Ik heb een half uur nodig om thuis te komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef tralalala het volgende:
Shorttrack en Schaatsen overlappen elkaar niet mag ik hopen?
Shorttrack is pas vanaf 17:30.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef tralalala het volgende:
Shorttrack en Schaatsen overlappen elkaar niet mag ik hopen?
Toen Uytdehaage tegen Verheijen opbotstequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Mansjester het volgende:
EK Allround ( toch?) in Hamar deja vu
Schaatsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Szura het volgende:
Hee het skiën van 3 uur geleden, dat ze live hadden kunnen uitzenden als ze niet zo lang geluld hadden voor het schaatsen
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Mansjester het volgende:
EK Allround ( toch?) in Hamar deja vu
In mijn herinnering is Uytdehaage een enorme faalhaasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Toen Uytdehaage tegen Verheijen opbotste
Ik dacht juist in Hamar? Even zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?
Nee. Niet zo lang gezever en al zeker niet voor die simpele voorrondes achtervolging.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Schaatsen.Voorbeschouwing hoort er bij. Moet je maar in een skiland gaan wonen als je wil zien hoe ze op tientallen manieren van een berg af komen.
Vancouver was dat. Toen moest de wedstrijden erg lang (1 uur ofzo) stilgelegd worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Turijn was het toch pas erg? Of was dat Vancouver met de vele problemen met de dweilmachine?
Vancouverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dione kan ook echt geen vragen stellen he
Vreemd stel. Die zou je als je het niet wist echt nooit aan elkaar hebben gekoppeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |