Het is d'r gezellig hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef AnneX het volgende:
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Bassie Appelmoes verzameltopique, wat een triestheid
GC / Wat is het vieste wat je ooit hebt gegeten?
Eén ding tegelijk, FFT en als dingen niet kunnen: nou, dan niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in morgen (hele week). Heb morgen ws 200 + mail wat ik moet nakijken/behandelen en heb niet de hele week de tijd om dat te doen vanwege inwerken/controleren nwe collega en gebrek aan collega's. Van de 4 zijn er 3 di t/m do op een beurs dus ben ik samen met het nwe meisje.
Moet niet aan de werkdruk denken
Het was in 2011 dat we de moeder daar uitstrooiden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz een dikke knufIk schoot een beetje vol toen ik het op facebook las. De symboliek vind ik prachtig en ook een beetje onwerkelijk. Vorig jaar samen met haar en nu met haar in al jullie herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat was het allemaal.Och jemig, wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oma's buik.
Fijn en goed hoe de band met haar gezin is. Ze is niet helemaal weg.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik ben er werkelijk ontzet door . Heb Russische delen afgezegd ook. Ruslandquote:Op maandag 24 februari 2014 03:31 schreef AnneX het volgende:
Zoals ik eerder postte verbaas ik mij over de logistiek en landverhuizing van 135.000 vrijwilligers ( en
kostuums en 1000 kinderen en twee prestigeuze balletscholen) en repetities en onderdak en decorstukken
en licht ....En ontwerpen en bouwen en de vernietiging van de natuur.
En goodwill voor meneer Poetin ! kijk wij kunnen het ook i.c.m. de niet-vrijheid in zijn land.
En nog wat van die tournooien te gaan.
![]()
Enige wat ik de afgelopen week op tv heb gekeken was TopGear, Death in Paradise en KVWquote:
Op de BBC zeker? Ik kijk altijd op vrijdagavond met vrienden, op Veronica dus. Al zijn dat wel herhalingenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was gisteren weer erg grappig.
Ik kijk het nooit op veronica, vers op de bbc zonder reclamesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Op de BBC zeker? Ik kijk altijd op vrijdagavond met vrienden, op Veronica dus. Al zijn dat wel herhalingen
Behangen, das weer helemaal terug van weg geweest. Leuk ouderwets? Lekker wild motief?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:16 schreef borisz het volgende:
Kleine verbouwing hier. Een deel vd woonkamer wordt opnieuw behangen.
Neuh. Gewoon een rustige kleur. Wel een ander kleurtje.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behangen, das weer helemaal terug van weg geweest. Leuk ouderwets? Lekker wild motief?
en waarom behang en geen verf? Is nogal wat werk, behangenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon een rustige kleur. Wel een ander kleurtje.
Snap ik, ik zou het in ieder geval niet durven.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Stiekem vind ik dat wel spannend ja, Sarabi.
Ik kocht zaterdag speltcrackers bij de bakker, heb er net 2 op als ontbijt. Jummie!
Wat zoek je? Regio?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef borisz het volgende:
Die moet er weer jaren tegenaan kijken. Ik ben eerst op zoek naar werk, maar daarna is het ook de bedoeling dat ik eens uit huis ga
Jaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was gisteren weer erg grappig.
Heb ik ook, zijn idd lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Stiekem vind ik dat wel spannend ja, Sarabi.
Ik kocht zaterdag speltcrackers bij de bakker, heb er net 2 op als ontbijt. Jummie!
O, dat is balen zeg!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef Vork het volgende:
Alles leuk en aardig zo'n volkskeuken, maar niet als het aan de woningbouw ligt. Die willen hun kansloze pand terug. Voor opslag of om een anti-kraak bureau te betalen, om daar weet ik veel wat mee te doen, zolang het duurt. Volgens mij hebben ze het nog liever leeg, dan dat wij (en niet alleen de volkskeuken trouwens, dat is een onderdeel van een hele hoop bottum-up initiatieven op kunst en cultuurgebied waarin veel voor en met de buurt wordt gedaan) daar nog langer gebruik van maken. Het is ook niet zo dat men te kort aan ruimte heeft. Er staat in die wijk slechts 55.000m2 leeg. Veel bedrijfspanden, sommige wel meer dan 20 jaar.
Tnxquote:Op maandag 24 februari 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
Toch tof hoe kinderen een authentieke vrolijkheid bij iets als oma's as uitstrooien tevoorschijn toveren![]()
Eenvoor Bloes.
Oei!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me ziekgemeld vandaag![]()
Voedselvergiftiging/infectie 1 van de 2. Heerlijk joh, dat vd Valk Vianen![]()
Wat een ellende zoiets
![]()
Och jeetje, Bluezz!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx
En jij nog feli met je 15 jaarBont maken is altijd leuk
Ik heb me ziekgemeld vandaag![]()
Voedselvergiftiging/infectie 1 van de 2. Heerlijk joh, dat vd Valk Vianen![]()
Wat een ellende zoiets
![]()
Snap ik. Maar wellicht kunnen ze andere gasten een zelfde lot besparen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben daar niet zo van, maar toch maar gedaan net
Dat terwijl en snakkend gebrek is aan studentenkamers..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef Vork het volgende:
Alles leuk en aardig zo'n volkskeuken, maar niet als het aan de woningbouw ligt. Die willen hun kansloze pand terug. Voor opslag of om een anti-kraak bureau te betalen, om daar weet ik veel wat mee te doen, zolang het duurt. Volgens mij hebben ze het nog liever leeg, dan dat wij (en niet alleen de volkskeuken trouwens, dat is een onderdeel van een hele hoop bottum-up initiatieven op kunst en cultuurgebied waarin veel voor en met de buurt wordt gedaan) daar nog langer gebruik van maken. Het is ook niet zo dat men te kort aan ruimte heeft. Er staat in die wijk slechts 55.000m2 leeg. Veel bedrijfspanden, sommige wel meer dan 20 jaar.
Ook dat nog. Maar er gebeurt gewoon niets mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat terwijl en snakkend gebrek is aan studentenkamers..
Oh dat is nie goe nie! heeft het alleen met het weer te maken, want dat is prachtig vandaag!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Snap ik. Maar wellicht kunnen ze andere gasten een zelfde lot besparen.
Hier ook ziekig, maar dat lijkt meer een Curacao-afkick-verkoudheid.
Ik wil zo graag retour.Ik heb de vertrekstaten op Schiphol al zitten checken en reken dan uit hoe laat ik weer zou arriveren op het eiland.
Tjaquote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook dat nog. Maar er gebeurt gewoon niets mee.
Kan je in discussie met ze hierover? Per mail of iets?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook dat nog. Maar er gebeurt gewoon niets mee.
nou, het weer dat ik liefheb is niet het weer dat het hier is hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is nie goe nie! heeft het alleen met het weer te maken, want dat is prachtig vandaag!
Een after vakantie dipje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |