Aan de slag danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dikke waarheid hier. Nadeel is wel laat thuis. Nu woon ik op 5 min. fietsen van de universiteit.
[..]
Morgen is de inleverdeadline voor Lineaire Algebra II, dat is nu bijna af. Moet nog een opgave netjes uitwerken die ik al af heb. Dan 2 uur aan videolecture kijken omdat donderdag een opgave voor Modelleren ingeleverd moet worden. En dan donderdag college 20 van Analyse I maken omdat dat nog tot de stof van de tussentoets a.s. vrijdag behoort.
Nice.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
ik mag vier maart een woning bekijken![]()
Ik ben tweede kandidaat.
niet zo lullen gij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Mensen uit Brabant
Stuk voor stuk hommo.
Gefeliciteerd kerel!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
ik mag vier maart een woning bekijken![]()
Ik ben tweede kandidaat.
Je bouwt je PC langzaam op?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Yeah het werkt. Straks even deze pc leeggooien en morgen een betere toetsenbord kopen. Volgende maand meer geheugen & beter scherm halen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik dit nummer toch morgen eens in de auto op mocht zetten![]()
Ja men ik heb geen geldquote:
SSD? of HDDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men ik heb geen geldIk heb een pc van iemand gekregen maar moest een nieuwe videokaart in en die heb ik zojuist gekregen. Nu nog meer geheugen
Specs?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men ik heb geen geldIk heb een pc van iemand gekregen maar moest een nieuwe videokaart in en die heb ik zojuist gekregen. Nu nog meer geheugen
Mijn werkdagen zijn van 6.00 tot 17.00 wat zeur jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Mijn werkrooster binnenkort:
[ afbeelding ]
R.I.P ik
Dat zie je tochquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn werkdagen zijn van 6.00 tot 17.00 wat zeur je
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Mijn werkrooster binnenkort:
[ afbeelding ]
R.I.P ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |