Ligt eraan. Als ik een hypothese stel, waarin ik een 5-dimensionaal vlak in een imaginair 4 dimensionale wereld roteer, wat wordt dan de gemiddelde vectorsnelheid? Realistisch gezien, puur gebaseerd op de theorie.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk, als je een his-tag in bouwt op de vector waar ook het gen voor TNF ligt, en die vector dan transformeert in de gastcel, wordt het recombinante TNF geproduceerd met een his-tag aan het begin. Het voordeel is dat de stappen kolomfractionering op basis van hydrofobitiet, dialyse en kolomfractionering op basis van ionisatie, die momenteel uitmaken van het meest gebruikte zuiveringsproces, kunnen vervangen door kolomfractionering op basis van de eigenschap dat histidine aan nikkel- en kobalt-ionen bindt. Dit zou het zuiveringsproces significant moeten verkorten.
Zo beter?
Matrix opstellen en dan iets met natuurkunde? IDK, /care.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik een hypothese stel, waarin ik een 5-dimensionaal vlak in een imaginair 4 dimensionale wereld roteer, wat wordt dan de gemiddelde vectorsnelheid? Realistisch gezien, puur gebaseerd op de theorie.
Oh ik lulde ook maar wat keal. Hoofdrede dat ik hier postte is omdat ik nachtbagger zochtquote:Op maandag 24 februari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Matrix opstellen en dan iets met natuurkunde? IDK, /care.
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh ik lulde ook maar wat keal. Hoofdrede dat ik hier postte is omdat ik nachtbagger zocht![]()
En probleemwijken OP,
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch, wel 10 uur college deze week?
Je moet helemaal niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]![]()
Heb een uur of 20 college, 8 uur minimaal aan project, practicum, tentamen en twee deadlinesen ik moet naar damsko donderdag
Op donderdagavond? Student dat je er bent.quote:
Spoorknorquote:Op maandag 24 februari 2014 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op donderdagavond? Student dat je er bent.
EVERYBODY LOOKS LIKE ANTSquote:Op maandag 24 februari 2014 01:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor Ollie Williams vind ik dat je bijzonder lange posts hebt trouwens
Geen 170k posts hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen 32k posts hebben
Inb4: Iemand met meer posts dan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |