Witte vlak is te groot, maar geen zin. Sorry.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar er een Nederlandse vlag van en je bent mijn eeuwige held.
ES?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Nu Mollema zien winnen in de Ruta del Sol.
Jouw UI is veranderd. Ik schrok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte vlak is te groot, maar geen zin. Sorry.
[ afbeelding ]
Waar is Gesink?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Nu Mollema zien winnen in de Ruta del Sol.
Fiets ook echt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
BBC commentatoren hebben het over 'The fiets of Jorien, the orange fiets!'
JAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witte vlak is te groot, maar geen zin. Sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
BBC commentatoren hebben het over 'The fiets of Jorien, the orange fiets!'
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
3 Sjinkies voor je plaatje.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Uccie het volgende:
Het is wel goed dat ze weer in de oude pakken zijn schaatsen, die amerikanen
Je ziet ook echt die tijden met sprongen....naar beneden gaanquote:
Ja of ze daarheen kon rijden of dat ze moest lopen en toen begonnen ze over fietsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen ze dan? Dat ze even naar het volgende stadion moet fietsen?
Mannen SF toch?quote:
Af en toe denk ik wel eens dat de rest van de wereld ons maar als een stelletje rare boeren zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja of ze daarheen kon rijden of dat ze moest lopen en toen begonnen ze over fietsen.
"I don't think she'll run over, will she? Will she have a buggy to take her?"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen ze dan? Dat ze even naar het volgende stadion moet fietsen?
Ach, die BBC commentatoren schijnen in hetzelfde hotel te zitten als de Nederlanders en zitten ook halve races te praten over hoe weinig ze gaan slapen die avond omdat Nederland weer op een sweep lijkt uit te komen enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Af en toe denk ik wel eens dat de rest van de wereld ons maar als een stelletje rare boeren ziet
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"I don't think she'll run over, will she? Will she have a buggy to take her?"
-Bicycle!
"Bicycle! Of course one of those orange bicycles! The fiets!"
-A fiets!
"A fiets! That's Dutch, isn't it, for the old bike?"
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, die BBC commentatoren schijnen in hetzelfde hotel te zitten als de Nederlanders en zitten ook halve races te praten over hoe weinig ze gaan slapen die avond omdat Nederland weer op een sweep lijkt uit te komen enzo.Best leuk commentaar.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"I don't think she'll run over, will she? Will she have a buggy to take her?"
-Bicycle!
"Bicycle! Of course one of those orange bicycles! The fiets!"
-A fiets!
"A fiets! That's Dutch, isn't it, for the old bike?"
Je zal maar te laat zijn, wat moet je dan zeggen: sorry, ik zat even vast achter Wust?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Nederlandse dames reden wel hard door eigenlijk. Ter Mors had haast voor shorttrack denk ik.
'Shit, door die valse start loop het een beetje uit, straks kom ik nog te laat voor het shorttracken' 'Oh, nou dan rijden we wel gewoon even een baanrecord goed? Kun je op tijd weg' 'Ohja thnx!'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Nederlandse dames reden wel hard door eigenlijk. Ter Mors had haast voor shorttrack denk ik.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Shit, door die valse start loop het een beetje uit, straks kom ik nog te laat voor het shorttracken' 'Oh, nou dan rijden we wel gewoon even een baanrecord goed? Kun je op tijd weg' 'Ohja thnx!'
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Shit, door die valse start loop het een beetje uit, straks kom ik nog te laat voor het shorttracken' 'Oh, nou dan rijden we wel gewoon even een baanrecord goed? Kun je op tijd weg' 'Ohja thnx!'
Dat viel me eerder ook al op jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft een van de twee commentatoren waarschijnlijk in NL getrained met schaatsers in 't verleden, want zijn uitspraak van de namen is nog best heel prima
Omdat ik in 't VK woon en de NOS stream niet zonder 'moeite' kan kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de BBC naar schaatsen ?
Omdat BBC commentaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de BBC naar schaatsen ?
is Wilf de commentator?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft een van de twee commentatoren waarschijnlijk in NL getrained met schaatsers in 't verleden, want zijn uitspraak van de namen is nog best heel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |