Zo goed ben ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had toch de topictitel "Catfight" verwacht, eigenlijk.
Dat!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had toch de topictitel "Catfight" verwacht, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef minilot het volgende:
Hier nog steeds geen poes in het nieuwe huis. Eerder zin om een miniminilot te maken.
Ik snap het wel. Ik moet er nu niet aan denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
Nou, ik begin onderhand wel een neiging te voelen tot het toevoegen van een kabouter aan ons tweepersoonshuishouden.![]()
Alleen dat zwanger zijn & bevallen lijkt me zo'n ellende joh.#watje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe stom kan je zijn
http://www.telegraaf.nl/t(...)opt_slecht_af__.html
Nee, hier niet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan binnenkort Lonaa en mini feliciteren?
Nog niet, nog niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan binnenkort Lonaa en mini feliciteren?
Inderdaad. Dat maakt dat miniLonaa's altijd een hele bewuste keuze zullen moeten zijn met een traject. Niet zo aantrekkelijk iig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef minilot het volgende:
O, dat is wel een extra hindernis dan Lonaa
[..]
Nog niet, nog niet.
Je moet er toch niet aan denken dat ze op jou gaan lijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
Soms denk ik dat één kindje wel leuk is. Maar het grootste gedeelte van de tijd lijkt het me alleen maar een last.
Nou, serieus. Ik zou geen dochter willen die op mij zou lijken. Ik heb alles wat ik fout kon doen, fout gedaan. Het is een wonder dat mijn moeder nog van me houd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat ze op jou gaan lijken?
Ja die lobby heeft nog niet zo veel succes.. Zou wel het minst ingrijpend zijn ende zo..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Je kunt ook TAV's leidingen een knip laten krijgen.
Zo definitief durf ik die keuze echt nog niet te maken. Al ben ik daar ook nog te jong voor, geen dokter die dat zou willen doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier geen mini'sik overweeg zelfs de leidingen door te laten knippen zodat ik me ook niet meer druk hoef te maken om 'ongelukjes'
Ja nja ik ben nu bijna 34 dus ik zou denk ik een arts wel redelijk kunnen overtuigen inmiddels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo definitief durf ik die keuze echt nog niet te maken. Al ben ik daar ook nog te jong voor, geen dokter die dat zou willen doen.
Zou het trouwens de man gewoon laten doen.
Je houd ze klein?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef golfer het volgende:
Voorlopig houden wij het maar bij mini-kleinkinderen.
Mijn pijpleiding is 27 jaar geleden doorgeknipt/gebrand, en is absoluut niet ingrijpend hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja die lobby heeft nog niet zo veel succes.. Zou wel het minst ingrijpend zijn ende zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 21-02-2014 13:12:08 ]
Maar zou je willen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Inderdaad. Dat maakt dat miniLonaa's altijd een hele bewuste keuze zullen moeten zijn met een traject. Niet zo aantrekkelijk iig.
Dat is wat natuurmonumenten doet met natuurgebieden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan dat? Gewoon eeuwig kind laten zijn
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien, alle boeken gelezen, behalve de laatste, die durf ik niet uit te lezen.quote:
De Zweedse Wallander was zo goed. De Engelse rip-off is niks aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien, alle boeken gelezen, behalve de laatste, die durf ik niet uit te lezen.
Verder heb ik ook veel boeken van Henning Mankell gelezen.
Oh leuk!! Ga je er heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:15 schreef Bluezz het volgende:
TavSun! Ane Brun komt in het openluchttheater Caprera
Die zangeres van het Wallanderliedje.
Zo'n mooi liedje
Ik ga er altijd bijna van huilen
Niet mee eens. De Zweedse is veel beter, maar de Engelse vind ik ook tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De Zweedse Wallander was zo goed. De Engelse rip-off is niks aan.
Nja aan de andere kant: omdat wij geen kinderen willen slik ik de pil. Daar mag ook wel eens iets tegenover staan vind ik stiekemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn pijpleiding is 27 jaar geleden doorgeknipt/gebrand, en is absoluut niet ingrijpend hoor
Ik wil geen kinderen meer, dus Ik laat het doen was mijn theorie.
Lekker makkelijk ook
Een romantisch diner bij kaarslicht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja aan de andere kant: omdat wij geen kinderen willen slik ik de pil. Daar mag ook wel eens iets tegenover staan vind ik stiekem
Zou een leuk begin zijn, maar helpt niet echt hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een romantisch diner bij kaarslicht?
Als ik dit jaar weer gratis met 1 persoon erbij naar alle voorstellingen kan gaan, dan wel.quote:
Soms komen daar juist wél ineens kinderen van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou een leuk begin zijn, maar helpt niet echt he
Ja en dat willen we dus niet hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms komen daar juist wél ineens kinderen van.
Ik heb ook alleen maar de Zweedse gezien. Fantastisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De Zweedse Wallander was zo goed. De Engelse rip-off is niks aan.
5 maanden maar...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef golfer het volgende:
Je kunt voorlopig weer rustig over straat in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
En ook fijn dat je geen SOA hebt meegebracht.
Dat moeten we nog maar afwachten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel ergens wonen waar het altijd warm is. Met cocktails. En ruizende zee, witte stranden en palmbomen
Toch fijn om weer thuis te zijn, Dude? Met de katten. En ook fijn dat je geen SOA hebt meegebracht.
Curlingfinale is ook leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef borisz het volgende:
WB Dude
Ze ploegenachtervolgingteams hebben de eerste hobbel genomen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Onze ex-zwerfkatten, die met vallen en opstaan 'the good life' leerden leven, hebben elf dagen een heel nieuwe (oude!) modus aangenomen. Met name Dirk is bijzonder vuil, terwijl het de laatste tijd juist zo'n proper ijdel kereltje werd. Gelukkig zit hij zich inmiddels al weer te wassen. Het is de kattenpiramide-van-Maslow: eerst de baasjes thuis hebben en dan pas je snoet schoonwassen en je snorharenkuif strak naar rechts fixeren.
Ik zie het! Dank!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
WB jullie
Speciaal de zon besteld voor de akklimaasie
ik ben een beetje uit de running hier, maar jij zat toch met die knie? Wel ok om zo veel te doen dan nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
WB.
Ik heb gedoucht en nu weet ik niet wat ik moet. Ik moet over een uurtje weg om te werken. Zal ik maar wat te eten in de stad halen dan?
Ik zat met mijn knie inderdaad. Ik ben naar de dokter geweest, die heeft m leeggezogen want slijmbeursontsteking/irritatie. Knie was weer normaal, 3 dagen op de bank gezeten met drukverband want ik moest rustig aan doen. De kans was wel aanwezig dat als het drukverband eraf zou gaan, de knie gelijk weer dik zou worden. Dat gebeurde ook naar 3 dagen. Het advies is wel om je dingen te blijven doen, maar met mate en binnen wat kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik ben een beetje uit de running hier, maar jij zat toch met die knie? Wel ok om zo veel te doen dan nu?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Curlingfinale is ook leuk.
Schotten worden ingemaakt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef borisz het volgende:
WB Dude
Ze ploegenachtervolgingteams hebben de eerste hobbel genomen
Ah. Ok! Fijn dat het beter gaat! Werd tijd, toch? Je hebt zo lang stil moeten zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat met mijn knie inderdaad. Ik ben naar de dokter geweest, die heeft m leeggezogen want slijmbeursontsteking/irritatie. Knie was weer normaal, 3 dagen op de bank gezeten met drukverband want ik moest rustig aan doen. De kans was wel aanwezig dat als het drukverband eraf zou gaan, de knie gelijk weer dik zou worden. Dat gebeurde ook naar 3 dagen. Het advies is wel om je dingen te blijven doen, maar met mate en binnen wat kan.
Ik heb gelukkig niet echt pijn meer aan m'n knie, hoewel hij nog wel heel dik is. Ovre 4 weken moet ik weer terug.
Dan is het ook nog zo dat ik vanavond maar 3 uurtjes de garderobe beman.Dus ik doe wel daadwerkelijk rustiger aan.
Lekker slapen dan! Onder drie dikke dekens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah. Ok! Fijn dat het beter gaat! Werd tijd, toch? Je hebt zo lang stil moeten zitten.
Wij hebben het zo koud. Het voelt nog als lunchtijd voor ons nu en waar we deze winter voor vertrek de verwarming nooit hoger hadden dan 18 graden, missen we nu de tien graden daar bovenop. Trui aan, dikke sokken aan, maar we schuifelen rillend door het huis. Komt ook door de vermoeidheid, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er naar uit! Is weer eens iets anders in het weekend."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zo werkt dat toch met het einde van de wereld/apocalyps? Wordt telkens weer naar een andere datum geschoven. Moe word je er van! Elke keer weer de schuilkelder in orde maken etc etcquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
'Is currently scheduled'?? Het is dus ook wel eens op een andere datum gepland geweest of zo??
Haha ja dat is waar.. Weer dat hele circus..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch met het einde van de wereld/apocalyps? Wordt telkens weer naar een andere datum geschoven. Moe word je er van! Elke keer weer de schuilkelder in orde maken etc etc
ja maar die moet ik nog van het fototoestel halen. Komende dagen! Ik heb wel wat mooie kieken om te laten zien, denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker slapen dan! Onder drie dikke dekens.![]()
Ga je nog wat toffe foto's delen van je verre reis of moeten we het zonder doen=
Ik ga, eenmaal uitgerust, mijn best doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd naar de plaatjes Dude
Tja.... Kan er sowieso slecht naar kijken, teveel gekrioel en gedoe met valpartijen.quote:
Hard days night hier, en mijn ouders hebben me verteld dat ik een ongelukje was...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Isabeau het volgende:
http://www.whenwasiconceived.com/
Ik ben waarschijnlijk ontstaan tussen 5 en 13 maart en Killing me Softly was toen een hit
quote:
Brand New Key is niet veel beter.quote:
quote:
Is ie goed gelukt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef AnneX het volgende:
Wat ruikt het heerlijk in huis....ik kwam net binnenlopen na het buitenzetten
van de kliko...en mmmmm CUL / Wat eet je als je ziek bent?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross had Top Gun. Ik ben naar die film geweest
Ik ken die wel in het Engels!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in september 1958 verwekt en dit was het nr
de Engelse uitvoering moest ik dan weer opzoeken.quote:
quote:"(I've Had) The Time of My Life" by Bill Medley and Jennifer Warnes
En dan Dirty Dancing in de bioscoop?quote:
De nummer 1 wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan Dirty Dancing in de bioscoop?
Altijd handig als je op de snelweg rijdt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, komende weken een Citroen C4 Picasso rijker!
Ding kan automatisch inparkeren
Nee, je moet wel schakelen en gas geven. Maar het stuur draait dus vanzelf (en erg snel ook), en hij geeft aan of je 1e versnelling of achteruit moet doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dus je gaat erin zitten en doet niks en dan parkeert hij in
Jaa heerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef minilot het volgende:
Ik luister al de hele dag naar de ceedee Blood Sugar Sex Magik (1991) van Red Hot Chili Peppers en ik ben het nog steeeeeeeeeds niet beu!![]()
Nog anderhalf uur kantoorzitten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Och arme, en weer een einde der tijden voorspelling! Dit keer voor morgen:Voor het geval dat de wereld vergaat terwijl ik lag te slapen, bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in Nirwana *zwaai*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er naar uit! Is weer eens iets anders in het weekend.
Zouden ze daar ook andere drank dan bier hebben?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor het geval dat de wereld vergaat terwijl ik lag te slapen, bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in Nirwana *zwaai*
Gedenkdedood wordt piet pelle?quote:
Mooi, MeMo!quote:
Veel fietsplezier!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben helemaal bblij, is eigenlijk een transportfiets met voordrager en achterdrager erop gemonteerd. Die ik Evt altijd nog los kan kopen maar ben met name van voordrager geen fan en compleet is ie normaal 699 nu 299
Nee, ik vind de controle over een fiets een stuk minder met belasting voorop. Daarom snap ik al die voordragers ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben helemaal bblij, is eigenlijk een transportfiets met voordrager en achterdrager erop gemonteerd. Die ik Evt altijd nog los kan kopen maar ben met name van voordrager geen fan en compleet is ie normaal 699 nu 299
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
"With or Without You" by U2 & Beverly Hills Cop II
Tja wat moet ik er van zeggen.....
Owquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Sorry ik liep nog een pagina achter
http://www.whenwasiconceived.com/
Ik wil ook wel een leuke fiets weer, maar na mijn debacle de vorige keer toch maar geen mooie fietsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn memo, dat staat ook hoog op mijn verlanglijstje, een goede fiets, ipv al die goedkope fietsen zonder versnellingen, etc.
dit is verder ook niet n heel fancy fiets, terugtraprem en drie versnellingen maar wilde iig een degelijke fiets die aantal jaren meekan, dit is ook nog met twee servicebeurten en ga wel met maandkaart stallen zolang ik in Eindhoven werk, is 13 euro ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn memo, dat staat ook hoog op mijn verlanglijstje, een goede fiets, ipv al die goedkope fietsen zonder versnellingen, etc.
Wanneer zijn die, Borisz? (te lui om te googlen)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:27 schreef borisz het volgende:
Laatste 'vrije zaterdag'. De komende drie staan allen in het teken van GR14
19 maart.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer zijn die, Borisz? (te lui om te googlen)
Nee maar die gebruik ik nooit, bagagedrager. mijn oude fiets is 14jaar oud en intensief en dagelijks gebruikt, mijn primaire vervoermiddel dus die is gewoon echt wel op nuquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen eens een bagagedrager?
Ik heb hetzelfde brikkie nu al 17 jaar. Paar keer beetje opgeknapt, gaat heel gauw stuk (vallen en tis zover) maar hij doet het nog steeds, mn ouwe brikkie
Echte VIP's? Of wannebe?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren 2 uur lang prosecco uit staan delen aan VIP's, belangrijke mensen en mensen die zichzelf belangrijk vinden. Was best gezellig. Er bleven wat flessen over.ik mocht er 1 hebben van de grote baas, en 1 was al open maar nog vol. Die heb ik meester gemaakt gisteren.
Rest van de avond een beetje gebabbeld met wat mensen, de salsa gedanst en om 3 uur lag ik in bed. De rest van het weekend gaan we Lost kijken op de bank.
Beide.quote:
Tot deze week had ik al jaren niet meer van Adje van den Berg gehoordquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Het was de CD-release/eerste show van Moonkings, het nieuwe project van Ad van den Berg, dus er waren wel wat bekende(re) mensen. Maar goed, backstage zijn we dat wel gewend. Ik heb wel voor grotere namen gekookt/sigaretten meegerookt/ enz.
Net als heel veel mensen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot deze week had ik al jaren niet meer van Adje van den Berg gehoord
Wie?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Het was de CD-release/eerste show van Moonkings, het nieuwe project van Ad van den Berg,
Met echte vips zit ik toch eerder aan Ben van Beurden of Rinus Minderhoud te denken, of ministers, koninklijk huis. Waar jij het over hebt noem ik BN'ers, promi's, voetbalvrouwen, talkshow presentatoren, acteurs en dat soort tuigquote:dus er waren wel wat bekende(re) mensen. Maar goed, backstage zijn we dat wel gewend. Ik heb wel voor grotere namen gekookt/sigaretten meegerookt/ enz.
Ik heb het over tuig inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Met echte vips zit ik toch eerder aan Ben van Beurden of Rinus Minderhoud te denken, of ministers, koninklijk huis. Waar jij het over hebt noem ik BN'ers, promi's, voetbalvrouwen, talkshow presentatoren, acteurs en dat soort tuig
Jaren op tournee met Whitesnake geeft je nog wel enige credits als VIP hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Met echte vips zit ik toch eerder aan Ben van Beurden of Rinus Minderhoud te denken, of ministers, koninklijk huis. Waar jij het over hebt noem ik BN'ers, promi's, voetbalvrouwen, talkshow presentatoren, acteurs en dat soort tuig
Eerste hit op googlequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaren op tournee met Whitesnake geeft je nog wel enige credits als VIP hoor
Paulien van Deutekomquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Borisz, wie is die schaatscommentaarchick tussen Erben en Rintje in?
Warme douche ? Piet en doorbewegen...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Vannacht verkeerd gelegen denk ik, nek, schouders, armen en rug helemaal stijf en pijnlijk
Bewegen doet vreselijk pijn, douche had ik al en 1600 mg ibuprofen vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Warme douche ? Piet en doorbewegen...
Hoe is het verder trouwens met jouw en mans gezondheid?
Dit, gewoon koksmes, plat er op leggen, mep, velletje zit nu los, kroontje wegsnijden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef borisz het volgende:
Knoflookpers?
Gewoon een mes, teentje fijn pletten en snijden maar.
Jep, wel 20 jaar denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:45 schreef borisz het volgende:
De laatste keer dat ik de k'pers heb gebruikt is echt jaren geleden.
No sorry, leuk juist wat andere inbreng!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
wat een belachelijk weer inderdaad Jeager!
Thans voor de link trouwens.
Mooie fiets Memo !
Iedereen al zin in Masterchef Nederland? Ga het iig proberen
Iemand de ideale knoflookpers voor niet al teveel geld?
(sorry dat ik zo af en toe meepost)
Goed om te lezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bewegen doet vreselijk pijn, douche had ik al en 1600 mg ibuprofen vandaag
Verder gezondheid uitstekend,
Yup. Ik wil morgen ook nog ff kippesoep maken. En pastasaus. En een zuurkoolschotel met zalmquote:
Twee dagen hé voor de kippensoepquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Ik wil morgen ook nog ff kippesoep maken. En pastasaus. En een zuurkoolschotel met zalm
Vorige keer ging het ook in een dag dus nu weerquote:
OK, ik luister naar jiddische mammaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorige keer ging het ook in een dag dus nu weer
ik wil wel knoflookprut maar geen zout. daarom een knoflook rasp gekocht. werkt goed en weinig/geen verlies van knoflook, wat je wel hebt met een pers.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit, gewoon koksmes, plat er op leggen, mep, velletje zit nu los, kroontje wegsnijden.
De geplette teen haaks op de vezel snijden. Als je prut wil, wat zout erop en even wachten, met platte kant van mes fijnwrijven
Thanx voor de reminder.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Iedereen al zin in Masterchef Nederland? Ga het iig proberen
Tennisbal tussen deur en schouderbladen houden en rollen, ik ken de dingen, maar het doet erg veel pijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed om te lezen.
En toch is rustig en kleine bewegingen maken goed voor de bloeddoorstroming.
Samenvattend: Afvoer "ontstekingsweefsel" en aanvoer bloed met voedsel etc.
Schouders optrekken en loslaten - rondjes draaien met de schoudertoppen -
hoofd van links naar rechts draaien als in " nee schudden" - allemaal in rustige bewegingen...
Uniek...natuurlijk post je mee
http://www.nrc.nl/youp/2014/02/22/annemijn/quote:Een van mijn beste vrienden kent Ireen Wüst heel goed en vertelde dat zij een week geleden haar buurmeisje Annemijn Kleibeuker door het olympisch dorp zag lopen en aan het kind vroeg wat ze kwam doen. Waarop de dreumes haar uitlegde dat ze met haar moeder mee was omdat die even 5 kilometer kwam schaatsen. Ireen legde het meisje uit dat dat niet zomaar kon omdat schaatsen al jaren een vak is, een heus beroep. Annemijn schudde haar kleine wijze bolletje en lachte: „Volgens mijn moeder is het gewoon een hobby. Niks meer en niks minder. Mama combineert het met een deeltijdstudie, het runnen van ons gezin en daarbij is ze ook nog fysiotherapeut. Trouwens: wedden dat ze brons pakt?”
Ireen keek verbaasder dan verbaasd, waarna het meisje brutaal vervolgde: „Jullie moeten weer eens een beetje normaal gaan doen met dat schaatsen. Ooit was het een vrolijke hobby, een grapje dat in de tijd van Ard & Keessie een beetje populair werd. Daarna is het door de hyena’s van de commercie ontdekt en gierend uit de hand gelopen. Je ziet de hele dag schaatsen op tv. Het is een soort testbeeld geworden, heel saai behang. Mijn moeder was dan ook helemaal klaar met die domme rondjes voor die lege tribunes in die verlaten spookhallen waar uitsluitend Nederlandse camera’s staan.
Maar nu vond ze het voor een keertje wel weer eens leuk. Omdat het de Olympische Spelen zijn. En als mama brons gepakt heeft, kom ik uitgebreid in beeld om de boel een beetje te relativeren. Om alles in het juiste perspectief te plaatsen. Het Fanny Blankers-Koengevoel. Dit alles onder het motto: het is maar schaatsen. Niks meer. Niks minder. Gewoon een hobby. Maar iedereen doet er al jaren veel te ingewikkeld en belangrijk over. Met voedingsdeskundigen en looptrainers en sportpsychologen en hoogtestages en Canarische motivatievakanties en weet ik veel wat. En als de trainer een keer een verkeerde aanwijzing geeft aan een gozer die zelf ook niet oplet, doet men of er een natuurramp gebeurd is. Of er dooien zijn gevallen. Het is maar schaatsen en niets meer dan dat. We moeten terug naar ooit: NK, EK, WK en een keer in de vier jaar olympisch. Dan is het weer leuk. Trouwens: wedden dat die Sven door een fietsenmaker geklopt wordt en dat-ie dan over zijn rug gaat zeuren?”
Totaal verbijsterd keek de aardige Ireen Wüst naar het lieve buurmeisje. Zoveel waarheid in één kleuter.
„Wil je later ook schaatsen?”, vroeg de topsportster aan het wijze meisje.
„Dat weet ik nog niet”, twijfelde de kleine, „schaatsen lijkt me leuk, het winnen helemaal, maar dat gedoe eromheen is zo verschrikkelijk. Elke dag serieus voor een camera keuvelen met die humorloze Bert Maalderink en doen alsof je leven ervan afhangt. En als je gewonnen hebt, moet je naar dat carnavaleske Holland Heineken Huis om te hossen met de koning en zijn mokkeltje. Of om naar de vlijmscherpe grapjes van twee cabareteske schnabbelkonten te luisteren. Maar het ergste lijkt me nog om op de foto te moeten met dat slecht geschilderde draaimolenpaard Camiel Eurlings. Wie heeft ooit bedacht dat die totale nitwit daar rond moet dolen? Waar is dit in godsnaam op gebaseerd? Sinds hij de KLM leidt, heb ik vliegangst!”
Geschrokken keek Ireen haar buurmeisje aan. Vijf jaar oud en dan zulke teksten. Voor ze iets kon zeggen, hinkelde het kind vrolijk de hoek om.
„Zou jij dit waargebeurde verhaaltje in de krant durven schrijven?”, vroeg mijn vriend aan mij en wees mij op de ervaring van mijn collega Matthew Futterman van The Wall Street Journal, die een bombardement aan haatmail over zich heen kreeg toen hij een relativerend stukje over de oranje medailletsunami bij het schaatsen in Sotsji had geschreven. Hij is zelfs fysiek bedreigd en heeft op ironische wijze zijn excuses aangeboden. Ik vertelde hem dat ik niet zo bang ben en dat ik niet denk dat er vandaag of morgen een analfabete oranje meute schaatsfanaten voor mijn deur staat te krijsen. Daarbij weet niemand waar ik woon. Toen vroeg mijn vriend voor welke krant ik ook alweer schreef.
„NRC”, lachte ik, „een liberale kwaliteitskrant die heel voorzichtig omspringt met de privacy van kwetsbare individuen. Vraag maar aan Benno L. En ik heb een hele goede, betrouwbare juridisch adviseur.”
„Bram?”, vroeg mijn vriend.
„Nee, zijn broer!”
Ja, die had ik vandaag al eerder gelezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de schaatsfans hier,
http://www.nrc.nl/youp/2014/02/22/annemijn/
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Rechts trouwens een knoflook Pers
[ afbeelding ]
Idemquote:
Straks de IJshockeyfinale en daarna komt SteerAZ op bezoek.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idemheerlijk niks vandaag verder. Daar was ik heel erg aan toe.
Kwam Tom Hanks op een verschrikkelijke manier om het leven, nadat hij verkracht was door alle piraten?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Pfiew, dat was een spannende film!
/Captain Phillips
Hoe komt dat danquote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik kan Tom Hanks niet luchten of zien.
Omdat hij altijd de good guy speelt, soort mickey mouse onder acteurs, vreselijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan![]()
(dat heb ik met Michael Douglas)
veels te mild. Ik heb zelfs zonder muts hardgelopen omdat het echt te warm was.... We hebben wellicht 2 weken echt winter gehad, d'r is niets aan!quote:
Dat had/heb ik geen momentquote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik kan Tom Hanks niet luchten of zien.
Mooi rondje JT!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
wij zitten een nachtje aan de zweedse kust, omdat de duutser vanmiddag vanaf hier naar duutserland vliegt. Ons hardlooprondje vanmorgen was helemaal niet vervelend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das vaak zo hequote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Pannenkoekje als lunch gemaakt. Alleen niet zo lekker als dat pannenkoekje vorige week.
Vond ik ook een mooie scenequote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had/heb ik geen moment
Ik vond hem wel overtuigend spelen, vooral aan het eind, toen ie 'in shock' was.
Kwam mss ook wel omdat ik 'helemaal in de film zat'.
Mwoah, als ik sommige andere poules zie (de Belgen bijvoorbeeld) had het wel beter gekund, maar hier moet je we door kunnen komen ja, zeker nu de eerste 2 zich kwalificeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef golfer het volgende:
Prima loting EK-2016:
Kazachstan, IJsland, Turkije, Letland en Tsjechië.
Er blijkt een pakje bezorgd bij de overburen! Denk dat het de jouwe is.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Er blijkt een pakje bezorgd bij de overburen! Denk dat het de jouwe is.![]()
Overburen zijn helaas niet thuis nu - vanavond dus nog maar even proberen..
#melkdrinkzin
Misschien zitten er blaasbalgjes in de vlaggenstokken!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef AnneX het volgende:
de vlaggen aan de stok wapperen en géen haartje van het kapsel van de mensen die eronder staan !
# sluiting OS.
Psiesquote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien zitten er blaasbalgjes in de vlaggenstokken!
Ja dat was het allemaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer en bluezz, hoop dat het mooi was, het uitstrooien. Mooi in de zin van: dit past bij haar, op deze plek.
Maar wat zal het toch nog onwerkelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 23-02-2014 20:55:05 ]
Zelf bereidt of uit blik/pak?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kippesoep is bijna klaar. Ruikt echt super
Oh, wist je dat niet.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat was het allemaal.Mooi hoor. Het kleinkind -;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
![]()
Zelf bereidenquote:
Heb jij toch geen last van? Met die politieke ellende van de komende tijdquote:
Mijn agenda is vol iddquote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van? Met die politieke ellende van de komende tijd
Is opgenomen om later te bekijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef AnneX het volgende:
Voor de ouwechies onder ons: de Reünie van Veronica bemanning op 1.
Het is d'r gezellig hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef AnneX het volgende:
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Bassie Appelmoes verzameltopique, wat een triestheid
GC / Wat is het vieste wat je ooit hebt gegeten?
Eén ding tegelijk, FFT en als dingen niet kunnen: nou, dan niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in morgen (hele week). Heb morgen ws 200 + mail wat ik moet nakijken/behandelen en heb niet de hele week de tijd om dat te doen vanwege inwerken/controleren nwe collega en gebrek aan collega's. Van de 4 zijn er 3 di t/m do op een beurs dus ben ik samen met het nwe meisje.
Moet niet aan de werkdruk denken
Het was in 2011 dat we de moeder daar uitstrooiden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz een dikke knufIk schoot een beetje vol toen ik het op facebook las. De symboliek vind ik prachtig en ook een beetje onwerkelijk. Vorig jaar samen met haar en nu met haar in al jullie herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat was het allemaal.Och jemig, wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oma's buik.
Fijn en goed hoe de band met haar gezin is. Ze is niet helemaal weg.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik ben er werkelijk ontzet door . Heb Russische delen afgezegd ook. Ruslandquote:Op maandag 24 februari 2014 03:31 schreef AnneX het volgende:
Zoals ik eerder postte verbaas ik mij over de logistiek en landverhuizing van 135.000 vrijwilligers ( en
kostuums en 1000 kinderen en twee prestigeuze balletscholen) en repetities en onderdak en decorstukken
en licht ....En ontwerpen en bouwen en de vernietiging van de natuur.
En goodwill voor meneer Poetin ! kijk wij kunnen het ook i.c.m. de niet-vrijheid in zijn land.
En nog wat van die tournooien te gaan.
![]()
Enige wat ik de afgelopen week op tv heb gekeken was TopGear, Death in Paradise en KVWquote:
Op de BBC zeker? Ik kijk altijd op vrijdagavond met vrienden, op Veronica dus. Al zijn dat wel herhalingenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was gisteren weer erg grappig.
Ik kijk het nooit op veronica, vers op de bbc zonder reclamesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Op de BBC zeker? Ik kijk altijd op vrijdagavond met vrienden, op Veronica dus. Al zijn dat wel herhalingen
Behangen, das weer helemaal terug van weg geweest. Leuk ouderwets? Lekker wild motief?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:16 schreef borisz het volgende:
Kleine verbouwing hier. Een deel vd woonkamer wordt opnieuw behangen.
Neuh. Gewoon een rustige kleur. Wel een ander kleurtje.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behangen, das weer helemaal terug van weg geweest. Leuk ouderwets? Lekker wild motief?
en waarom behang en geen verf? Is nogal wat werk, behangenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon een rustige kleur. Wel een ander kleurtje.
Snap ik, ik zou het in ieder geval niet durven.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Stiekem vind ik dat wel spannend ja, Sarabi.
Ik kocht zaterdag speltcrackers bij de bakker, heb er net 2 op als ontbijt. Jummie!
Wat zoek je? Regio?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef borisz het volgende:
Die moet er weer jaren tegenaan kijken. Ik ben eerst op zoek naar werk, maar daarna is het ook de bedoeling dat ik eens uit huis ga
Jaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was gisteren weer erg grappig.
Heb ik ook, zijn idd lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Stiekem vind ik dat wel spannend ja, Sarabi.
Ik kocht zaterdag speltcrackers bij de bakker, heb er net 2 op als ontbijt. Jummie!
O, dat is balen zeg!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef Vork het volgende:
Alles leuk en aardig zo'n volkskeuken, maar niet als het aan de woningbouw ligt. Die willen hun kansloze pand terug. Voor opslag of om een anti-kraak bureau te betalen, om daar weet ik veel wat mee te doen, zolang het duurt. Volgens mij hebben ze het nog liever leeg, dan dat wij (en niet alleen de volkskeuken trouwens, dat is een onderdeel van een hele hoop bottum-up initiatieven op kunst en cultuurgebied waarin veel voor en met de buurt wordt gedaan) daar nog langer gebruik van maken. Het is ook niet zo dat men te kort aan ruimte heeft. Er staat in die wijk slechts 55.000m2 leeg. Veel bedrijfspanden, sommige wel meer dan 20 jaar.
Tnxquote:Op maandag 24 februari 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
Toch tof hoe kinderen een authentieke vrolijkheid bij iets als oma's as uitstrooien tevoorschijn toveren![]()
Eenvoor Bloes.
Oei!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me ziekgemeld vandaag![]()
Voedselvergiftiging/infectie 1 van de 2. Heerlijk joh, dat vd Valk Vianen![]()
Wat een ellende zoiets
![]()
Och jeetje, Bluezz!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx
En jij nog feli met je 15 jaarBont maken is altijd leuk
Ik heb me ziekgemeld vandaag![]()
Voedselvergiftiging/infectie 1 van de 2. Heerlijk joh, dat vd Valk Vianen![]()
Wat een ellende zoiets
![]()
Snap ik. Maar wellicht kunnen ze andere gasten een zelfde lot besparen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben daar niet zo van, maar toch maar gedaan net
Dat terwijl en snakkend gebrek is aan studentenkamers..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef Vork het volgende:
Alles leuk en aardig zo'n volkskeuken, maar niet als het aan de woningbouw ligt. Die willen hun kansloze pand terug. Voor opslag of om een anti-kraak bureau te betalen, om daar weet ik veel wat mee te doen, zolang het duurt. Volgens mij hebben ze het nog liever leeg, dan dat wij (en niet alleen de volkskeuken trouwens, dat is een onderdeel van een hele hoop bottum-up initiatieven op kunst en cultuurgebied waarin veel voor en met de buurt wordt gedaan) daar nog langer gebruik van maken. Het is ook niet zo dat men te kort aan ruimte heeft. Er staat in die wijk slechts 55.000m2 leeg. Veel bedrijfspanden, sommige wel meer dan 20 jaar.
Ook dat nog. Maar er gebeurt gewoon niets mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat terwijl en snakkend gebrek is aan studentenkamers..
Oh dat is nie goe nie! heeft het alleen met het weer te maken, want dat is prachtig vandaag!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Snap ik. Maar wellicht kunnen ze andere gasten een zelfde lot besparen.
Hier ook ziekig, maar dat lijkt meer een Curacao-afkick-verkoudheid.
Ik wil zo graag retour.Ik heb de vertrekstaten op Schiphol al zitten checken en reken dan uit hoe laat ik weer zou arriveren op het eiland.
Tjaquote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook dat nog. Maar er gebeurt gewoon niets mee.
Kan je in discussie met ze hierover? Per mail of iets?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook dat nog. Maar er gebeurt gewoon niets mee.
nou, het weer dat ik liefheb is niet het weer dat het hier is hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is nie goe nie! heeft het alleen met het weer te maken, want dat is prachtig vandaag!
Een after vakantie dipje dus
Wij zaten er niet gekraakt, maar in goed overleg. Weinig aanpassingen nodig, gewoon iets doen met die ruimte die voor ons ook al 9 jaar leeg stond. Het vervelende gevolg van leegstand is dat het leegstand aantrekt. Als je in de tussentijd er nog iets mee kunt doen, dan kan een buurt weer interessant worden. Ook voor bedrijven of wie er ook interesse in heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja
Probleem is dat als je er kamers van wil maken je met verschrikkelijk veel eisen te maken krijgt, en sinds er een kraakverbod is heeft anti kraak verhuur ook geen draagvlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |