SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
gelezenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
Hallo ik heb de fipo dus iedereen leest mijn post lolol.
huhquote:
niet gekeken was ie hotquote:
is nog bezig je kan nog aansluiten veel kleurtjes nuquote:
geen tv sorry kapot kan nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
is nog bezig je kan nog aansluiten veel kleurtjes nu
Voor het geld wat aan oorlog wordt besteed kan je ik weet niet hoeveel mensen redden op ik weet niet hoeveel manier redden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
al dat geld voor deze ceremonie kun je afrika 30 keer voeden onderhand.
sorry kapotquote:
Je had mijn pi gezien toch.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het geld wat aan oorlog wordt besteed kan je ik weet niet hoeveel mensen redden op ik weet niet hoeveel manier redden.
Als niemand fraude zou plegen of geen enkel bedrijf failliet zou gaan, dan zou de belastingbetaler ik weet niet hoeveel minder gaan betalen. En zo kan ik nog wel 10 andere scheve redenaties maken.
het verschil is dat niemand een fuck geeft om afrika en wel om de OSquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
al dat geld voor deze ceremonie kun je afrika 30 keer voeden onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |