SSD? of HDDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men ik heb geen geldIk heb een pc van iemand gekregen maar moest een nieuwe videokaart in en die heb ik zojuist gekregen. Nu nog meer geheugen
Specs?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men ik heb geen geldIk heb een pc van iemand gekregen maar moest een nieuwe videokaart in en die heb ik zojuist gekregen. Nu nog meer geheugen
Mijn werkdagen zijn van 6.00 tot 17.00 wat zeur jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Mijn werkrooster binnenkort:
[ afbeelding ]
R.I.P ik
Dat zie je tochquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn werkdagen zijn van 6.00 tot 17.00 wat zeur je
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Mijn werkrooster binnenkort:
[ afbeelding ]
R.I.P ik
Je kunt ook alles omslaan en na het werk gaan slapen om dan een uur of 20:00 uit bed te komen. Heb je heel je nachtleef nog.quote:
Het is 'Moira. en ik.'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik en Moira. hadden jullie makkelijk kunnen verslaan hoor.
Want als je toets om om 5 uur begint en je om vier uur van huis moet, dan ga jij om half 4 al je avond eten zitten bikken? Echt een brabants debieltje ben je ook .quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je van te voren eet heb je met tentamen geen honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
Dat onderste plaatje doet mij aan Wietparkiet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |