Is dat interview ergens terug te zien/luisteren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik mag die Wüst wel, lijkt me wel een gezellig mens. En ze is de enige die met humor Bert Maalderink wat minder zuur kan maken.
Zou raken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zou ik wel even gevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zei het meer in het algemeenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Is dat interview ergens terug te zien/luisteren?
Ze hebben al uitgelegd dat het tempo onopgemerkt naar beneden kan gaan als er gewisseld wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:28 schreef zoem het volgende:
Dat coachen langs de lijn sloeg nergens opNatuurlijk snappen ze dat ze tempo moeten maken.
Lekker belangrijkquote:
Je zal maar een verkeerde afslag nemen ergensquote:
Ja dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er wel eens valse starten bij de TPS?
Hopen dat ze de anderen ook goed instrueert. Anders gaan de koppen niet dezelfde kant opquote:
Ineens de andere richting op en dan zo de tegenstanders van de baan rossenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zal maar een verkeerde afslag nemen ergens
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
Oh de stream is hier maar een halve minuuut achter
Valt best mee dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
Ben benieuwd of Kramer een snellere tijd haalt dan Bergsmaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ben allang blij dat ie het doet, maar gebouw is ook bijna leegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |