SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
gelezenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
Hallo ik heb de fipo dus iedereen leest mijn post lolol.
huhquote:
niet gekeken was ie hotquote:
is nog bezig je kan nog aansluiten veel kleurtjes nuquote:
geen tv sorry kapot kan nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
is nog bezig je kan nog aansluiten veel kleurtjes nu
Voor het geld wat aan oorlog wordt besteed kan je ik weet niet hoeveel mensen redden op ik weet niet hoeveel manier redden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
al dat geld voor deze ceremonie kun je afrika 30 keer voeden onderhand.
sorry kapotquote:
Je had mijn pi gezien toch.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het geld wat aan oorlog wordt besteed kan je ik weet niet hoeveel mensen redden op ik weet niet hoeveel manier redden.
Als niemand fraude zou plegen of geen enkel bedrijf failliet zou gaan, dan zou de belastingbetaler ik weet niet hoeveel minder gaan betalen. En zo kan ik nog wel 10 andere scheve redenaties maken.
het verschil is dat niemand een fuck geeft om afrika en wel om de OSquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
al dat geld voor deze ceremonie kun je afrika 30 keer voeden onderhand.
quote:
Moet nog allemaal artikelen doorlezen maar heb het uitgesteld naar morgenochtendquote:Op maandag 24 februari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
Nee, wacht, dat heb ik al. Lekker om 1 uur 's nachts lange documenten lezen.
Wat een kutleven hebben wij.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet nog allemaal artikelen doorlezen maar heb het uitgesteld naar morgenochtend
Maar ik hoef wel pas om negen uur op te staan.quote:
Oh ja, waar staat de samenvatting danquote:Op maandag 24 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Maar jij kan tenminste nog een samenvatting lezen, mijn document heeft dat niet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ja, waar staat de samenvatting dan
Nee. Een wetenschappelijk artikel heeft een abstract, geen summary. Een report heeft een summary.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Het is toch altijd samenvatting, inleiding, materiaal & methode, resultaten, discussie?
Er is een verschil?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Een wetenschappelijk artikel heeft een abstract, geen summary. Een report heeft een summary.
Verschil is dat een abstract kort en bondig is en niet veel meer dan het doel van het onderzoek beschrijft en zorgt ervoor dat de lezer weet of het artikel is waar hij naar op zoek is. Een abstract lezen volstaat niet als je een artikel (onderzoek) wil begrijpen, de resultaten staan er bijv zelden in verwerkt.quote:
Dus een abstract is een korte versie van de inleiding?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verschil is dat een abstract kort en bondig is en niet veel meer dan het doel van het onderzoek beschrijft en zorgt ervoor dat de lezer weet of het artikel is waar hij naar op zoek is. Een abstract lezen volstaat niet als je een artikel (onderzoek) wil begrijpen, de resultaten staan er bijv zelden in verwerkt.
Jep korte inleiding/samenvattingquote:Op maandag 24 februari 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus een abstract is een korte versie van de inleiding?
Mag die Neerlandicus waar ik college van krijg dan wel eens duidelijk maken. Dat figuur zei dat er geen verschil was.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep korte inleiding/samenvatting
Kijk, als je een his-tag in bouwt op de vector waar ook het gen voor TNF ligt, en die vector dan transformeert in de gastcel, wordt het recombinante TNF geproduceerd met een his-tag aan het begin. Het voordeel is dat de stappen kolomfractionering op basis van hydrofobitiet, dialyse en kolomfractionering op basis van ionisatie, die momenteel uitmaken van het meest gebruikte zuiveringsproces, kunnen vervangen door kolomfractionering op basis van de eigenschap dat histidine aan nikkel- en kobalt-ionen bindt. Dit zou het zuiveringsproces significant moeten verkorten.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Manmanman wat een taalgebruik zo op de late avond (vroege ochtend)
Meid toch, wel 10 uur college deze week?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb ook weer een belachelijk drukke week
Ligt eraan. Als ik een hypothese stel, waarin ik een 5-dimensionaal vlak in een imaginair 4 dimensionale wereld roteer, wat wordt dan de gemiddelde vectorsnelheid? Realistisch gezien, puur gebaseerd op de theorie.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk, als je een his-tag in bouwt op de vector waar ook het gen voor TNF ligt, en die vector dan transformeert in de gastcel, wordt het recombinante TNF geproduceerd met een his-tag aan het begin. Het voordeel is dat de stappen kolomfractionering op basis van hydrofobitiet, dialyse en kolomfractionering op basis van ionisatie, die momenteel uitmaken van het meest gebruikte zuiveringsproces, kunnen vervangen door kolomfractionering op basis van de eigenschap dat histidine aan nikkel- en kobalt-ionen bindt. Dit zou het zuiveringsproces significant moeten verkorten.
Zo beter?
Matrix opstellen en dan iets met natuurkunde? IDK, /care.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik een hypothese stel, waarin ik een 5-dimensionaal vlak in een imaginair 4 dimensionale wereld roteer, wat wordt dan de gemiddelde vectorsnelheid? Realistisch gezien, puur gebaseerd op de theorie.
Oh ik lulde ook maar wat keal. Hoofdrede dat ik hier postte is omdat ik nachtbagger zochtquote:Op maandag 24 februari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Matrix opstellen en dan iets met natuurkunde? IDK, /care.
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh ik lulde ook maar wat keal. Hoofdrede dat ik hier postte is omdat ik nachtbagger zocht![]()
En probleemwijken OP,
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch, wel 10 uur college deze week?
Je moet helemaal niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]![]()
Heb een uur of 20 college, 8 uur minimaal aan project, practicum, tentamen en twee deadlinesen ik moet naar damsko donderdag
Op donderdagavond? Student dat je er bent.quote:
Spoorknorquote:Op maandag 24 februari 2014 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op donderdagavond? Student dat je er bent.
EVERYBODY LOOKS LIKE ANTSquote:Op maandag 24 februari 2014 01:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor Ollie Williams vind ik dat je bijzonder lange posts hebt trouwens
Geen 170k posts hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen 32k posts hebben
Inb4: Iemand met meer posts dan mij.
Sla je wekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 03:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ergens op....
[..]
Omdat de wekker ging......
Ga series kijken.quote:Op maandag 24 februari 2014 06:06 schreef Solo14 het volgende:
Weer geen fuck te doen vandaag.
Word weer fok!ken.
House of cardsquote:Op maandag 24 februari 2014 07:53 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alles al gezien. En ik moet wachten op nieuwe afleveringen.
Is het waardquote:
Gezond.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Mogguh.
Ontbijten met frikandellen en appelmoes!
Zeker.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker.
Daarom ook even roken om dat meteen af te leren.
quote:
Lijkt me echt vreselijkquote:Meer studenten kregen het ongeluk mee. 'Het geschreeuw en de klap gingen werkelijk door merg en been,' vertelt Marijse Hofstede. Ze woont op de dertiende verdieping en zag het drama onder haar raam voltrekken. 'Die beelden waren verschrikkelijk. Ik was net mijn bed op aan het maken.'
Dat sowieso.quote:
Ik kan op dit moment alleen maar aan zijn familie en vrienden denken en de mensen die het hebben gezien. Vooral die laatste groep mensen.. die moeten echt een trauma hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar zo ruimt het zichzelf wel mooi op, dat scheelt wel weer.
Dit jaquote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment alleen maar aan zijn familie en vrienden denken en de mensen die het hebben gezien. Vooral die laatste groep mensen.. die moeten echt een trauma hebben
Dat sowieso. Meh, als het een vriend van mij was, was het hetzelfde geweest. Dit soort vrienden wil ik ook niet. Loner ftw.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment alleen maar aan zijn familie en vrienden denken en de mensen die het hebben gezien. Vooral die laatste groep mensen.. die moeten echt een trauma hebben
Ik ga er wel vanuit dat hun de juiste hulp krijgen om dit te verwerken (mag ik toch hopen)quote:
haha autist.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat sowieso. Meh, als het een vriend van mij was, was het hetzelfde geweest. Dit soort vrienden wil ik ook niet. Loner ftw.
Ik zeg net dat ik een loner ben. Ga weg.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik een loner ben. Ga weg.
Zwaar levenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme. Ik zo 2 tosti's maken heb ik maar genoeg curry voor één tosti![]()
lal. Ik mis er ook 2 ;_;quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn neuspiercings eruit gehaald, nu heb ik weer een stom blauw stipje (= inkt) op mijn linker neusvleugel
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn neuspiercings eruit gehaald, nu heb ik weer een stom blauw stipje (= inkt) op mijn linker neusvleugel
quote:
Ook correct.quote:
Chocolate starfish ftw. Wat een cd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But you want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days!!
Ah Limp Bizkitquote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But you want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days!!
Kom je het hier even langsbrengen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanavond eten maken, oh ik ben zo trots op mezelfEn wat.. Macaroni hahaha!
Ik maak het wel met vegetarische gehaktquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het wel met vegetarische gehaktMaar dat is best lekker (en ik vind weinig vegetarische vleesdingen chill) als je dat door tomatensaus enz flikkert. Ik woon met allemaal veganisten en vegetariërs samen
![]()
Is best lekkerquote:
Kraakpand ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het wel met vegetarische gehaktMaar dat is best lekker (en ik vind weinig vegetarische vleesdingen chill) als je dat door tomatensaus enz flikkert. Ik woon met allemaal veganisten en vegetariërs samen
![]()
-3.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Maar wel grappig dat je dat meteen zo zegt
Trekdropquote:
nee, maar met rode bloedstroompjes is geen smiliequote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vind het leuk als ik je tong eraf bijt?
Betaald schijtenquote:
huh, wat?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
De tattoo die ik wil gaat schijnbaar dichtgroeien.
welke tattoo wil je dan en waarom zou juist die dichtgroeien?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, bijvoorbeeld de 'a' wordt een vlek omdat het een rondje oid is
'paradise' op de zijkant van mijn enkel. Omdat het dunne, kleine letters zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke tattoo wil je dan en waarom zou juist die dichtgroeien?
groter schrijven danquote:Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'paradise' op de zijkant van mijn enkel. Omdat het dunne, kleine letters zijn
By the dashboard light?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'paradise' op de zijkant van mijn enkel. Omdat het dunne, kleine letters zijn
Als het mooi weer morgen wordt is het toch niet zo'n ramp?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef FL_Freak het volgende:
Men matig dit. Morgen reserve klant. Dus kan bij aankomst met enkel uurloon weer naar huis worden gestuurd.
Ik ga bijna niet meer naar voetbalquote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jammer wel.
[..]
Hey! Almere hooligan.
Ga in het voorjaar weer SCC halen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga bijna niet meer naar voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ga in het voorjaar weer SCC halen.Seizoenkaart heb ik dit jaar niet gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sinds 2004 ofzo ook niet meer, WTF dat is 10 jaar geleden...HS wordt oud.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Seizoenkaart heb ik dit jaar niet gehaald
Ja maar anders had ik morgen bij voorbaat gewoon kunnen uitslapen en chillenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als het mooi weer morgen wordt is het toch niet zo'n ramp?
Ik voel je pijn brah.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar anders had ik morgen bij voorbaat gewoon kunnen uitslapen en chillen
Erg goed!quote:
Nice goed om te lezen. Ik ben ook bezig met zoeken naar een eigen woning. Hoef niet meer met huisgenoten te wonen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Erg goed!
Over een paar dagen weer op mezelf wonen. En het leven weer oppakken. Het was een zwaar jaar en heb keihard gewerkt maar nu pluk ik de vruchten er al van.
Het leven is mooi.
Lekker man, heb je een beetje kans op een woning binnenkort of heb je last van lange wachtlijsten?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice goed om te lezen. Ik ben ook bezig met zoeken naar een eigen woning. Hoef niet meer met huisgenoten te wonen.
Moet een woning zoeken met 1 kamer. Vandaag gereageerd op een woning met balkon maar wel 71 reactiesquote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker man, heb je een beetje kans op een woning binnenkort of heb je last van lange wachtlijsten?
Balkon is wel chill krijg ik ook volgende week. Op het zuiden nog welquote:Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet een woning zoeken met 1 kamer. Vandaag gereageerd op een woning met balkon maar wel 71 reacties
Ga je in het centrum van Doetinchem wonen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Balkon is wel chill krijg ik ook volgende week. Op het zuiden nog wel.
Nee in een pittoresk dorpje in de buurt 7km van Doetinchemquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je in het centrum van Doetinchem wonen?
Ook chillquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee in een pittoresk dorpje in de buurt 7km van Doetinchem.
Moet in Almere blijven wilde liever naar Utrecht.quote:
Oh ok, ik duim voor je dat je snel en tof plekje voor jezelf hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet in Almere blijven wilde liever naar Utrecht.
Maar ik hoop ergens dichtbij het centrum in Almere.
Thanks hetzelfde geldt voor jouquote:Op maandag 24 februari 2014 18:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh ok, ik duim voor je dat je snel en tof plekje voor jezelf hebt.
Oh ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Baas ik moet morgen loonslaaf zijn
Toch geen contract gekregen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik gelukkig nietDonderdag pas weer werken
Maar moet morgen wel maar weer flink solliciteren hier
Hierquote:
Ik zeg pics lolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier
Visite is eindelijk weg dus BH uit
Mannen hebben echt geen idee hoe dat voelt![]()
Onderbroek uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier
Visite is eindelijk weg dus BH uit
Mannen hebben echt geen idee hoe dat voelt![]()
Ik had al een contract bij Bristol, dus dat zou dan juist verlengd worden in april.quote:
Ik denk dat ik eerder geen tietenpics zou posten dan dat mono er boos om zou wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zeg pics lol
Doe maar niet anders wordt mono boos lol
Heb nog wel een string aanquote:
In je string?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb nog wel een string aandie heeft Mono nog niet uit getrokken want die is nog aan het schijten.
Ga kaartjes knippen bij mono in de treinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had al een contract bij Bristol, dus dat zou dan juist verlengd worden in april.
Gvd typen gaat echt moeilijkhele tijd verbeteren enzo
Maar dat is idd niks geworden omdat ze iemand nodig hadden op de damesschoenen afdeling en ook nog voor ná september doordeweeks, en na september kan ik niet meer doordeweeks werken omdat ik dan weer ga studeren
Natuurlijk wel bij een goederentrein. Sociale interactie is hartstikke eng.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga kaartjes knippen bij mono in de trein
Idd als een echte fokkerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Natuurlijk wel bij een goederentrein. Sociale interactie is hartstikke eng.
Ja.quote:
Is serieus een optie als creatieve therapie 'm niet wordt. Maar ik ga er van uit dat creatieve therapie mijn roeping is en ik de komende 4 jaar tantoe baas ga zijn in die studiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga kaartjes knippen bij mono in de trein
Ik moet ook een nieuwe opleiding hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Is serieus een optie als creatieve therapie 'm niet wordt. Maar ik ga er van uit dat creatieve therapie mijn roeping is en ik de komende 4 jaar tantoe baas ga zijn in die studie
opleidingen/studiesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe opleiding hebben
Hij zegt dat ik daar niet naar binnen moet gaan omdat het stinkt naar zieke poepjes.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal het resultaat van mijn kak partij even posten.
Icm tetten van moiraquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal het resultaat van mijn kak partij even posten.
Oh ik had echt alleen maar toffe leraren die ik nu zelfs na hun pensioen nog op Facebook heb enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Normaal wel alleen leraren enz ik ben nog nooit een toffe tegen gekomen
Als de meeste mij naam horen beginnen ze keihard te rennen lolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik had echt alleen maar toffe leraren die ik nu zelfs na hun pensioen nog op Facebook heb enzo![]()
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Als de meeste mij naam horen beginnen ze keihard te rennen lol
Ik doe nou 1ste automonteur bbl woensdag laatste dagje en dan ben ik klaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
theoretische opleidingen met kakleraren
praktische opleidingen met bazenleraren
Spetterpoep van monoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:24 schreef Studeur het volgende:
hallon de ballon is hier wat te beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |