Dit zijn keiharde feiten die hier uitgesproken worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Heatseeker het volgende:
Beter een dronken Mono midden in de nacht, dan je moeder door een dakloze negerjunk verkracht.
En nu ga ik slapen.
Traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Heatseeker het volgende:
Beter een dronken Mono midden in de nacht, dan je moeder door een dakloze negerjunk verkracht.
En nu ga ik slapen.
Gestemd!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
Poll: Is Mono stiekem een klein beetje faggot?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goedemorgen en welterusten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:39 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd ik mocht weer naar huismaar weer verder slapen
Een beetje gay is okay.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
Poll: Is Mono stiekem een klein beetje faggot?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het gaat toch ook om "women's hospital" Klopt dus wel gewoon eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:42 schreef Moira. het volgende:
brighamandwomens.org?
WOMENS IS GEEN WOORD. WOMEN IS AL HET MEERVOUD VAN WOMAN. WOMEN'S IS WANNEER JE ZEGT DAT IETS VAN 'WOMEN' IS; IT'S A WOMEN'S THING. NIET BRIGHAM AND WOMENS. FUCK DIE MENSEN DIE GEEN ENGELS KUNNEN.
Ik was dronken en kon nergens uit afleiden dat het om een women's hospital gingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om "women's hospital" Klopt dus wel gewoon eigenlijk?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was dronken en kon nergens uit afleiden dat het om een women's hospital ging
Don't drink and FOK!
wasdah?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef Fopje het volgende:
Komt allen.
www.curvefever.com
Room: FOK!!!
Passw: tong80
GEWOON KOMEN ZEG IK TOCHquote:
Ik ben even aan het kijken hoe die shit werkt en wat ik moet doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
GEWOON KOMEN ZEG IK TOCH
En Rodawa komt ook, dat is al genoeg.
Je hoeft niet perse te registreren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken hoe die shit werkt en wat ik moet doenIk ben guest nogwattes, moet ik registreren ofzo? Wat is het
Hoe moet ik in die room komenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse te registreren.
Het is een soort multiplayer snake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |