SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 01:27:09 ]
Een goed begin van de avond!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:29 schreef Studeur het volgende:
ik heb pas 5 halve liters op in 1 uur
Haha. Je hebt smileyaids.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:33 schreef Studeur het volgende:
Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
whehehe![]()
O_O_O_O_
![]()
O
O
werrek?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:30 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme mn rugiets re veel getild vanmiddag.
Ja, 11cbl'tjes met zakjes sla bij panklaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
werrek?
had er ook last van net na 5 uur magazijn
jonge uitstapelen is best zwaar. 1300 doosjes van kar naar kar verplaatsen. gratis fitnessquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, 11cbl'tjes met zakjes sla bij panklaar
Nee, lekker bier vullen
Ja.. volle container jupiler die restant is met daaronder 4 kratjes bavaria en brand die nog jn de winkel passenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge uitstapelen is best zwaar. 1300 doosjes van kar naar kar verplaatsen. gratis fitness
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Teamleider zijn en een goede zijnHet personeel die alles voor je doet.
ben jij teamleider geweest?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Teamleider zijn en een goede zijnHet personeel die alles voor je doet.
Zelf overdag gewoon lekker schapombouw doen en prima bestellen en restanten ditcht![]()
Bazen die je diggen
jonge stel je niet aan 1300 colli incl bierkratten is fucking veel meer dan dat als je alles moet uitstapelen. plus in heb nog 1 kar drommelsch en 1 kar brand gevuld dus wie is hier nou sterkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.. volle container jupiler die restant is met daaronder 4 kratjes bavaria en brand die nog jn de winkel passendaar word je blij van
Is dat IDB?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben jij teamleider geweest?
zoja aub tips heb morgen een gesprek met alle teamleiders enzo over wat beter kan in de winkel
Ik heb wel meer dan dat gedaan in de 7 uur dat ik gewerkt hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge stel je niet aan 1300 colli incl bierkratten is fucking veel meer dan dat als je alles moet uitstapelen. plus in heb nog 1 kar drommelsch en 1 kar brand gevuld dus wie is hier nou sterk
DM komt zo jou kant op!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben jij teamleider geweest?
zoja aub tips heb morgen een gesprek met alle teamleiders enzo over wat beter kan in de winkel
zijn we al op over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat IDB?
Nergens meer cbl 23 of 17 cm in je restanten. Vooral niet op drogmetica en eetzuivel (toetjes)
Werkt ideaal sinds we over zijn hier, was wel even wennen though.
En wat voor beloning krijg je dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
zijn we al op over.
wil wel wat gaan zeggen over mensen eruit pikken die snel vullen en mensen die fucking langzaam vullen. beloningssysteem ofzo, al is dat moeilijk in te voeren.
heldenbaasquote:
meer iets van uren uitbetaald krijgen.. dus als iemand goed zn best doet wil ik hem best een kwartier al dan niet een half uur *bij extreem snelle vullers) meer uitbetalen. en iemand die slecht vult zou ik gewoon tegen zeggen van je krijgt 2 uur voor deze vulling (ruim genomen) en zorg maar dat je het in die tijd af hebt want je krijgt niet langer uitbetaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat voor beloning krijg je dan?
Gewoon wel of niet contractverlenging.
Maar dat mag dus niet..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
meer iets van uren uitbetaald krijgen.. dus als iemand goed zn best doet wil ik hem best een kwartier al dan niet een half uur *bij extreem snelle vullers) meer uitbetalen. en iemand die slecht vult zou ik gewoon tegen zeggen van je krijgt 2 uur voor deze vulling (ruim genomen) en zorg maar dat je het in die tijd af hebt want je krijgt niet langer uitbetaald.
bij ons (zelfscanwinkel) moet je een hele afprijsterminal pakken en t product scannen en dan stickers printen voor dat product omdat anders de zelfscanklanten geen korting kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Iedere vuller op vers een paar 35% stickers geven als die dan een datum van morgen ziet gelijk laten plakken.
Nvm danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
bij ons (zelfscanwinkel) moet je een hele afprijsterminal pakken en t product scannen en dan stickers printen voor dat product omdat anders de zelfscanklanten geen korting kunnen krijgen
Nicequote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik doe nou 1ste automonteur bbl woensdag laatste dagje en dan ben ik klaar
Zie Facebookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:24 schreef Studeur het volgende:
hallon de ballon is hier wat te beleven
ja en dat is t hele probleem van de albert heijn. iedereen zou toch sneller vullen als ie een aanbod krijgt om meer uitbetaald te krijgen? ik zie serieus nu mensen die echt fucking langzaam werken en de helft van de tijd met andere dingen bezig zijn. die kunnen makkelijk sneller de vulling erin krijgen dus waarom geen beloningssysteem.. ja het mag niet. maar als het wel ingevoerd zou worden zou dat veel winst opleveren voor AHquote:
Maargoed oke, als diegene loopt de kloten idd niet extra uitbetalen.. maar de oplossing zou daarvoor eerder zijn dat je elkaar actief aanspreekt en dat de TL weet wie dit vaak doen en iets vaker langsloopt daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja en dat is t hele probleem van de albert heijn. iedereen zou toch sneller vullen als ie een aanbod krijgt om meer uitbetaald te krijgen? ik zie serieus nu mensen die echt fucking langzaam werken en de helft van de tijd met andere dingen bezig zijn. die kunnen makkelijk sneller de vulling erin krijgen dus waarom geen beloningssysteem.. ja het mag niet. maar als het wel ingevoerd zou worden zou dat veel winst opleveren voor AH
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:55 schreef Studeur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceMijn ex was automonteur en die was daar vanaf z'n 15e al een baas in. Wel mooi beroep als het je ligt.
[..]
Zie Facebook
bedanktheld
![]()
deze rijmpje is fucking mooi, nooit geweten dat er zoveel op mijn naam rijmde.
rijmwoordenboek
het enige wat mij nog dwars zit is dat al mijn vrienden dit lezen en zich afvragen wie jullie zijn en ik dan moet vertellen dat ik een forumautist ben
Forumautistenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:55 schreef Studeur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceMijn ex was automonteur en die was daar vanaf z'n 15e al een baas in. Wel mooi beroep als het je ligt.
[..]
Zie Facebook
bedanktheld
![]()
deze rijmpje is fucking mooi, nooit geweten dat er zoveel op mijn naam rijmde.
rijmwoordenboek
het enige wat mij nog dwars zit is dat al mijn vrienden dit lezen en zich afvragen wie jullie zijn en ik dan moet vertellen dat ik een forumautist ben
Ik heb ook 2 flessen wijn opquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:58 schreef Studeur het volgende:
verdomme ik heb net iets teveel bier gedronken om op mn level te zijn.
fruitsapjes en stokbrood dan maar
hahahha, alcoholistquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 flessen wijn opMijn motoriek is echt naar de konjo
Zo vaak op backspace drukkenEcht irritant
![]()
Zegt de man met 9 liter bier achter z'n kiezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hahahha, alcoholist [ afbeelding ]
Oneens. 9 halve liter blikken (nu mijn tiende)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zegt de man met 9 liter bier achter z'n kiezen
5 liter bier danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oneens. 9 halve liter blikken (nu mijn tiende)
Mono is veel viezer dan ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Mono mono, Moira zegt vieze dingen tegen me
Sla haar! Zeg dat ze een vuige behaarde prostitué is (het mag van mijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Mono mono, Moira zegt vieze dingen tegen me
Waarheid mag altijd gezegd wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sla haar! Zeg dat ze een vuige behaarde prostitué is (het mag van mij)
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n apart stelletje gezien.
Nee, jij bent er nog niet. Wanneer kom je mee doen met ons dan ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik denk dat er nu geneukt wordt
Uhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, jij bent er nog niet. Wanneer kom je mee doen met ons dan ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:25 schreef Studeur het volgende:
ik ga maar naar bed enzo. ben helemaal droeloe. gr gr
hommo'squote:
Die van mij was goed. Ik draaide enkel laat. Kwam elke nacht om 2 uur thuis na werk en lag braaf om 3 uu in bed. Elke dag rond 12 uur er weer uit.quote:
Wat een konjo oninteressant verhaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die van mij was goed. Ik draaide enkel laat. Kwam elke nacht om 2 uur thuis na werk en lag braaf om 3 uu in bed. Elke dag rond 12 uur er weer uit.
Vandaag werd ik pas om 16.00 uur wakker
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een konjo oninteressant verhaal.
Iets te lang onder de zonnebank gelegenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het trouwens wel, als je vuur probeert te ademen, bijvoorbeeld.
Final destinationquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iets te lang onder de zonnebank gelegen![]()
Hehequote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Final destination
Toen ik onder de zonnebank lag en het glas begon te kraken moest ik daar ook aan denken
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iets te lang onder de zonnebank gelegen![]()
Beter checken of hij nog wel open gaat als je eronder ligt voor je eronder gaat liggenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb er thuis 1, zo'n oude. Die glasplaat zit volgens mij ook niet meer zo vast
Stopquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter checken of hij nog wel open gaat als je eronder ligt voor je eronder gaat liggen
En dan net Final Destination hebben gekekenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stopik ben al claustrofobisch als de tering als ik eronder lig.
Die hemel is loeizwaar dus ik zit dan echt mezelf er tussenuit te wurmen![]()
_
Monoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:41 schreef aijumu het volgende:
Godver, eerste keer ooit in deze SC, zie ik gelijk allemaal van die aangebakken tosti's![]()
Toppertje weer...
Dit zijn keiharde feiten die hier uitgesproken worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Heatseeker het volgende:
Beter een dronken Mono midden in de nacht, dan je moeder door een dakloze negerjunk verkracht.
En nu ga ik slapen.
Traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Heatseeker het volgende:
Beter een dronken Mono midden in de nacht, dan je moeder door een dakloze negerjunk verkracht.
En nu ga ik slapen.
Gestemd!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
Poll: Is Mono stiekem een klein beetje faggot?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goedemorgen en welterusten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:39 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd ik mocht weer naar huismaar weer verder slapen
Een beetje gay is okay.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
Poll: Is Mono stiekem een klein beetje faggot?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het gaat toch ook om "women's hospital" Klopt dus wel gewoon eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:42 schreef Moira. het volgende:
brighamandwomens.org?
WOMENS IS GEEN WOORD. WOMEN IS AL HET MEERVOUD VAN WOMAN. WOMEN'S IS WANNEER JE ZEGT DAT IETS VAN 'WOMEN' IS; IT'S A WOMEN'S THING. NIET BRIGHAM AND WOMENS. FUCK DIE MENSEN DIE GEEN ENGELS KUNNEN.
Ik was dronken en kon nergens uit afleiden dat het om een women's hospital gingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om "women's hospital" Klopt dus wel gewoon eigenlijk?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was dronken en kon nergens uit afleiden dat het om een women's hospital ging
Don't drink and FOK!
wasdah?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef Fopje het volgende:
Komt allen.
www.curvefever.com
Room: FOK!!!
Passw: tong80
GEWOON KOMEN ZEG IK TOCHquote:
Ik ben even aan het kijken hoe die shit werkt en wat ik moet doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
GEWOON KOMEN ZEG IK TOCH
En Rodawa komt ook, dat is al genoeg.
Je hoeft niet perse te registreren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken hoe die shit werkt en wat ik moet doenIk ben guest nogwattes, moet ik registreren ofzo? Wat is het
Hoe moet ik in die room komenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse te registreren.
Het is een soort multiplayer snake.
wtfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Moira! Ik zie nu ineens dit op de Action site staat:
[ afbeelding ]
Oreo Chocoladepasta
FOPJE HOE WERKT DIE KUTSITE IK SNAP ER NIKS VAN IK WEET NIET HOE IK IN DIE ROOM MOET KOMEN GVDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zal ik mijn dolfijnen fleecedeken weer meenemen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga op de meeting, 10 Mei, echt als een baas daar in dat park liggenIk nam sowieso al mijn fleecedeken mee maar ik heb nu ook een vet chill kussentje
WAAAAAAAAAAAATquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Moira! Ik zie nu ineens dit op de Action site staat:
[ afbeelding ]
Oreo Chocoladepasta
Ik zal sowieso een fleecedeken meenemen jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal ik mijn dolfijnen fleecedeken weer meenemen?
oke oke nu heb ik eindelijk de rooms gevonden maar ik zie nergens FOK!!! staanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Vormt helemaal mee naar je hoofd enz en als je er vanaf gaat met je hoofd dan wordt die weer zijn eigen vorm
Komt omdat potje al bezig is danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
oke oke nu heb ik eindelijk de rooms gevonden maar ik zie nergens FOK!!! staan
Zie je de room wel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
FOPJE HOE WERKT DIE KUTSITE IK SNAP ER NIKS VAN IK WEET NIET HOE IK IN DIE ROOM MOET KOMEN GVD
Curvefever natuurlijkquote:
Het was FOK!!! maar nu zijn we net gestoptquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik en Moira. hadden jullie makkelijk kunnen verslaan hoor.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het was FOK!!! maar nu zijn we net gestopt
Dit. We lieten ze gewoon winnen om hun ego te strelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
Ohja, ik moet nog kokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks eten maken wat mij maar 2,70 heeft gekost voor 2 personen. Trots op mezelf.
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geen huisgenoot hebben die voor je kookt
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.
Wat ga je eten dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks eten maken wat mij maar 2,70 heeft gekost voor 2 personen. Trots op mezelf.
Ik kook al best graag zelf. Vind het wel chill om te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.
Sla, pasta en pastasaus.quote:
Ja, maar dan moet je het vanavond ook zelf doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kook al best graag zelf. Vind het wel chill om te doen.
Zij bood het zelf aan om voor me te koken en samen te eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het vanavond ook zelf doen.
Pastaquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat? Is Ro-ald hommo?quote:
Pasta met echt verse groente enzo is wel lekker. Maar dit is gewoon pure zaadpasta.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta
Ik heb gisteren macaroni gemaakt. Was in totaal 4 eu kwijt ofzo en dan heb ik nu nog groentes over (in de vriezer gegooid, was zo'n zakje) en macaroni. Ben ik de volgende keer voor 2 euro wel klaar
450 euro aan boodschappen? hollyfuck. Voor 2 personen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pasta met echt verse groente enzo is wel lekker. Maar dit is gewoon pure zaadpasta.
Maar wil kijken hoeveel geld het nou op de maand scheelt als we goedkoop eten en boodschappen bij de LIDL doen. Normaal doen we rond de 450 a 500 euro aan boodschappen per maand.
Ja, als het niet meer isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
450 euro aan boodschappen? hollyfuck. Voor 2 personen?![]()
Fantastisch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pasta met echt verse groente enzo is wel lekker. Maar dit is gewoon pure zaadpasta.
Maar wil kijken hoeveel geld het nou op de maand scheelt als we goedkoop eten en boodschappen bij de LIDL doen. Normaal doen we rond de 450 a 500 euro aan boodschappen per maand en dat kan volgens mij best wat minder![]()
Godverquote:
Damn dat is veel. Ook al denk ik dat als ik ooit met mijn vriend samen zou wonen dat het ook wel minstens 350 euro per maand isquote:
Pasta met pastasaus en sla van de LIDL. 2,70 ben je klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Jullie ideeën?
Pasta of pizzaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Jullie ideeën?
Waarheid.quote:
Italiaans is toch wel de beste/lekkerste keuken die er is als je het mij vraagtquote:
Zat die in je pakket of heb je die erbij gekocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen tussentijdse toets
Mogen de rij goden mij goed gezind zijn![]()
Waar moet je rijden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen tussentijdse toets
Mogen de rij goden mij goed gezind zijn![]()
Duidelijk, echt geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Italiaans is toch wel de beste/lekkerste keuken die er is als je het mij vraagt
Zat in pakket, anders is het nml pure geldklopperijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zat die in je pakket of heb je die erbij gekocht?
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Duidelijk, echt geen twijfel over mogelijk.
Lasagne enzo... fuck
Zit je bij Nijland?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zat in pakket, anders is het nml pure geldklopperij
Emmen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar moet je rijden?Ga ik de straat even niet op morgen
Neenquote:
Oh haha. Welke rijschool heb je dan? Ik zat wel bij Nijland. Ik heb ook geen tussentijdse toets gehadquote:
Broodje donorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pasta met pastasaus en sla van de LIDL. 2,70 ben je klaar.
Nee, het liefst zou ik nu pizza of kebab bestellen
Ah ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zat in pakket, anders is het nml pure geldklopperij
yo niggaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Broodje donor![]()
Bedankt voor de hulp.
Dankuwelquote:
Danku dankuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Succes iddIk blijf morgen wel veilig binnen.
Ben al gewond
Oh ik wou gisteren naar boven rennen en toen klapte mijn hand tegen een tafel.. had op dat moment alleen even last van mijn knokkels maar 's avonds kreeg ik ineens pijn in mijn hele hand en vandaag is dat een stuk erger. Heb denk ik mijn hand gekneusd. Ik moest gewoon huilen toen ik mijn sokken aan moest doen, zo'n pijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danku danku
OhHoezo ben je gewond?
Awwquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wou gisteren naar boven rennen en toen klapte mijn hand tegen een tafel.. had op dat moment alleen even last van mijn knokkels maar 's avonds kreeg ik ineens pijn in mijn hele hand en vandaag is dat een stuk erger. Heb denk ik mijn hand gekneusd. Ik moest gewoon huilen toen ik mijn sokken aan moest doen, zo'n pijn
Stond aan de zijkant van het gangpad maar ik was zo enthousiast aan het rennen enzquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aww
Geen tafels meer parkeren midden op de trap dan![]()
Oh ja da's niet zo handig danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond aan de zijkant van het gangpad maar ik was zo enthousiast aan het rennen enz
Ik heb zulke toetsmomenten ook gehad. Wees blij dat je geen lessen hebt om 7 uur 's avondsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eikels hier verzinnen een toetsmoment van 17:45 tot 19:30.
Van 18:45 - 20:30 bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zulke toetsmomenten ook gehad. Wees blij dat je geen lessen hebt om 7 uur 's avonds
lekker bedacht jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van 18:45 - 20:30 bedoel ik.
Dat hebben we volgend kwartiel ofzo.
Piemels
Van tevoren leren doen alleen sukkels die niet goed geleerd hebben. Je zou je kennis niet moeten laten afhangen van de tijdstip van je tentamen. En je gaat ook nog eens rond etenstijd een tentamen maken, heeeeel relaxed jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is daar nou eigenlijk erg aan? Van te voren kun je nog even leren en goed eten en lekker gerust naar je toets.
Ik had ochtendcollege, dus tot 12.30 college en instructie. Daarna nog een paar uur huiswerk voor Lineaire Algebra II maken. Gisteren van 10.30 - 17.00 huiswerk voor Analyse II moeten maken, ik ben doodop man. Maar deze tussentoets is wel easy als je uitgeslapen bent. Multiple choice, maar je moet even de valkuilen spotten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is daar nou eigenlijk erg aan? Van te voren kun je nog even leren en goed eten en lekker gerust naar je toets.
Ja het is een ander verhaal als die dag al wel volgepland staat met andere shitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had ochtendcollege, dus tot 12.30 college en instructie. Daarna nog een paar uur huiswerk voor Lineaire Algebra II maken. Gisteren van 10.30 - 17.00 huiswerk voor Analyse II moeten maken, ik ben doodop man. Maar deze tussentoets is wel easy als je uitgeslapen bent. Multiple choice, maar je moet even de valkuilen spotten.
Als je van te voren eet heb je met tentamen geen honger.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van tevoren leren doen alleen sukkels die niet goed geleerd hebben. Je zou je kennis niet moeten laten afhangen van de tijdstip van je tentamen. En je gaat ook nog eens rond etenstijd een tentamen maken, heeeeel relaxed ja
Dikke waarheid hier. Nadeel is wel laat thuis. Nu woon ik op 5 min. fietsen van de universiteit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je van te voren eet heb je met tentamen geen honger.
Morgen is de inleverdeadline voor Lineaire Algebra II, dat is nu bijna af. Moet nog een opgave netjes uitwerken die ik al af heb. Dan 2 uur aan videolecture kijken omdat donderdag een opgave voor Modelleren ingeleverd moet worden. En dan donderdag college 20 van Analyse I maken omdat dat nog tot de stof van de tussentoets a.s. vrijdag behoort.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja het is een ander verhaal als die dag al wel volgepland staat met andere shit
Met seksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Mensen uit Brabant
Stuk voor stuk hommo.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Mensen uit Brabant
Stuk voor stuk hommo.
Het is ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
ik mag vier maart een woning bekijken![]()
Ik ben tweede kandidaat.
Aan de slag danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dikke waarheid hier. Nadeel is wel laat thuis. Nu woon ik op 5 min. fietsen van de universiteit.
[..]
Morgen is de inleverdeadline voor Lineaire Algebra II, dat is nu bijna af. Moet nog een opgave netjes uitwerken die ik al af heb. Dan 2 uur aan videolecture kijken omdat donderdag een opgave voor Modelleren ingeleverd moet worden. En dan donderdag college 20 van Analyse I maken omdat dat nog tot de stof van de tussentoets a.s. vrijdag behoort.
Nice.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben tweede kandidaat.
niet zo lullen gij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Mensen uit Brabant
Stuk voor stuk hommo.
Gefeliciteerd kerel!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben tweede kandidaat.
Je bouwt je PC langzaam op?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Yeah het werkt. Straks even deze pc leeggooien en morgen een betere toetsenbord kopen. Volgende maand meer geheugen & beter scherm halen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik dit nummer toch morgen eens in de auto op mocht zetten![]()
Ja men ik heb geen geldquote:
SSD? of HDDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men ik heb geen geldIk heb een pc van iemand gekregen maar moest een nieuwe videokaart in en die heb ik zojuist gekregen. Nu nog meer geheugen
Specs?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men ik heb geen geldIk heb een pc van iemand gekregen maar moest een nieuwe videokaart in en die heb ik zojuist gekregen. Nu nog meer geheugen
Mijn werkdagen zijn van 6.00 tot 17.00 wat zeur jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Mijn werkrooster binnenkort:
[ afbeelding ]
R.I.P ik
Dat zie je tochquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn werkdagen zijn van 6.00 tot 17.00 wat zeur je
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Mijn werkrooster binnenkort:
[ afbeelding ]
R.I.P ik
Je kunt ook alles omslaan en na het werk gaan slapen om dan een uur of 20:00 uit bed te komen. Heb je heel je nachtleef nog.quote:
Het is 'Moira. en ik.'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
Want als je toets om om 5 uur begint en je om vier uur van huis moet, dan ga jij om half 4 al je avond eten zitten bikken? Echt een brabants debieltje ben je ook .quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je van te voren eet heb je met tentamen geen honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
Dat onderste plaatje doet mij aan Wietparkiet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reclame maken voor je eigen topicquote:
En dan te bedenken dat we niet zo gek lang geleden 800 mb op een 3,5 inch hdd veel vondenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit, dit bestaat blijkbaar echt.
picsquote:
Dit ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit, dit bestaat blijkbaar echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |