Jezus, inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind die 2001 i love techno leuk omdat ik er zelf was.
Zo oud ben ik
ik heb 2 van dezequote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
Een maat van mij heeft het Captain America schild na gemaakt voor carnaval, met aan de binnenkant ruimte voor 16 bier en een ding dat hij hem de rest van de tijd op de rug kan dragen.
Wat een eindbaas
Ga je ook Carnaval vieren?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb 2 van deze [ afbeelding ]
en 2 van deze [ afbeelding ]
gaat ook goed
toen had ik een schoolfeestje op gigi d'agostino, coca cola en paar dozen haribo snoepjesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind die 2001 i love techno leuk omdat ik er zelf was.
Zo oud ben ik
Goed bezig Adames.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb 2 van deze [ afbeelding ]
en 2 van deze [ afbeelding ]
gaat ook goed
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
als limburger en ex jeugdprins kom ik daar niet onderuit
Ik was ook nog maar 15. Net.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
toen had ik een schoolfeestje op gigi d'agostino, coca cola en paar dozen haribo snoepjes![]()
verder nog nooit van die hele vent gehoord
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
als limburger en ex jeugdprins kom ik daar niet onderuit
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben jeugd adjudant geweest, maar hoe ga jij verkleed dan?
dit jaar zal het weinig spannend zijn. heb nog lederhosen liggen, maar misschien dat we nog een variant op de ghostbusters maken, een abortusvariant omdat een goede vriend van ons net te horen heeft gekregen dat zijn vrouw zwanger isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben jeugd adjudant geweest, maar hoe ga jij verkleed dan?
heb zijn soundcloud al opstaan, maar even wisselen naar ilt dusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was ook nog maar 15. Net.
https://soundcloud.com/#techno-69/umek-i-love-techno-10-11-2001
Luisteren Adames.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dit jaar zal het weinig spannend zijn. heb nog lederhosen liggen, maar misschien dat we nog een variant op de ghostbusters maken, een abortusvariant omdat een goede vriend van ons net te horen heeft gekregen dat zijn vrouw zwanger is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dit jaar zal het weinig spannend zijn. heb nog lederhosen liggen, maar misschien dat we nog een variant op de ghostbusters maken, een abortusvariant omdat een goede vriend van ons net te horen heeft gekregen dat zijn vrouw zwanger is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was ook nog maar 15. Net.
https://soundcloud.com/#techno-69/umek-i-love-techno-10-11-2001
Luisteren Adames.
Wees blij, anders heeft ze al die geile bokken achter zich aan lopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
M'n vriendin gaat als lemming.
Ik ben tevreden omdat ze er nog nooit zo onaantrekkelijk uit heeft gezien.
Ik zeg toch dat ik tevreden ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wees blij, anders heeft ze al die geile bokken achter zich aan lopen.
Even zoeken hij staat er een paar keer op.quote:
Ow, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik tevreden ben.
[..]
Even zoeken hij staat er een paar keer op.
vriendengroep heeft echt debiele ideeën soms. massaal als michael stipe (badjas en een blauwe streep op het gezicht), leden van clockwork orange, occupy carnaval inclusief vele spandoeken en een puptent, vorig jaar ridder inclusief zwaard en stokpaardquote:
ik vind het goedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Pelle krijgt slecht een boete en voorwaardelijke schorsing.
Ik vind dit een vreemde beslissing
ik heb hemquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik tevreden ben.
[..]
Even zoeken hij staat er een paar keer op.
Ik vind het vooral raar dat wanneer Vertonghen kut kakkerlakken schreeuwt, hij meerdere wedstrijden schorsing krijgt,quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
vriendengroep heeft echt debiele ideeën soms. massaal als michael stipe (badjas en een blauwe streep op het gezicht), leden van clockwork orange, occupy carnaval inclusief vele spandoeken en een puptent, vorig jaar ridder inclusief zwaard en stokpaard
http://www.fcupdate.nl/vo(...)nd-tot-kapotte-deur/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat wanneer Vertonghen kut kakkerlakken schreeuwt, hij meerdere wedstrijden schorsing krijgt,
Ik vind de actie van Pelle dan erger
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Adames het volgende:
lijkt al wat op electro, die umek was zijn tijd ver vooruit
Pieters ook een wedstrijd erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat wanneer Vertonghen kut kakkerlakken schreeuwt, hij meerdere wedstrijden schorsing krijgt,
Ik vind de actie van Pelle dan erger
Pelle ging wel wat langer door dan één klap alleen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)nd-tot-kapotte-deur/
deze hebben allemaal geen schorsing gekregen, behalve pieters dan
dan zou je geweld buiten het veld pas moeten bestraffen als ze meerdere keren iets verrot slaan/schoppen. dat is toch veel te arbitrairquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters ook een wedstrijd erbij.
Ach. Houdt het tenminste een beetje spannend. Ik vind het wel prima
[..]
Pelle ging wel wat langer door dan één klap alleen.
Ik heb de doorbraak van lektroluv daar ook gezien. 2003 denk ik. In de switch. Godsamme dat ging hard. Kon het net bijhouden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Adames het volgende:
lijkt al wat op electro, die umek was zijn tijd ver vooruit
nu nog 2 penalty's en een rode kaart voor cillessen om niks, om de schade te compenserenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
Verder is het wel goed dat Pelle erbij is tegen Ajax. Anders krijg je weer de eeuwige discussie dat Feyenoord wel had gewonnen als Pelle er bij was, mocht Ajax zondag winnen.
de dokterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb de doorbraak van lektroluv daar ook gezien. 2003 denk ik. In de switch. Godsamme dat ging hard. Kon het net bijhouden.
Om de pijn te verzachtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
godver
maatjes willen naar breda met carnaval, maar ik wil wat verder brabant in
kut leven ditdat
Hij kreeg een vet gare plek, in de grote hal tussen een paar doeken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
de dokter![]()
was toen al zijn doorbraak? dacht pas sinds 2006 oid
waar ligt dat? zwembad ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten
[ afbeelding ]
dat die nog is teruggekeerd naar die halquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kreeg een vet gare plek, in de grote hal tussen een paar doeken.
Die op extrema is ook wel erg fijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:31 schreef Adames het volgende:
of was extrema toen, 2007 is er een cdtje van hem op pukkelpop
bedanktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten
[ afbeelding ]
Kijk 'm staan. Die bolle Joris.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt vooral door dat Feyenoordtopic zondag.
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
toch wel vokking leverworst?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet leverworst met augurk en Dijon mosterd
Liever kips leverworst dan gewone leverworst lalajalaljalalaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kips leverworst natuurlijk
Volgens mij sponsor ik nu FC Twente
oh het is vockingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kips leverworst natuurlijk
Volgens mij sponsor ik nu FC Twente
Smaakt dat heel anders?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
oh het is vocking
http://campusblog.nl/2013/01/het-geheim-van-vocking-leverworst/
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Liever kips leverworst dan gewone leverworst lalajalaljalala
doe eens pics van dat captain america schildquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Liever kips leverworst dan gewone leverworst lalajalaljalala
Ik verwachte na de artiest toch meer kwaliteitquote:
Rompeprop (Goregrind band uit Eindhoven) begint hun optredens ook internationaal met dit nummerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwachte na de artiest toch meer kwaliteit
in een mooie bikini?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Door die reclame van Honkemoller ga ik dadelijk geld spenderen.
Ik zit nu in de sectie Beenmode en Jarretels. Geen idee wat mama's maat is, dus wordt gokken.quote:
Oh jee dat wordt tricky man. Jarretels zitten trouwens best kut denk ik. En die dingen met een soort elastiek erin zakken af.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nu in de sectie Beenmode en Jarretels. Geen idee wat mama's maat is, dus wordt gokken.
Is dat zo, Karin?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dat wordt tricky man. Jarretels zitten trouwens best kut denk ik. En die dingen met een soort elastiek erin zakken af.
Dat tweede weet ik zeker, die heb ik weleens gedragenquote:
Jarretels zitten dus echt niet kut he. Een onderbroek met een open kruis dmv een rits zit pas kut.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dat wordt tricky man. Jarretels zitten trouwens best kut denk ik. En die dingen met een soort elastiek erin zakken af.
Die heb ik nog nooit gedragenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jarretels zitten dus echt niet kut he. Een onderbroek met een open kruis dmv een rits zit pas kut.
Wanneer heb je dat voor het laatst gedragen dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jarretels zitten dus echt niet kut he. Een onderbroek met een open kruis dmv een rits zit pas kut.
Ik doe aan zelfkastijding. Iedere dag dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat voor het laatst gedragen dan?
Ja, je moet maar fijn kinderen willen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe aan zelfkastijding. Iedere dag dus.
Oh, oeps. Las het verkeerd man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat jij het het al 17 jaar doet, dat heeft niks met mij te maken
curveferver.comquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik doe ook mee curven. Waar moet ik me aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |