Jorien komt net binnen met een vlagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Kramer een snellere tijd haalt dan Bergsma
Wat is dit voor post?quote:
Dat is een ouderwetse lapo-hunt.quote:
Een rode?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jorien komt net binnen met een vlag
Echt hè?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef golfer het volgende:
Zo. Erg succesvolle schaatsspelen voor Noorwegen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is een ouderwetse lapo-hunt.
Ernstig.quote:
met wit en blauwquote:
Girl powerrrrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een niveau! 40 seconde sneller dan de mannen!
De finish over Friesinger-stylequote:
Die komen pas in de finalequote:
Dat is een smilie die aangeeft dat ik teleurgesteld ben in Hege Bokko.quote:
Korean Republic.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef DeLuna het volgende:
KOREA
Ah, Zuid-Korea heeft Noord-Korea overgenomen
Ik zie het. Of is jouw UI niet live?quote:
Winnen doet ze ook nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Mansjester het volgende:
Dat was vast niet vals van Hege, die doet dat niet
Zo rollen zijquote:
"Zuid-Korea" zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef DeLuna het volgende:
KOREA
Ah, Zuid-Korea heeft Noord-Korea overgenomen
Joh. Maar het is een grap die je eigenlijk niet meer mag makenquote:
Wat vond je van mijn post?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KOM OP JAPAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben lekker rebels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Maar het is een grap die je eigenlijk niet meer mag maken
Mooie error.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Om de pijn te verzachten heb ik de OP wat opgefleurd.
Zijden ze dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Zijden ze net niet dat dit een spannende race ging worden?
Republic of Ireland, Czech Republic.quote:
Dat zeiden ze misschien ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Werkt goed inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
ZIJDEN HAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Zijdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Hahaha was een molactie, VS gaat Nederland uitschakelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
GEWELDIGquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn post?
Over de zijderoute?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ja de zijderoute enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
zijdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ze schaatsen rondjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan niet kijken jongens hou me op de hoogte
Vind je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Tegen de klok in.quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de zijderoute enzo*wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JEETJE RUSTIG DENK EENS OM JE HARTquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ZIJN ZE AAN HET WINNEN IK HOU HET NEIT MEER VAN DE SPANNING
Maar er een Nederlandse vlag van en je bent mijn eeuwige held.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Dit noem ik opfleuren
De uitslag maakt niet uit. Hij verliest en wint sowiesoquote:
Ik heb meer met Alesiquote:
Ohja hij kan gewoon chillen eigenlijk. Mooi voor elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
De uitslag maakt niet uit. Hij verliest en wint sowieso
Lekker relaxenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja hij kan gewoon chillen eigenlijk. Mooi voor elkaar.
gewoon blijven staan en minstens 0,001 sneller zijn is primaquote:
Nee, Jorien moet straks ook nog schaatsenquote:
Is dit geen trainingswedstrijd dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik weet t niet, zoveel vertrouwen schept het niet als je als team nog geen wedstrijd samen hebt gereden
Warming up voor Jorienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit geen trainingswedstrijd dan?
Oh. Zal even kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar er een Nederlandse vlag van en je bent mijn eeuwige held.
Preciesquote:
??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:42 schreef DeLuna het volgende:
Nederland heeft geen nummer 1 in de ploeg.
Nja ik ken de Ami's niet echt op schaatsgebied behalve Davis hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit geen trainingswedstrijd dan?
Ik weet alleen dat de Amerikanen deze spelen hard falen op de Spelenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja ik ken de Ami's niet echt op schaatsgebied behalve Davis haha
OP WEG NAAR OP WEG NAARquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef wimderon het volgende:
NAAR DE HALVE FINALE, DIT KAN NIET MEER FOUT.
Casilliasquote:
De afwijkende is de slechste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom heeft er weer een van de NLers een ander pak aan?
Oh dat zeker jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de Amerikanen deze spelen hard falen op de Spelen
Nederland smijt met seconden maar de rest kan wel op tienden verschil.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is een beetje gangbaar verschil op dit onderdeel? Wordt er met seconden gesmeten of met tienden?
Witte vlak is te groot, maar geen zin. Sorry.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar er een Nederlandse vlag van en je bent mijn eeuwige held.
ES?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Nu Mollema zien winnen in de Ruta del Sol.
Jouw UI is veranderd. Ik schrok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte vlak is te groot, maar geen zin. Sorry.
[ afbeelding ]
Waar is Gesink?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Nu Mollema zien winnen in de Ruta del Sol.
Fiets ook echt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
BBC commentatoren hebben het over 'The fiets of Jorien, the orange fiets!'
JAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte vlak is te groot, maar geen zin. Sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
BBC commentatoren hebben het over 'The fiets of Jorien, the orange fiets!'
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
3 Sjinkies voor je plaatje.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Uccie het volgende:
Het is wel goed dat ze weer in de oude pakken zijn schaatsen, die amerikanen
Je ziet ook echt die tijden met sprongen....naar beneden gaanquote:
Ja of ze daarheen kon rijden of dat ze moest lopen en toen begonnen ze over fietsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen ze dan? Dat ze even naar het volgende stadion moet fietsen?
Mannen SF toch?quote:
Af en toe denk ik wel eens dat de rest van de wereld ons maar als een stelletje rare boeren zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja of ze daarheen kon rijden of dat ze moest lopen en toen begonnen ze over fietsen.
"I don't think she'll run over, will she? Will she have a buggy to take her?"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen ze dan? Dat ze even naar het volgende stadion moet fietsen?
Ach, die BBC commentatoren schijnen in hetzelfde hotel te zitten als de Nederlanders en zitten ook halve races te praten over hoe weinig ze gaan slapen die avond omdat Nederland weer op een sweep lijkt uit te komen enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Af en toe denk ik wel eens dat de rest van de wereld ons maar als een stelletje rare boeren ziet
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"I don't think she'll run over, will she? Will she have a buggy to take her?"
-Bicycle!
"Bicycle! Of course one of those orange bicycles! The fiets!"
-A fiets!
"A fiets! That's Dutch, isn't it, for the old bike?"
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, die BBC commentatoren schijnen in hetzelfde hotel te zitten als de Nederlanders en zitten ook halve races te praten over hoe weinig ze gaan slapen die avond omdat Nederland weer op een sweep lijkt uit te komen enzo.Best leuk commentaar.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"I don't think she'll run over, will she? Will she have a buggy to take her?"
-Bicycle!
"Bicycle! Of course one of those orange bicycles! The fiets!"
-A fiets!
"A fiets! That's Dutch, isn't it, for the old bike?"
Je zal maar te laat zijn, wat moet je dan zeggen: sorry, ik zat even vast achter Wust?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Nederlandse dames reden wel hard door eigenlijk. Ter Mors had haast voor shorttrack denk ik.
'Shit, door die valse start loop het een beetje uit, straks kom ik nog te laat voor het shorttracken' 'Oh, nou dan rijden we wel gewoon even een baanrecord goed? Kun je op tijd weg' 'Ohja thnx!'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Nederlandse dames reden wel hard door eigenlijk. Ter Mors had haast voor shorttrack denk ik.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Shit, door die valse start loop het een beetje uit, straks kom ik nog te laat voor het shorttracken' 'Oh, nou dan rijden we wel gewoon even een baanrecord goed? Kun je op tijd weg' 'Ohja thnx!'
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Shit, door die valse start loop het een beetje uit, straks kom ik nog te laat voor het shorttracken' 'Oh, nou dan rijden we wel gewoon even een baanrecord goed? Kun je op tijd weg' 'Ohja thnx!'
Dat viel me eerder ook al op jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft een van de twee commentatoren waarschijnlijk in NL getrained met schaatsers in 't verleden, want zijn uitspraak van de namen is nog best heel prima
Omdat ik in 't VK woon en de NOS stream niet zonder 'moeite' kan kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de BBC naar schaatsen ?
Omdat BBC commentaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef tong80 het volgende:
is Wilf de commentator?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft een van de twee commentatoren waarschijnlijk in NL getrained met schaatsers in 't verleden, want zijn uitspraak van de namen is nog best heel prima
Leuk commentaar, al moet ik het nu doen met een krakkemikkige NOS stream.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef tong80 het volgende:
Maywood laten meedoen ipv Hepie en Hepie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet bij meewind meteen aan may wind denken
Van Beek lijkt me de zwakke schakel. Vraag me af of het verstandig is haar 3 keer te laten starten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef rubbereend het volgende:
Van Beek happen naar adem, Ter Mors en Wüst konden nog wel een stukje
Ik denk het niet. Koops wil het beste team 3 keer laten starten, tenzij iemand echt afhaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Beek lijkt me de zwakke schakel. Vraag me af of het verstandig is haar 3 keer te laten starten.
Denk dat Leenstra morgen in de halve finale mag starten.
Maywood!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maywood laten meedoen ipv Hepie en Hepie.
inderdaad, morgen gewoon ene race Leenstra andere Van Beekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Beek lijkt me de zwakke schakel. Vraag me af of het verstandig is haar 3 keer te laten starten.
Denk dat Leenstra morgen in de halve finale mag starten.
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Koops wil het beste team 3 keer laten starten, tenzij iemand echt afhaakt.
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij deelt de BBCschaatsredactie ook een bankje/plek met de Nederlandse commentatoren, want ze hebben het vaak over dat ze net dit en dit en dat hoorden van de Nederlandse collega's
Van Beek twee keer vlak na elkaar 6 rondjes lijkt me ook vrij heftigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.
Leenstra was normaal vrij vaste waarde in de TP, dus ze kan het wel aan. Eerst Leenstra ipv van beek en finale dan weer v beek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Montov het volgende:
Ritsma wel weer erg positief met een WR...
Er kan nog een seconde van af. Wust gaf ook al aan dat ze niet heel rustig hebben gereden.
Tegen Japan moet dat echt kunnen. Van Beek 2 keer laten rijden kan ook tricky zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.
Tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef -0- het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)icht-over-10-km.html
Was deze al eerder gepost?
De Noren zijn nog steeds boos over het missen van de 10
Maar nu zijn er 3 betere.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Leenstra was normaal vrij vaste waarde in de TP, dus ze kan het wel aan. Eerst Leenstra ipv van beek en finale dan weer v beek.
500 days of summerquote:
Maar tegen Japan, je gaat niet opeens 5 seconden langzamer...quote:
Idd, Wust en Ter Mors moet je laten staan...die zie ik niet snel kapot gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors kan ook een goede drie kilometer, die moet je er niet uithalen
Krijg het nummer niet meer uit m'n hoofd.quote:
En die is het gewend om veel races op een dag te rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors kan ook een goede drie kilometer, die moet je er niet uithalen
Hij schaatst ook zonder spaties....daarom gaat ie zo hard.quote:
Sommigen kunnen daar niet tegenquote:
Hou eens opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef Thas het volgende:
Vier teams zijzizjizjzizjzizzizizinj er dus op de baan
Viktor An gaat huilen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij schaatst ook zonder spaties....daarom gaat ie zo hard.
Wat is ze verloren dan?quote:
Dr tong tijdens het dweilenquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard Jorien Voorhuis dweil grappen
Ik heb een half uur nodig om thuis te komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef tralalala het volgende:
Shorttrack en Schaatsen overlappen elkaar niet mag ik hopen?
Shorttrack is pas vanaf 17:30.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef tralalala het volgende:
Shorttrack en Schaatsen overlappen elkaar niet mag ik hopen?
Toen Uytdehaage tegen Verheijen opbotstequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Mansjester het volgende:
EK Allround ( toch?) in Hamar deja vu
Schaatsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Szura het volgende:
Hee het skiën van 3 uur geleden, dat ze live hadden kunnen uitzenden als ze niet zo lang geluld hadden voor het schaatsen
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Mansjester het volgende:
EK Allround ( toch?) in Hamar deja vu
In mijn herinnering is Uytdehaage een enorme faalhaasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Toen Uytdehaage tegen Verheijen opbotste
Ik dacht juist in Hamar? Even zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?
Nee. Niet zo lang gezever en al zeker niet voor die simpele voorrondes achtervolging.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schaatsen.Voorbeschouwing hoort er bij. Moet je maar in een skiland gaan wonen als je wil zien hoe ze op tientallen manieren van een berg af komen.
Vancouver was dat. Toen moest de wedstrijden erg lang (1 uur ofzo) stilgelegd worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?
Vancouverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dione kan ook echt geen vragen stellen he
Vreemd stel. Die zou je als je het niet wist echt nooit aan elkaar hebben gekoppeld.quote:
Sorry dat ik de spanning weg neem: Koreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wie er van deze rit gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |