quote:
Lijkt me echt vreselijkquote:Meer studenten kregen het ongeluk mee. 'Het geschreeuw en de klap gingen werkelijk door merg en been,' vertelt Marijse Hofstede. Ze woont op de dertiende verdieping en zag het drama onder haar raam voltrekken. 'Die beelden waren verschrikkelijk. Ik was net mijn bed op aan het maken.'
Dat sowieso.quote:
Ik kan op dit moment alleen maar aan zijn familie en vrienden denken en de mensen die het hebben gezien. Vooral die laatste groep mensen.. die moeten echt een trauma hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar zo ruimt het zichzelf wel mooi op, dat scheelt wel weer.
Dit jaquote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment alleen maar aan zijn familie en vrienden denken en de mensen die het hebben gezien. Vooral die laatste groep mensen.. die moeten echt een trauma hebben
Dat sowieso. Meh, als het een vriend van mij was, was het hetzelfde geweest. Dit soort vrienden wil ik ook niet. Loner ftw.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment alleen maar aan zijn familie en vrienden denken en de mensen die het hebben gezien. Vooral die laatste groep mensen.. die moeten echt een trauma hebben
Ik ga er wel vanuit dat hun de juiste hulp krijgen om dit te verwerken (mag ik toch hopen)quote:
haha autist.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat sowieso. Meh, als het een vriend van mij was, was het hetzelfde geweest. Dit soort vrienden wil ik ook niet. Loner ftw.
Ik zeg net dat ik een loner ben. Ga weg.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik een loner ben. Ga weg.
Zwaar levenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme. Ik zo 2 tosti's maken heb ik maar genoeg curry voor één tosti![]()
lal. Ik mis er ook 2 ;_;quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn neuspiercings eruit gehaald, nu heb ik weer een stom blauw stipje (= inkt) op mijn linker neusvleugel
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn neuspiercings eruit gehaald, nu heb ik weer een stom blauw stipje (= inkt) op mijn linker neusvleugel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |