Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Koops wil het beste team 3 keer laten starten, tenzij iemand echt afhaakt.
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij deelt de BBCschaatsredactie ook een bankje/plek met de Nederlandse commentatoren, want ze hebben het vaak over dat ze net dit en dit en dat hoorden van de Nederlandse collega's
Van Beek twee keer vlak na elkaar 6 rondjes lijkt me ook vrij heftigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.
Leenstra was normaal vrij vaste waarde in de TP, dus ze kan het wel aan. Eerst Leenstra ipv van beek en finale dan weer v beek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Montov het volgende:
Ritsma wel weer erg positief met een WR...
Er kan nog een seconde van af. Wust gaf ook al aan dat ze niet heel rustig hebben gereden.
Tegen Japan moet dat echt kunnen. Van Beek 2 keer laten rijden kan ook tricky zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra haar 1500 meter was duidelijk minder dan die van Van Beek. Lijkt mij ook risicovol om Leenstra te laten starten.
Tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef -0- het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)icht-over-10-km.html
Was deze al eerder gepost?
De Noren zijn nog steeds boos over het missen van de 10
Maar nu zijn er 3 betere.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Leenstra was normaal vrij vaste waarde in de TP, dus ze kan het wel aan. Eerst Leenstra ipv van beek en finale dan weer v beek.
500 days of summerquote:
Maar tegen Japan, je gaat niet opeens 5 seconden langzamer...quote:
Idd, Wust en Ter Mors moet je laten staan...die zie ik niet snel kapot gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors kan ook een goede drie kilometer, die moet je er niet uithalen
Krijg het nummer niet meer uit m'n hoofd.quote:
En die is het gewend om veel races op een dag te rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors kan ook een goede drie kilometer, die moet je er niet uithalen
Hij schaatst ook zonder spaties....daarom gaat ie zo hard.quote:
Sommigen kunnen daar niet tegenquote:
Hou eens opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef Thas het volgende:
Vier teams zijzizjizjzizjzizzizizinj er dus op de baan
Viktor An gaat huilen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij schaatst ook zonder spaties....daarom gaat ie zo hard.
Wat is ze verloren dan?quote:
Dr tong tijdens het dweilenquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard Jorien Voorhuis dweil grappen
Ik heb een half uur nodig om thuis te komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef tralalala het volgende:
Shorttrack en Schaatsen overlappen elkaar niet mag ik hopen?
Shorttrack is pas vanaf 17:30.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef tralalala het volgende:
Shorttrack en Schaatsen overlappen elkaar niet mag ik hopen?
Toen Uytdehaage tegen Verheijen opbotstequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Mansjester het volgende:
EK Allround ( toch?) in Hamar deja vu
Schaatsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Szura het volgende:
Hee het skiën van 3 uur geleden, dat ze live hadden kunnen uitzenden als ze niet zo lang geluld hadden voor het schaatsen
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Mansjester het volgende:
EK Allround ( toch?) in Hamar deja vu
In mijn herinnering is Uytdehaage een enorme faalhaasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Toen Uytdehaage tegen Verheijen opbotste
Ik dacht juist in Hamar? Even zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?
Nee. Niet zo lang gezever en al zeker niet voor die simpele voorrondes achtervolging.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schaatsen.Voorbeschouwing hoort er bij. Moet je maar in een skiland gaan wonen als je wil zien hoe ze op tientallen manieren van een berg af komen.
Vancouver was dat. Toen moest de wedstrijden erg lang (1 uur ofzo) stilgelegd worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |