De makelaar heeft al 100 x beloofd terug te bellen maar dat doet ie nietquote:
Wat is z'n nummer? Ik prank call die motherfucker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De makelaar heeft al 100 x beloofd terug te bellen maar dat doet ie nietAls je zou zeggen dat ik woedend ben zit je heel dicht bij de waarheid.
Ik geef m nog tot 5 uur en anders stuur ik jou en stinho eropaf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is z'n nummer? Ik prank call die motherfucker.
Ik blijf achter mijn computer zitten. Ik snak alweer naar de vrijdag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geef m nog tot 5 uur en anders stuur ik jou en stinho eropaf.
Weer biertje doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf achter mijn computer zitten. Ik snak alweer naar de vrijdag.
Wat bevalt er niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg op zoek te gaan naar ander werk.
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.quote:
picsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.
Huh, ik dacht dat Karina nog geen werk hadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat Karina nog geen werk had
Ja dat zie ik toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Mansjester houdt van een oude heks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als we niet van je hielden zouden we je ook niet plagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat is lief en inderdaad waarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als we niet van je hielden zouden we je ook niet plagen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha Mansjester houdt van een oude heks.Nou niet overdrijven heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |