Idemquote:
Straks de IJshockeyfinale en daarna komt SteerAZ op bezoek.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idemheerlijk niks vandaag verder. Daar was ik heel erg aan toe.
Kwam Tom Hanks op een verschrikkelijke manier om het leven, nadat hij verkracht was door alle piraten?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Pfiew, dat was een spannende film!
/Captain Phillips
Hoe komt dat danquote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik kan Tom Hanks niet luchten of zien.
Omdat hij altijd de good guy speelt, soort mickey mouse onder acteurs, vreselijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan![]()
(dat heb ik met Michael Douglas)
veels te mild. Ik heb zelfs zonder muts hardgelopen omdat het echt te warm was.... We hebben wellicht 2 weken echt winter gehad, d'r is niets aan!quote:
Dat had/heb ik geen momentquote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik kan Tom Hanks niet luchten of zien.
Mooi rondje JT!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
wij zitten een nachtje aan de zweedse kust, omdat de duutser vanmiddag vanaf hier naar duutserland vliegt. Ons hardlooprondje vanmorgen was helemaal niet vervelend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das vaak zo hequote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Pannenkoekje als lunch gemaakt. Alleen niet zo lekker als dat pannenkoekje vorige week.
Vond ik ook een mooie scenequote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had/heb ik geen moment
Ik vond hem wel overtuigend spelen, vooral aan het eind, toen ie 'in shock' was.
Kwam mss ook wel omdat ik 'helemaal in de film zat'.
Mwoah, als ik sommige andere poules zie (de Belgen bijvoorbeeld) had het wel beter gekund, maar hier moet je we door kunnen komen ja, zeker nu de eerste 2 zich kwalificeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef golfer het volgende:
Prima loting EK-2016:
Kazachstan, IJsland, Turkije, Letland en Tsjechië.
Er blijkt een pakje bezorgd bij de overburen! Denk dat het de jouwe is.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Er blijkt een pakje bezorgd bij de overburen! Denk dat het de jouwe is.![]()
Overburen zijn helaas niet thuis nu - vanavond dus nog maar even proberen..
#melkdrinkzin
Misschien zitten er blaasbalgjes in de vlaggenstokken!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef AnneX het volgende:
de vlaggen aan de stok wapperen en géen haartje van het kapsel van de mensen die eronder staan !
# sluiting OS.
Psiesquote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien zitten er blaasbalgjes in de vlaggenstokken!
Ja dat was het allemaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer en bluezz, hoop dat het mooi was, het uitstrooien. Mooi in de zin van: dit past bij haar, op deze plek.
Maar wat zal het toch nog onwerkelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 23-02-2014 20:55:05 ]
Zelf bereidt of uit blik/pak?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kippesoep is bijna klaar. Ruikt echt super
Oh, wist je dat niet.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat was het allemaal.Mooi hoor. Het kleinkind -;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
![]()
Zelf bereidenquote:
Heb jij toch geen last van? Met die politieke ellende van de komende tijdquote:
Mijn agenda is vol iddquote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van? Met die politieke ellende van de komende tijd
Is opgenomen om later te bekijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef AnneX het volgende:
Voor de ouwechies onder ons: de Reünie van Veronica bemanning op 1.
Het is d'r gezellig hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef AnneX het volgende:
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Bassie Appelmoes verzameltopique, wat een triestheid
GC / Wat is het vieste wat je ooit hebt gegeten?
Eén ding tegelijk, FFT en als dingen niet kunnen: nou, dan niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in morgen (hele week). Heb morgen ws 200 + mail wat ik moet nakijken/behandelen en heb niet de hele week de tijd om dat te doen vanwege inwerken/controleren nwe collega en gebrek aan collega's. Van de 4 zijn er 3 di t/m do op een beurs dus ben ik samen met het nwe meisje.
Moet niet aan de werkdruk denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |