Pasta met pastasaus en sla van de LIDL. 2,70 ben je klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Jullie ideeën?
Pasta of pizzaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Jullie ideeën?
Waarheid.quote:
Italiaans is toch wel de beste/lekkerste keuken die er is als je het mij vraagtquote:
Zat die in je pakket of heb je die erbij gekocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen tussentijdse toets
Mogen de rij goden mij goed gezind zijn![]()
Waar moet je rijden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen tussentijdse toets
Mogen de rij goden mij goed gezind zijn![]()
Duidelijk, echt geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Italiaans is toch wel de beste/lekkerste keuken die er is als je het mij vraagt
Zat in pakket, anders is het nml pure geldklopperijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zat die in je pakket of heb je die erbij gekocht?
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Duidelijk, echt geen twijfel over mogelijk.
Lasagne enzo... fuck
Zit je bij Nijland?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zat in pakket, anders is het nml pure geldklopperij
Emmen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar moet je rijden?Ga ik de straat even niet op morgen
Neenquote:
Oh haha. Welke rijschool heb je dan? Ik zat wel bij Nijland. Ik heb ook geen tussentijdse toets gehadquote:
Broodje donorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pasta met pastasaus en sla van de LIDL. 2,70 ben je klaar.
Nee, het liefst zou ik nu pizza of kebab bestellen
Ah ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zat in pakket, anders is het nml pure geldklopperij
yo niggaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Broodje donor![]()
Bedankt voor de hulp.
Dankuwelquote:
Danku dankuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Succes iddIk blijf morgen wel veilig binnen.
Ben al gewond
Oh ik wou gisteren naar boven rennen en toen klapte mijn hand tegen een tafel.. had op dat moment alleen even last van mijn knokkels maar 's avonds kreeg ik ineens pijn in mijn hele hand en vandaag is dat een stuk erger. Heb denk ik mijn hand gekneusd. Ik moest gewoon huilen toen ik mijn sokken aan moest doen, zo'n pijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danku danku
OhHoezo ben je gewond?
Awwquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wou gisteren naar boven rennen en toen klapte mijn hand tegen een tafel.. had op dat moment alleen even last van mijn knokkels maar 's avonds kreeg ik ineens pijn in mijn hele hand en vandaag is dat een stuk erger. Heb denk ik mijn hand gekneusd. Ik moest gewoon huilen toen ik mijn sokken aan moest doen, zo'n pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |