weet ik veelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:06 schreef Mansjester het volgende:
Er is ook nog een FOK game. Wie zitten daar in?
Vertel sowieso maar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
Vertel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn, weet je de nieuwe vbl regels omtrent ziektes al?
quote:
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.quote:
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Kauloquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen kanker, geen kanjer, geen kaolo, geen aids, geen cholera.
Alleen nog snotverdorie of mazelen.
Met die update ben ik het niet zo eens eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
waar staan die updates dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste update nog niet gelezen. Oh en kaolo is geen ziekte, dat betekent kontgat.
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt vooral door dat Feyenoordtopic zondag.
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
gisteren ja. heb de reacties nie gelezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je deze al in het Feyenoord topic gepost?
Je bent zelf hinderlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
erg hinderlijk jong0ns
Beetje de boel opstoken voor de klassieker, niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
Dat ik met 'kanker' scheld, verwacht je van me?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het nog. Je bent uiteindelijk pas net uit de luiers, maar sommigen...
In elk geval dat je niet goed kunt lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ik met 'kanker' scheld, verwacht je van me?
Sorryquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval dat je niet goed kunt lezen.
Niet normaal inderdaad, terwijl we gewoon goed mee discussiëren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig word je al afgetuigd als je 1 post neerplaatst in dat topic daar, vroeger kon het nog normaal. Nu is het.. joden, opkankeren kutjoden
, etc.q
Ik had gisteren raapstelen. Heerlijk manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens eet ik vandaag (geen vanavond want dat vertrouwen jullie toch niet) andijviestamppot.
ADO met de handen in het haartwitter:JimvanderDeijl twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 16:18:15De aanklager betaald voetbal stuurt ADO voorstel van ¤1500 boete, waarvan ¤750 voorwaardelijk, na te laat starten #ADO - #Feyenoord. reageer retweet
Pfoe pfoe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
ADO met de handen in het haartwitter:JimvanderDeijl twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 16:18:15De aanklager betaald voetbal stuurt ADO voorstel van ¤1500 boete, waarvan ¤750 voorwaardelijk, na te laat starten #ADO - #Feyenoord. reageer retweet
je bent zelf een manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had gisteren raapstelen. Heerlijk man
1 post inderdaad... Maar goed na ieder slecht resultaat van Ajax, Feyenoord, Psv, Vitesse of Twente hebben we hetzelfde gejank.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig word je al afgetuigd als je 1 post neerplaatst in dat topic daar, vroeger kon het nog normaal. Nu is het.. joden, opkankeren kutjoden
, etc.q
Feyenoorders reageren wel wat extremer erop dan anderequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 post inderdaad... Maar goed na ieder slecht resultaat van Ajax, Feyenoord, Psv, Vitesse of Twente hebben we hetzelfde gejank.
Het zou mensen sieren om als ze mekkeren over gekloot in hun clubtopic, niet hetzelfde te doen in andere clubtopics. Maar dan geldt plots de regel: Ja, maar zij deden het ook bij ons...
Kleutergedrag
Japan is debiel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoorders reageren wel wat extremer erop dan andere
ggmm vindt je extreem gayquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet vanavond even snel salade want daarna ga ik wielrennen.
Het schijnt dat internet vol staat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
YOutube filmpjes laden de afgelopen dagen af en toe niet meer in op youtube. Iemand die de oorzaak kent?
Of misschien zijn het gewoon mensen die weinig kunnen hebben. Als mensen zelfs doodnormaal posten vatten velen het op als trollen. Da's jammer en dan schreeuwen ze je toe dat je mot opkrasse naar je eigen clubtopicquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 post inderdaad... Maar goed na ieder slecht resultaat van Ajax, Feyenoord, Psv, Vitesse of Twente hebben we hetzelfde gejank.
Het zou mensen sieren om als ze mekkeren over gekloot in hun clubtopic, niet hetzelfde te doen in andere clubtopics. Maar dan geldt plots de regel: Ja, maar zij deden het ook bij ons...
Kleutergedrag
Ik heb besloten je op het woord te geloven en wat youtube filmpjes te verwijderen om ruimte te creëren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat internet vol staat.
Komt door Google Chrome.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
YOutube filmpjes laden de afgelopen dagen af en toe niet meer in op youtube. Iemand die de oorzaak kent?
Nee, en geloof me. Ik verwijder na een slecht resultaat van Ajax net zo goed crap van Ajacieden uit jullie eigen topic. Het enige is dat er in het Fey-topic langer doorgegaan wordt met kloten door anderen. En ja, dat levert dan heftigere reacties op. Ik gooi dan ook meestal het topic ff dicht, kan iederen afkoelen en is het voor de trollen ook niet interessant meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoorders reageren wel wat extremer erop dan andere
Ik heb nog nooit een Ajacied iemand kanker zien toewensen en degene zijn kinderen leukemie oid, of ik het moest echt allemaal missen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, en geloof me. Ik verwijder na een slecht resultaat van Ajax net zo goed crap van Ajacieden uit jullie eigen topic. Het enige is dat er in het Fey-topic langer doorgegaan wordt met kloten door anderen. En ja, dat levert dan heftigere reacties op. Ik gooi dan ook meestal het topic ff dicht, kan iederen afkoelen en is het voor de trollen ook niet interessant meer.
Niet Heino, neeeeeeeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten je op het woord te geloven en wat youtube filmpjes te verwijderen om ruimte te creëren.
Stijn, doe nou niet schijnheilig aub.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of misschien zijn het gewoon mensen die weinig kunnen hebben. Als mensen zelfs doodnormaal posten vatten velen het op als trollen. Da's jammer en dan schreeuwen ze je toe dat je mot opkrasse naar je eigen clubtopic.
Watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, doe nou niet schijnheilig aub.
Dan heb je dat inderdaad gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ajacied iemand kanker zien toewensen en degene zijn kinderen leukemie oid, of ik het moest echt allemaal missen.
Dan vrees ik dat je gewoon een beetje dommig bent...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Ik troll al tijden niet meer.
Dan zal ik mezelf wel vannacht dumpen in een weiland om aan te voelen hoeveel schijt jullie moeten wegmodden tijdens wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je gewoon een beetje dommig bent...
Het is écht veel, en niet enkel van één groep. Iedereen is selectief verontwaardigd als het zijn club betreft...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf wel vannacht dumpen in een weiland om aan te voelen hoeveel schijt jullie moeten wegmodden tijdens wedstrijden.
Ja, maar die hadden we vroeger dan tenminste verzameld in het PSV-topic...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Er wordt in elk topic gekloot door users die voor andere clubs zijn. En in elk topic zijn er idioten die niet realistisch/objectief naar hun eigen club kunnen kijken.
Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Hm, oké.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is écht veel, en niet enkel van één groep. Iedereen is selectief verontwaardigd als het zijn club betreft...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te wedden dat mannen die gtst kijken meer chicks krijgen dan mannen die korfballen.
Wielrennen uitlachen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig beginnen we over 4 dagen weer met koersen en kan iedereen zich met echt belangrijke dingen bezig houden.
Ja, als gayvriend misschien...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te wedden dat mannen die gtst kijken meer chicks krijgen dan mannen die korfballen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden we vroeger dan tenminste verzameld in het PSV-topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf te wedden dat de kasten van mensen die GTST kijken flink aan het rammelen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle sporten zijn weer begonnen dan, ja ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig beginnen we over 4 dagen weer met koersen en kan iedereen zich met echt belangrijke dingen bezig houden.
Volgens mij mag dat ook niet worden besprokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Tyron het volgende:
hoelang is helpmefok gebanned eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |