Leuk commentaar, al moet ik het nu doen met een krakkemikkige NOS stream.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de BBC naar schaatsen ?
Maywood laten meedoen ipv Hepie en Hepie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet bij meewind meteen aan may wind denken
Van Beek lijkt me de zwakke schakel. Vraag me af of het verstandig is haar 3 keer te laten starten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef rubbereend het volgende:
Van Beek happen naar adem, Ter Mors en Wüst konden nog wel een stukje
Ik denk het niet. Koops wil het beste team 3 keer laten starten, tenzij iemand echt afhaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Beek lijkt me de zwakke schakel. Vraag me af of het verstandig is haar 3 keer te laten starten.
Denk dat Leenstra morgen in de halve finale mag starten.
Maywood!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maywood laten meedoen ipv Hepie en Hepie.
inderdaad, morgen gewoon ene race Leenstra andere Van Beekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Beek lijkt me de zwakke schakel. Vraag me af of het verstandig is haar 3 keer te laten starten.
Denk dat Leenstra morgen in de halve finale mag starten.
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Koops wil het beste team 3 keer laten starten, tenzij iemand echt afhaakt.
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij deelt de BBCschaatsredactie ook een bankje/plek met de Nederlandse commentatoren, want ze hebben het vaak over dat ze net dit en dit en dat hoorden van de Nederlandse collega's
Van Beek twee keer vlak na elkaar 6 rondjes lijkt me ook vrij heftigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.
Leenstra was normaal vrij vaste waarde in de TP, dus ze kan het wel aan. Eerst Leenstra ipv van beek en finale dan weer v beek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Montov het volgende:
Ritsma wel weer erg positief met een WR...
Er kan nog een seconde van af. Wust gaf ook al aan dat ze niet heel rustig hebben gereden.
Tegen Japan moet dat echt kunnen. Van Beek 2 keer laten rijden kan ook tricky zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.
Tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef -0- het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)icht-over-10-km.html
Was deze al eerder gepost?
De Noren zijn nog steeds boos over het missen van de 10
Maar nu zijn er 3 betere.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Leenstra was normaal vrij vaste waarde in de TP, dus ze kan het wel aan. Eerst Leenstra ipv van beek en finale dan weer v beek.
500 days of summerquote:
Maar tegen Japan, je gaat niet opeens 5 seconden langzamer...quote:
Idd, Wust en Ter Mors moet je laten staan...die zie ik niet snel kapot gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors kan ook een goede drie kilometer, die moet je er niet uithalen
Krijg het nummer niet meer uit m'n hoofd.quote:
En die is het gewend om veel races op een dag te rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors kan ook een goede drie kilometer, die moet je er niet uithalen
Hij schaatst ook zonder spaties....daarom gaat ie zo hard.quote:
Sommigen kunnen daar niet tegenquote:
Hou eens opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef Thas het volgende:
Vier teams zijzizjizjzizjzizzizizinj er dus op de baan
Viktor An gaat huilen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij schaatst ook zonder spaties....daarom gaat ie zo hard.
Wat is ze verloren dan?quote:
Dr tong tijdens het dweilenquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard Jorien Voorhuis dweil grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |