben niet zo'n fan van Umekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga weer umek met zijn "kontschudtechno" luisteren op de terugweg.
Ik vind die 2001 i love techno leuk omdat ik er zelf was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van UmekVind het altijd een beetje "Dirty Techno"
Jezus, inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind die 2001 i love techno leuk omdat ik er zelf was.
Zo oud ben ik
ik heb 2 van dezequote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
Een maat van mij heeft het Captain America schild na gemaakt voor carnaval, met aan de binnenkant ruimte voor 16 bier en een ding dat hij hem de rest van de tijd op de rug kan dragen.
Wat een eindbaas
Ga je ook Carnaval vieren?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb 2 van deze [ afbeelding ]
en 2 van deze [ afbeelding ]
gaat ook goed
toen had ik een schoolfeestje op gigi d'agostino, coca cola en paar dozen haribo snoepjesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind die 2001 i love techno leuk omdat ik er zelf was.
Zo oud ben ik
Goed bezig Adames.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb 2 van deze [ afbeelding ]
en 2 van deze [ afbeelding ]
gaat ook goed
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
als limburger en ex jeugdprins kom ik daar niet onderuit
Ik was ook nog maar 15. Net.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
toen had ik een schoolfeestje op gigi d'agostino, coca cola en paar dozen haribo snoepjes![]()
verder nog nooit van die hele vent gehoord
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
als limburger en ex jeugdprins kom ik daar niet onderuit
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben jeugd adjudant geweest, maar hoe ga jij verkleed dan?
dit jaar zal het weinig spannend zijn. heb nog lederhosen liggen, maar misschien dat we nog een variant op de ghostbusters maken, een abortusvariant omdat een goede vriend van ons net te horen heeft gekregen dat zijn vrouw zwanger isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben jeugd adjudant geweest, maar hoe ga jij verkleed dan?
heb zijn soundcloud al opstaan, maar even wisselen naar ilt dusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was ook nog maar 15. Net.
https://soundcloud.com/#techno-69/umek-i-love-techno-10-11-2001
Luisteren Adames.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dit jaar zal het weinig spannend zijn. heb nog lederhosen liggen, maar misschien dat we nog een variant op de ghostbusters maken, een abortusvariant omdat een goede vriend van ons net te horen heeft gekregen dat zijn vrouw zwanger is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dit jaar zal het weinig spannend zijn. heb nog lederhosen liggen, maar misschien dat we nog een variant op de ghostbusters maken, een abortusvariant omdat een goede vriend van ons net te horen heeft gekregen dat zijn vrouw zwanger is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was ook nog maar 15. Net.
https://soundcloud.com/#techno-69/umek-i-love-techno-10-11-2001
Luisteren Adames.
Wees blij, anders heeft ze al die geile bokken achter zich aan lopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
M'n vriendin gaat als lemming.
Ik ben tevreden omdat ze er nog nooit zo onaantrekkelijk uit heeft gezien.
Ik zeg toch dat ik tevreden ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wees blij, anders heeft ze al die geile bokken achter zich aan lopen.
Even zoeken hij staat er een paar keer op.quote:
Ow, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik tevreden ben.
[..]
Even zoeken hij staat er een paar keer op.
vriendengroep heeft echt debiele ideeën soms. massaal als michael stipe (badjas en een blauwe streep op het gezicht), leden van clockwork orange, occupy carnaval inclusief vele spandoeken en een puptent, vorig jaar ridder inclusief zwaard en stokpaardquote:
ik vind het goedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Pelle krijgt slecht een boete en voorwaardelijke schorsing.
Ik vind dit een vreemde beslissing
ik heb hemquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik tevreden ben.
[..]
Even zoeken hij staat er een paar keer op.
Ik vind het vooral raar dat wanneer Vertonghen kut kakkerlakken schreeuwt, hij meerdere wedstrijden schorsing krijgt,quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
vriendengroep heeft echt debiele ideeën soms. massaal als michael stipe (badjas en een blauwe streep op het gezicht), leden van clockwork orange, occupy carnaval inclusief vele spandoeken en een puptent, vorig jaar ridder inclusief zwaard en stokpaard
http://www.fcupdate.nl/vo(...)nd-tot-kapotte-deur/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat wanneer Vertonghen kut kakkerlakken schreeuwt, hij meerdere wedstrijden schorsing krijgt,
Ik vind de actie van Pelle dan erger
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Adames het volgende:
lijkt al wat op electro, die umek was zijn tijd ver vooruit
Pieters ook een wedstrijd erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat wanneer Vertonghen kut kakkerlakken schreeuwt, hij meerdere wedstrijden schorsing krijgt,
Ik vind de actie van Pelle dan erger
Pelle ging wel wat langer door dan één klap alleen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)nd-tot-kapotte-deur/
deze hebben allemaal geen schorsing gekregen, behalve pieters dan
dan zou je geweld buiten het veld pas moeten bestraffen als ze meerdere keren iets verrot slaan/schoppen. dat is toch veel te arbitrairquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters ook een wedstrijd erbij.
Ach. Houdt het tenminste een beetje spannend. Ik vind het wel prima
[..]
Pelle ging wel wat langer door dan één klap alleen.
Ik heb de doorbraak van lektroluv daar ook gezien. 2003 denk ik. In de switch. Godsamme dat ging hard. Kon het net bijhouden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Adames het volgende:
lijkt al wat op electro, die umek was zijn tijd ver vooruit
nu nog 2 penalty's en een rode kaart voor cillessen om niks, om de schade te compenserenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
Verder is het wel goed dat Pelle erbij is tegen Ajax. Anders krijg je weer de eeuwige discussie dat Feyenoord wel had gewonnen als Pelle er bij was, mocht Ajax zondag winnen.
de dokterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb de doorbraak van lektroluv daar ook gezien. 2003 denk ik. In de switch. Godsamme dat ging hard. Kon het net bijhouden.
Om de pijn te verzachtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
godver
maatjes willen naar breda met carnaval, maar ik wil wat verder brabant in
kut leven ditdat
Hij kreeg een vet gare plek, in de grote hal tussen een paar doeken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
de dokter![]()
was toen al zijn doorbraak? dacht pas sinds 2006 oid
waar ligt dat? zwembad ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten
[ afbeelding ]
dat die nog is teruggekeerd naar die halquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kreeg een vet gare plek, in de grote hal tussen een paar doeken.
Die op extrema is ook wel erg fijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:31 schreef Adames het volgende:
of was extrema toen, 2007 is er een cdtje van hem op pukkelpop
bedanktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten
[ afbeelding ]
Kijk 'm staan. Die bolle Joris.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
toch wel vokking leverworst?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet leverworst met augurk en Dijon mosterd
Liever kips leverworst dan gewone leverworst lalajalaljalalaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kips leverworst natuurlijk
Volgens mij sponsor ik nu FC Twente
oh het is vockingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kips leverworst natuurlijk
Volgens mij sponsor ik nu FC Twente
Smaakt dat heel anders?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
oh het is vocking
http://campusblog.nl/2013/01/het-geheim-van-vocking-leverworst/
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Liever kips leverworst dan gewone leverworst lalajalaljalala
doe eens pics van dat captain america schildquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Liever kips leverworst dan gewone leverworst lalajalaljalala
Ik verwachte na de artiest toch meer kwaliteitquote:
Rompeprop (Goregrind band uit Eindhoven) begint hun optredens ook internationaal met dit nummerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwachte na de artiest toch meer kwaliteit
in een mooie bikini?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Door die reclame van Honkemoller ga ik dadelijk geld spenderen.
Ik zit nu in de sectie Beenmode en Jarretels. Geen idee wat mama's maat is, dus wordt gokken.quote:
Oh jee dat wordt tricky man. Jarretels zitten trouwens best kut denk ik. En die dingen met een soort elastiek erin zakken af.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nu in de sectie Beenmode en Jarretels. Geen idee wat mama's maat is, dus wordt gokken.
Is dat zo, Karin?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dat wordt tricky man. Jarretels zitten trouwens best kut denk ik. En die dingen met een soort elastiek erin zakken af.
Dat tweede weet ik zeker, die heb ik weleens gedragenquote:
Jarretels zitten dus echt niet kut he. Een onderbroek met een open kruis dmv een rits zit pas kut.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dat wordt tricky man. Jarretels zitten trouwens best kut denk ik. En die dingen met een soort elastiek erin zakken af.
Die heb ik nog nooit gedragenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jarretels zitten dus echt niet kut he. Een onderbroek met een open kruis dmv een rits zit pas kut.
Wanneer heb je dat voor het laatst gedragen dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jarretels zitten dus echt niet kut he. Een onderbroek met een open kruis dmv een rits zit pas kut.
Ik doe aan zelfkastijding. Iedere dag dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat voor het laatst gedragen dan?
Ja, je moet maar fijn kinderen willen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe aan zelfkastijding. Iedere dag dus.
Oh, oeps. Las het verkeerd man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat jij het het al 17 jaar doet, dat heeft niks met mij te maken
curveferver.comquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik doe ook mee curven. Waar moet ik me aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |