quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het was FOK!!! maar nu zijn we net gestopt
Dit. We lieten ze gewoon winnen om hun ego te strelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik en Moira. hadden jullie makkelijk kunnen verslaan hoor.
Ohja, ik moet nog kokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks eten maken wat mij maar 2,70 heeft gekost voor 2 personen. Trots op mezelf.
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geen huisgenoot hebben die voor je kookt
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.
Wat ga je eten dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks eten maken wat mij maar 2,70 heeft gekost voor 2 personen. Trots op mezelf.
Ik kook al best graag zelf. Vind het wel chill om te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.
Sla, pasta en pastasaus.quote:
Ja, maar dan moet je het vanavond ook zelf doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kook al best graag zelf. Vind het wel chill om te doen.
Zij bood het zelf aan om voor me te koken en samen te eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het vanavond ook zelf doen.
Pastaquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat? Is Ro-ald hommo?quote:
Pasta met echt verse groente enzo is wel lekker. Maar dit is gewoon pure zaadpasta.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta
Ik heb gisteren macaroni gemaakt. Was in totaal 4 eu kwijt ofzo en dan heb ik nu nog groentes over (in de vriezer gegooid, was zo'n zakje) en macaroni. Ben ik de volgende keer voor 2 euro wel klaar
450 euro aan boodschappen? hollyfuck. Voor 2 personen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pasta met echt verse groente enzo is wel lekker. Maar dit is gewoon pure zaadpasta.
Maar wil kijken hoeveel geld het nou op de maand scheelt als we goedkoop eten en boodschappen bij de LIDL doen. Normaal doen we rond de 450 a 500 euro aan boodschappen per maand.
Ja, als het niet meer isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
450 euro aan boodschappen? hollyfuck. Voor 2 personen?![]()
Fantastisch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pasta met echt verse groente enzo is wel lekker. Maar dit is gewoon pure zaadpasta.
Maar wil kijken hoeveel geld het nou op de maand scheelt als we goedkoop eten en boodschappen bij de LIDL doen. Normaal doen we rond de 450 a 500 euro aan boodschappen per maand en dat kan volgens mij best wat minder![]()
Godverquote:
Damn dat is veel. Ook al denk ik dat als ik ooit met mijn vriend samen zou wonen dat het ook wel minstens 350 euro per maand isquote:
Pasta met pastasaus en sla van de LIDL. 2,70 ben je klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Jullie ideeën?
Pasta of pizzaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Jullie ideeën?
Waarheid.quote:
Italiaans is toch wel de beste/lekkerste keuken die er is als je het mij vraagtquote:
Zat die in je pakket of heb je die erbij gekocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen tussentijdse toets
Mogen de rij goden mij goed gezind zijn![]()
Waar moet je rijden?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen tussentijdse toets
Mogen de rij goden mij goed gezind zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |