Die site geeft wel aan wat er mis is in de wereld,quote:
Je druk maken om de OPquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch plaats de op terug hont.
Jij maakt je net zoveel druk over de OP als hij er staat dan wij wanneer iemand hem verwijdert.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd gezegd dat hij weg mag, debiel.
Anyway; succes ermee.
ok.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij maakt je net zoveel druk over de OP als hij er staat dan wij wanneer iemand hem verwijdert.
Kom maar halen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar blijven de borrelnootjes?
'snotverdorie'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer kanker in VBL. RIP
Hoe moet ik me nu uiten
Zo zie je maar dat jij niet te veel op je gevoel moet vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze regel is ingevoerd om HMF te weren.
Ewa kom vechten dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat jij niet te veel op je gevoel moet vertrouwen.
Kom jij maar. Je hebt m'n adres.quote:
Ook geen kanjer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer kanker in VBL. RIP
Hoe moet ik me nu uiten
huhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook geen kanjer.
Gelukkig gebruikte ik beide woorden niet
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier nog even terugkomend; we hebben besloten alle vormen en verbasteringen van 'kanker' gewoon weg te modden vanaf nu.
RELLENquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
jeetje
Eerst lees ik dat Europa een gecensureerde versie van Southpark The Stick of Truth krijgt en nu nog eens dit.
Wat een klote dag.
Gewoon gedragen, ik weet zeker dat je het kan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Of aids.
Of cholera.
Wat een mazelen nieuwe regels
deze spoiler mag ggmm niet op klikkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Of aids.
Of cholera.
Wat een mazelen nieuwe regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 15:14:26 ]
gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet snel in spoiler zodat rene het niet ziet.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
Verdomme wat slim, nu zal ik het nooit weten.
*op mij van toepassingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig is dat niet voor mij op toepassing,
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig is dat niet voor mij op toepassing,
De makelaar heeft al 100 x beloofd terug te bellen maar dat doet ie nietquote:
Wat is z'n nummer? Ik prank call die motherfucker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De makelaar heeft al 100 x beloofd terug te bellen maar dat doet ie nietAls je zou zeggen dat ik woedend ben zit je heel dicht bij de waarheid.
Ik geef m nog tot 5 uur en anders stuur ik jou en stinho eropaf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is z'n nummer? Ik prank call die motherfucker.
Ik blijf achter mijn computer zitten. Ik snak alweer naar de vrijdag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geef m nog tot 5 uur en anders stuur ik jou en stinho eropaf.
Weer biertje doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf achter mijn computer zitten. Ik snak alweer naar de vrijdag.
Wat bevalt er niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg op zoek te gaan naar ander werk.
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.quote:
picsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.
Huh, ik dacht dat Karina nog geen werk hadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een verschuiving in taakverdedling en kantoorruimtes kom ik wellicht met een oude heks op het kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat Karina nog geen werk had
Ja dat zie ik toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Mansjester houdt van een oude heks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als we niet van je hielden zouden we je ook niet plagen
Ah dat is lief en inderdaad waarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als we niet van je hielden zouden we je ook niet plagen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha Mansjester houdt van een oude heks.Nou niet overdrijven heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet ik veelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:06 schreef Mansjester het volgende:
Er is ook nog een FOK game. Wie zitten daar in?
Vertel sowieso maar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
Vertel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
quote:
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.quote:
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Kauloquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Met die update ben ik het niet zo eens eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
waar staan die updates dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt vooral door dat Feyenoordtopic zondag.
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
gisteren ja. heb de reacties nie gelezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?
Je bent zelf hinderlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Beetje de boel opstoken voor de klassieker, niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
Dat ik met 'kanker' scheld, verwacht je van me?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |