Oh ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Baas ik moet morgen loonslaaf zijn
Toch geen contract gekregen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik gelukkig nietDonderdag pas weer werken
Maar moet morgen wel maar weer flink solliciteren hier
Hierquote:
Ik zeg pics lolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier
Visite is eindelijk weg dus BH uit
Mannen hebben echt geen idee hoe dat voelt![]()
Onderbroek uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier
Visite is eindelijk weg dus BH uit
Mannen hebben echt geen idee hoe dat voelt![]()
Ik had al een contract bij Bristol, dus dat zou dan juist verlengd worden in april.quote:
Ik denk dat ik eerder geen tietenpics zou posten dan dat mono er boos om zou wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zeg pics lol
Doe maar niet anders wordt mono boos lol
Heb nog wel een string aanquote:
In je string?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb nog wel een string aandie heeft Mono nog niet uit getrokken want die is nog aan het schijten.
Ga kaartjes knippen bij mono in de treinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had al een contract bij Bristol, dus dat zou dan juist verlengd worden in april.
Gvd typen gaat echt moeilijkhele tijd verbeteren enzo
Maar dat is idd niks geworden omdat ze iemand nodig hadden op de damesschoenen afdeling en ook nog voor ná september doordeweeks, en na september kan ik niet meer doordeweeks werken omdat ik dan weer ga studeren
Natuurlijk wel bij een goederentrein. Sociale interactie is hartstikke eng.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga kaartjes knippen bij mono in de trein
Idd als een echte fokkerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Natuurlijk wel bij een goederentrein. Sociale interactie is hartstikke eng.
Ja.quote:
Is serieus een optie als creatieve therapie 'm niet wordt. Maar ik ga er van uit dat creatieve therapie mijn roeping is en ik de komende 4 jaar tantoe baas ga zijn in die studiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga kaartjes knippen bij mono in de trein
Ik moet ook een nieuwe opleiding hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Is serieus een optie als creatieve therapie 'm niet wordt. Maar ik ga er van uit dat creatieve therapie mijn roeping is en ik de komende 4 jaar tantoe baas ga zijn in die studie
opleidingen/studiesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe opleiding hebben
Hij zegt dat ik daar niet naar binnen moet gaan omdat het stinkt naar zieke poepjes.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal het resultaat van mijn kak partij even posten.
Icm tetten van moiraquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal het resultaat van mijn kak partij even posten.
Oh ik had echt alleen maar toffe leraren die ik nu zelfs na hun pensioen nog op Facebook heb enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Normaal wel alleen leraren enz ik ben nog nooit een toffe tegen gekomen
Als de meeste mij naam horen beginnen ze keihard te rennen lolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik had echt alleen maar toffe leraren die ik nu zelfs na hun pensioen nog op Facebook heb enzo![]()
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Als de meeste mij naam horen beginnen ze keihard te rennen lol
Ik doe nou 1ste automonteur bbl woensdag laatste dagje en dan ben ik klaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
theoretische opleidingen met kakleraren
praktische opleidingen met bazenleraren
Spetterpoep van monoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:24 schreef Studeur het volgende:
hallon de ballon is hier wat te beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |