En wat voor beloning krijg je dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
zijn we al op over.
wil wel wat gaan zeggen over mensen eruit pikken die snel vullen en mensen die fucking langzaam vullen. beloningssysteem ofzo, al is dat moeilijk in te voeren.
heldenbaasquote:
meer iets van uren uitbetaald krijgen.. dus als iemand goed zn best doet wil ik hem best een kwartier al dan niet een half uur *bij extreem snelle vullers) meer uitbetalen. en iemand die slecht vult zou ik gewoon tegen zeggen van je krijgt 2 uur voor deze vulling (ruim genomen) en zorg maar dat je het in die tijd af hebt want je krijgt niet langer uitbetaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat voor beloning krijg je dan?
Gewoon wel of niet contractverlenging.
Maar dat mag dus niet..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
meer iets van uren uitbetaald krijgen.. dus als iemand goed zn best doet wil ik hem best een kwartier al dan niet een half uur *bij extreem snelle vullers) meer uitbetalen. en iemand die slecht vult zou ik gewoon tegen zeggen van je krijgt 2 uur voor deze vulling (ruim genomen) en zorg maar dat je het in die tijd af hebt want je krijgt niet langer uitbetaald.
bij ons (zelfscanwinkel) moet je een hele afprijsterminal pakken en t product scannen en dan stickers printen voor dat product omdat anders de zelfscanklanten geen korting kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Iedere vuller op vers een paar 35% stickers geven als die dan een datum van morgen ziet gelijk laten plakken.
Nvm danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
bij ons (zelfscanwinkel) moet je een hele afprijsterminal pakken en t product scannen en dan stickers printen voor dat product omdat anders de zelfscanklanten geen korting kunnen krijgen
Nicequote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik doe nou 1ste automonteur bbl woensdag laatste dagje en dan ben ik klaar
Zie Facebookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:24 schreef Studeur het volgende:
hallon de ballon is hier wat te beleven
ja en dat is t hele probleem van de albert heijn. iedereen zou toch sneller vullen als ie een aanbod krijgt om meer uitbetaald te krijgen? ik zie serieus nu mensen die echt fucking langzaam werken en de helft van de tijd met andere dingen bezig zijn. die kunnen makkelijk sneller de vulling erin krijgen dus waarom geen beloningssysteem.. ja het mag niet. maar als het wel ingevoerd zou worden zou dat veel winst opleveren voor AHquote:
Maargoed oke, als diegene loopt de kloten idd niet extra uitbetalen.. maar de oplossing zou daarvoor eerder zijn dat je elkaar actief aanspreekt en dat de TL weet wie dit vaak doen en iets vaker langsloopt daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja en dat is t hele probleem van de albert heijn. iedereen zou toch sneller vullen als ie een aanbod krijgt om meer uitbetaald te krijgen? ik zie serieus nu mensen die echt fucking langzaam werken en de helft van de tijd met andere dingen bezig zijn. die kunnen makkelijk sneller de vulling erin krijgen dus waarom geen beloningssysteem.. ja het mag niet. maar als het wel ingevoerd zou worden zou dat veel winst opleveren voor AH
Op dinsdag 25 februari 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:55 schreef Studeur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceMijn ex was automonteur en die was daar vanaf z'n 15e al een baas in. Wel mooi beroep als het je ligt.
[..]
Zie Facebook
bedanktheld
![]()
deze rijmpje is fucking mooi, nooit geweten dat er zoveel op mijn naam rijmde.
rijmwoordenboek
het enige wat mij nog dwars zit is dat al mijn vrienden dit lezen en zich afvragen wie jullie zijn en ik dan moet vertellen dat ik een forumautist ben
Forumautistenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:55 schreef Studeur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceMijn ex was automonteur en die was daar vanaf z'n 15e al een baas in. Wel mooi beroep als het je ligt.
[..]
Zie Facebook
bedanktheld
![]()
deze rijmpje is fucking mooi, nooit geweten dat er zoveel op mijn naam rijmde.
rijmwoordenboek
het enige wat mij nog dwars zit is dat al mijn vrienden dit lezen en zich afvragen wie jullie zijn en ik dan moet vertellen dat ik een forumautist ben
Ik heb ook 2 flessen wijn opquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:58 schreef Studeur het volgende:
verdomme ik heb net iets teveel bier gedronken om op mn level te zijn.
fruitsapjes en stokbrood dan maar
hahahha, alcoholistquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 flessen wijn opMijn motoriek is echt naar de konjo
Zo vaak op backspace drukkenEcht irritant
![]()
Zegt de man met 9 liter bier achter z'n kiezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hahahha, alcoholist [ afbeelding ]
Oneens. 9 halve liter blikken (nu mijn tiende)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zegt de man met 9 liter bier achter z'n kiezen
5 liter bier danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oneens. 9 halve liter blikken (nu mijn tiende)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |