weet ik veelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:06 schreef Mansjester het volgende:
Er is ook nog een FOK game. Wie zitten daar in?
Vertel sowieso maar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
Vertel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
quote:
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.quote:
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Kauloquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Met die update ben ik het niet zo eens eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
waar staan die updates dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt vooral door dat Feyenoordtopic zondag.
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
gisteren ja. heb de reacties nie gelezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?
Je bent zelf hinderlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Beetje de boel opstoken voor de klassieker, niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
Dat ik met 'kanker' scheld, verwacht je van me?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |