Stond aan de zijkant van het gangpad maar ik was zo enthousiast aan het rennen enzquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aww
Geen tafels meer parkeren midden op de trap dan![]()
Oh ja da's niet zo handig danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond aan de zijkant van het gangpad maar ik was zo enthousiast aan het rennen enz
Ik heb zulke toetsmomenten ook gehad. Wees blij dat je geen lessen hebt om 7 uur 's avondsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eikels hier verzinnen een toetsmoment van 17:45 tot 19:30.
Van 18:45 - 20:30 bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zulke toetsmomenten ook gehad. Wees blij dat je geen lessen hebt om 7 uur 's avonds
lekker bedacht jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van 18:45 - 20:30 bedoel ik.
Dat hebben we volgend kwartiel ofzo.
Piemels
Van tevoren leren doen alleen sukkels die niet goed geleerd hebben. Je zou je kennis niet moeten laten afhangen van de tijdstip van je tentamen. En je gaat ook nog eens rond etenstijd een tentamen maken, heeeeel relaxed jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is daar nou eigenlijk erg aan? Van te voren kun je nog even leren en goed eten en lekker gerust naar je toets.
Ik had ochtendcollege, dus tot 12.30 college en instructie. Daarna nog een paar uur huiswerk voor Lineaire Algebra II maken. Gisteren van 10.30 - 17.00 huiswerk voor Analyse II moeten maken, ik ben doodop man. Maar deze tussentoets is wel easy als je uitgeslapen bent. Multiple choice, maar je moet even de valkuilen spotten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is daar nou eigenlijk erg aan? Van te voren kun je nog even leren en goed eten en lekker gerust naar je toets.
Ja het is een ander verhaal als die dag al wel volgepland staat met andere shitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had ochtendcollege, dus tot 12.30 college en instructie. Daarna nog een paar uur huiswerk voor Lineaire Algebra II maken. Gisteren van 10.30 - 17.00 huiswerk voor Analyse II moeten maken, ik ben doodop man. Maar deze tussentoets is wel easy als je uitgeslapen bent. Multiple choice, maar je moet even de valkuilen spotten.
Als je van te voren eet heb je met tentamen geen honger.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van tevoren leren doen alleen sukkels die niet goed geleerd hebben. Je zou je kennis niet moeten laten afhangen van de tijdstip van je tentamen. En je gaat ook nog eens rond etenstijd een tentamen maken, heeeeel relaxed ja
Dikke waarheid hier. Nadeel is wel laat thuis. Nu woon ik op 5 min. fietsen van de universiteit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je van te voren eet heb je met tentamen geen honger.
Morgen is de inleverdeadline voor Lineaire Algebra II, dat is nu bijna af. Moet nog een opgave netjes uitwerken die ik al af heb. Dan 2 uur aan videolecture kijken omdat donderdag een opgave voor Modelleren ingeleverd moet worden. En dan donderdag college 20 van Analyse I maken omdat dat nog tot de stof van de tussentoets a.s. vrijdag behoort.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja het is een ander verhaal als die dag al wel volgepland staat met andere shit
Met seksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samenwoont met je vriendin. Dan wil je wel graag koken want dat wordt later alleen maar beloont.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Mensen uit Brabant
Stuk voor stuk hommo.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Mensen uit Brabant
Stuk voor stuk hommo.
Het is ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
ik mag vier maart een woning bekijken![]()
Ik ben tweede kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |