SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
gelezenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
Hallo ik heb de fipo dus iedereen leest mijn post lolol.
huhquote:
niet gekeken was ie hotquote:
is nog bezig je kan nog aansluiten veel kleurtjes nuquote:
geen tv sorry kapot kan nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
is nog bezig je kan nog aansluiten veel kleurtjes nu
Voor het geld wat aan oorlog wordt besteed kan je ik weet niet hoeveel mensen redden op ik weet niet hoeveel manier redden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
al dat geld voor deze ceremonie kun je afrika 30 keer voeden onderhand.
sorry kapotquote:
Je had mijn pi gezien toch.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het geld wat aan oorlog wordt besteed kan je ik weet niet hoeveel mensen redden op ik weet niet hoeveel manier redden.
Als niemand fraude zou plegen of geen enkel bedrijf failliet zou gaan, dan zou de belastingbetaler ik weet niet hoeveel minder gaan betalen. En zo kan ik nog wel 10 andere scheve redenaties maken.
het verschil is dat niemand een fuck geeft om afrika en wel om de OSquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
al dat geld voor deze ceremonie kun je afrika 30 keer voeden onderhand.
quote:
Moet nog allemaal artikelen doorlezen maar heb het uitgesteld naar morgenochtendquote:Op maandag 24 februari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
Nee, wacht, dat heb ik al. Lekker om 1 uur 's nachts lange documenten lezen.
Wat een kutleven hebben wij.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet nog allemaal artikelen doorlezen maar heb het uitgesteld naar morgenochtend
Maar ik hoef wel pas om negen uur op te staan.quote:
Oh ja, waar staat de samenvatting danquote:Op maandag 24 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Maar jij kan tenminste nog een samenvatting lezen, mijn document heeft dat niet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ja, waar staat de samenvatting dan
Nee. Een wetenschappelijk artikel heeft een abstract, geen summary. Een report heeft een summary.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Het is toch altijd samenvatting, inleiding, materiaal & methode, resultaten, discussie?
Er is een verschil?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Een wetenschappelijk artikel heeft een abstract, geen summary. Een report heeft een summary.
Verschil is dat een abstract kort en bondig is en niet veel meer dan het doel van het onderzoek beschrijft en zorgt ervoor dat de lezer weet of het artikel is waar hij naar op zoek is. Een abstract lezen volstaat niet als je een artikel (onderzoek) wil begrijpen, de resultaten staan er bijv zelden in verwerkt.quote:
Dus een abstract is een korte versie van de inleiding?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verschil is dat een abstract kort en bondig is en niet veel meer dan het doel van het onderzoek beschrijft en zorgt ervoor dat de lezer weet of het artikel is waar hij naar op zoek is. Een abstract lezen volstaat niet als je een artikel (onderzoek) wil begrijpen, de resultaten staan er bijv zelden in verwerkt.
Jep korte inleiding/samenvattingquote:Op maandag 24 februari 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus een abstract is een korte versie van de inleiding?
Mag die Neerlandicus waar ik college van krijg dan wel eens duidelijk maken. Dat figuur zei dat er geen verschil was.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep korte inleiding/samenvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |