Watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, doe nou niet schijnheilig aub.
Dan heb je dat inderdaad gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ajacied iemand kanker zien toewensen en degene zijn kinderen leukemie oid, of ik het moest echt allemaal missen.
Dan vrees ik dat je gewoon een beetje dommig bent...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Ik troll al tijden niet meer.
Dan zal ik mezelf wel vannacht dumpen in een weiland om aan te voelen hoeveel schijt jullie moeten wegmodden tijdens wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je gewoon een beetje dommig bent...
Het is écht veel, en niet enkel van één groep. Iedereen is selectief verontwaardigd als het zijn club betreft...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf wel vannacht dumpen in een weiland om aan te voelen hoeveel schijt jullie moeten wegmodden tijdens wedstrijden.
Ja, maar die hadden we vroeger dan tenminste verzameld in het PSV-topic...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Er wordt in elk topic gekloot door users die voor andere clubs zijn. En in elk topic zijn er idioten die niet realistisch/objectief naar hun eigen club kunnen kijken.
Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Hm, oké.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is écht veel, en niet enkel van één groep. Iedereen is selectief verontwaardigd als het zijn club betreft...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te wedden dat mannen die gtst kijken meer chicks krijgen dan mannen die korfballen.
Wielrennen uitlachen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig beginnen we over 4 dagen weer met koersen en kan iedereen zich met echt belangrijke dingen bezig houden.
Ja, als gayvriend misschien...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te wedden dat mannen die gtst kijken meer chicks krijgen dan mannen die korfballen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden we vroeger dan tenminste verzameld in het PSV-topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf te wedden dat de kasten van mensen die GTST kijken flink aan het rammelen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle sporten zijn weer begonnen dan, ja ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig beginnen we over 4 dagen weer met koersen en kan iedereen zich met echt belangrijke dingen bezig houden.
Volgens mij mag dat ook niet worden besprokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Tyron het volgende:
hoelang is helpmefok gebanned eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |