Als het mooi weer morgen wordt is het toch niet zo'n ramp?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef FL_Freak het volgende:
Men matig dit. Morgen reserve klant. Dus kan bij aankomst met enkel uurloon weer naar huis worden gestuurd.
Ik ga bijna niet meer naar voetbalquote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jammer wel.
[..]
Hey! Almere hooligan.
Ga in het voorjaar weer SCC halen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga bijna niet meer naar voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ga in het voorjaar weer SCC halen.Seizoenkaart heb ik dit jaar niet gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sinds 2004 ofzo ook niet meer, WTF dat is 10 jaar geleden...HS wordt oud.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Seizoenkaart heb ik dit jaar niet gehaald
Ja maar anders had ik morgen bij voorbaat gewoon kunnen uitslapen en chillenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als het mooi weer morgen wordt is het toch niet zo'n ramp?
Ik voel je pijn brah.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar anders had ik morgen bij voorbaat gewoon kunnen uitslapen en chillen
Erg goed!quote:
Nice goed om te lezen. Ik ben ook bezig met zoeken naar een eigen woning. Hoef niet meer met huisgenoten te wonen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Erg goed!
Over een paar dagen weer op mezelf wonen. En het leven weer oppakken. Het was een zwaar jaar en heb keihard gewerkt maar nu pluk ik de vruchten er al van.
Het leven is mooi.
Lekker man, heb je een beetje kans op een woning binnenkort of heb je last van lange wachtlijsten?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice goed om te lezen. Ik ben ook bezig met zoeken naar een eigen woning. Hoef niet meer met huisgenoten te wonen.
Moet een woning zoeken met 1 kamer. Vandaag gereageerd op een woning met balkon maar wel 71 reactiesquote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker man, heb je een beetje kans op een woning binnenkort of heb je last van lange wachtlijsten?
Balkon is wel chill krijg ik ook volgende week. Op het zuiden nog welquote:Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet een woning zoeken met 1 kamer. Vandaag gereageerd op een woning met balkon maar wel 71 reacties
Ga je in het centrum van Doetinchem wonen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Balkon is wel chill krijg ik ook volgende week. Op het zuiden nog wel.
Nee in een pittoresk dorpje in de buurt 7km van Doetinchemquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je in het centrum van Doetinchem wonen?
Ook chillquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee in een pittoresk dorpje in de buurt 7km van Doetinchem.
Moet in Almere blijven wilde liever naar Utrecht.quote:
Oh ok, ik duim voor je dat je snel en tof plekje voor jezelf hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet in Almere blijven wilde liever naar Utrecht.
Maar ik hoop ergens dichtbij het centrum in Almere.
Thanks hetzelfde geldt voor jouquote:Op maandag 24 februari 2014 18:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh ok, ik duim voor je dat je snel en tof plekje voor jezelf hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |